heinäkuu 03, 2024, 06:41:18 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Ridderheims Red Devil

Aloittaja calm, helmikuu 03, 2007, 12:33:40 ip

« edellinen - seuraava »

calm

Citymarketissa sattui silmään leikkelehyllyn päässä muutamaa erilaista 'olutmakkaraa'. Kun Red Deviliä mainostettiin leiskuvan tuliseksi, niin pitihän semmoinen kokeeksi ostaa. Ja kuinka yllättävää, sehän jopa oli oikeastikin tulinen! Ei nyt toki mitään maatakaatavaa tulisuutta, mutta jotain sellaista, jota ei tavallisesti odota normaalikaupasta löytävänsä. Maku on vahvan annuumimainen ja valkosipulinen, muoto 1x30 cm minisalami. Valmistuttaja ruotsalainen Ridderheims ja valmistaja saksalainen R. Wilke, Waldecker Fleisch- & Wurstwaren GmbH & Co. KG.

Janne

pienehkö yhteensattuma, ostimme juuri tänään myöskin Citymarketista tuollaisen Red Devil -pötkylän ja oli aivan taivaallisen hyvää 8)
Tosin addiktioni sianrasvaan vääristää tulosta ja antaa aina muutaman pluspisteen :D
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: "Janne"pienehkö yhteensattuma, ostimme juuri tänään myöskin Citymarketista tuollaisen Red Devil -pötkylän ja oli aivan taivaallisen hyvää 8)
Tosin addiktioni sianrasvaan vääristää tulosta ja antaa aina muutaman pluspisteen :D


ite oon noihin riddenheimsin makkaroihin tykästyny suuresti. tuskin tulee mitenkään yllätyksenä että oluen kanssa mitä parhainta naposteltavaa :)
Meillä määrää Nainen!

Aji Inferno

Hyviähän nuo, mutta yksi niistä on omaan makuuni ylitse muiden: Jambalaya! Maku vailla vertaa ja mukavasti potkuakin... :)

Apinamandala

Jep, hyvältä maistuvat. Ovat vaan aika kalliita ja tuppaavat loppumaan aina kesken  :(

Onko kenelläkään kokemusta Pepperkingin "tuoremakkaroista"? Eli löytyykö  tulisuutta enemmän kuin suomessa myytävissä?

tknummelin

Lainaus käyttäjältä: "Apinamandala"
Onko kenelläkään kokemusta Pepperkingin "tuoremakkaroista"? Eli löytyykö  tulisuutta enemmän kuin suomessa myytävissä?


Aivan mielettömän hyviä. Harmi vaan, että kolme isohkoa pötköäkään eivät riitä kuin kuukaudeksi, kun makuun pääsee. Mietoa poltettakin sisältävät, aloittelijoille liiaksikin, kokeneemmille juuri sopivasti.

Eikä se hintakaan ole tosiaan paha.

harvester

No täältäpä löytyi arkistoista jo aiheesta juttua.. miten voi olla mahdollista että nyt vasta osui meikäläisen silmään koko makkara tuossa citimarketissa.. noo ennen kaikkea oli kyllä ihan muka tuote. red devil piti ihan sopivaa poltetta oluen kanssa nautittavaksi, jalapenohan siinä näytti selosteen mukaan olevan "vaikuttavana" aineena, että tulisuudessa sfääreihin ei ihan nousta, mutta eipä sitä tarvitse aina kipuhermoja koetellakkaan. Pitää antaa iso plussa, suolasesta 1,90e hinnasta huolimatta (tuotteen pakkauspaino 50g)

VAstaavia tuotteita pitäisi saada lisää kauppojen hyllyille... jtn salmiakki chili dominoitahan siellä jo olikin xD jäi tällä kertaa ostamatta, vaikka kieltämättä chili sana siinä selosteessa hieman kiihottikin mieltäni..

Ryhis

LIDLstä saa (muistaakseni) Dulano-merkkistä chilimeetwurstia joka on valmiiksi siivutettu. Hyvää mutta edullista!
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

zenx

Lainaus käyttäjältä: harvester - marraskuu 20, 2009, 21:40:37 ip
VAstaavia tuotteita pitäisi saada lisää kauppojen hyllyille... jtn salmiakki chili dominoitahan siellä jo olikin xD jäi tällä kertaa ostamatta, vaikka kieltämättä chili sana siinä selosteessa hieman kiihottikin mieltäni..


Noi salmiakki-chili -dominot on ainakin minusta hirvittävimmän makuisia keksejä mitä on koskaan tehty. Ei mitään poltetta ja maku on mitäänsanomaton ja haju kammottava. En siis suosittele tuhlaamaan niihin :-\

Kilp

Lainaus käyttäjältä: zenx - marraskuu 24, 2009, 15:14:07 ip
Lainaus käyttäjältä: harvester - marraskuu 20, 2009, 21:40:37 ip
VAstaavia tuotteita pitäisi saada lisää kauppojen hyllyille... jtn salmiakki chili dominoitahan siellä jo olikin xD jäi tällä kertaa ostamatta, vaikka kieltämättä chili sana siinä selosteessa hieman kiihottikin mieltäni..


Noi salmiakki-chili -dominot on ainakin minusta hirvittävimmän makuisia keksejä mitä on koskaan tehty. Ei mitään poltetta ja maku on mitäänsanomaton ja haju kammottava. En siis suosittele tuhlaamaan niihin :-\

Pakko yhtyä edelliseen kommenttiin!

Tuoteselostus antoi ymmärtää, että keksin keskellä olevassa mössön valmistukseen on käytetty kapsaisiinia, chileistä ei muistaakseni puhuttu sanallakaan. Jos tätä kapsaisiinia nyt kuitenkin on tuotteeseen nimellisesti lisätty, jäi se auttamatta kerrassaan kauhean salmiakin maun peittoon. En tiedä kumpi oli suurempi pettymys, kerrassaan etova ja epätavallinen salmiakin maku vai chilin läsnäolon puute, mikä nyt ei tullut minään yllätyksenä.

Viltsu777

Mun mielestä noi salmiakkidominot on maidon kans ihan syötäviä, mut ei niissä kyllä mikään chili maistu.
#758

wille

Lainaus käyttäjältä: Viltsu777 - marraskuu 25, 2009, 00:05:22 ap
Mun mielestä noi salmiakkidominot on maidon kans ihan syötäviä, mut ei niissä kyllä mikään chili maistu.


Ja maitokin vaan niiden hillittömän tulisuuden takia.  ;)

Kyllä noi kaffepöydässä menee. Kovin vähän tulee keksejä jyrsittyä muutenkin...
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Minbaari

Lainaus käyttäjältä: wille - marraskuu 28, 2009, 17:35:46 ip
Lainaus käyttäjältä: Viltsu777 - marraskuu 25, 2009, 00:05:22 ap
Mun mielestä noi salmiakkidominot on maidon kans ihan syötäviä, mut ei niissä kyllä mikään chili maistu.


Ja maitokin vaan niiden hillittömän tulisuuden takia.  ;)

Kyllä noi kaffepöydässä menee. Kovin vähän tulee keksejä jyrsittyä muutenkin...

Mun mielestä toimii hyvin ruokamyrkytys tilanteissa. Maku muistuttaa meinaan lääkehiiltä.  ;D
#816

Herkuttelija

Tuli tänään Haaparanta-reissulla hamstrattua noita olutmakkaroita Ica:sta. Siellä näyttää hinnaksi vakiintuneen 35kr/3 pötkylän setti. 18 kappaleen sekalajitelma tuli ostettua:) Löytyi itselleni uusi tuttavuus tuosta tuoteperheestä: Explosion. "Räjähtävän tulinen olutmakkara" sanoo paketin kyljessä. Potku peräisin habanerosta. Ei nyt tietenkään niin tulista, mutta esim. Red Devilistä menee tulisuudessa edelle että heilahtaa vaan.

Nuo on kyllä mitä mainiointa naposteltavaa. Makuja taitaapi olla jo yli kymmenen erillaista, joihin mahtuu joitain todella maukkaita salameja.

Nosiseptori

Tuota explosionia olen ostanut Herttoniemen K-market Hertasta. Vai olikohan se sittenkin Kampista? Hmm... Ihan hyvää salamia ja olihan siinä vähän chiliäkin. :)

Kebabmaniac

Lainaus käyttäjältä: Nosiseptori - syyskuu 29, 2011, 20:55:59 ip
Tuota explosionia olen ostanut Herttoniemen K-market Hertasta. Vai olikohan se sittenkin Kampista? Hmm... Ihan hyvää salamia ja olihan siinä vähän chiliäkin. :)


Komppaan suurimmalta osin tätä (paitsi että ostin Nastolan ABC:ltä ???). Mutta silti jos kyseessä on "explosion" ja muitakin saman valmistajan tuotteita mainostetaan tulisina niin odottaisin vähän enemmän poltetta... Lisäksi harmittaa että siinä oli mun mielestä semmoinen, vaikea pukea sitä sanoiksi, "teollinen" maku, mikä ilmenee mun suussa monissa kestomakkaroissa. En tiiä mikä se, ei se pelkkä natriumglutamaatti kuiteskaan ole, sen verran luulen sen tuntevani - ehkä mulla on suussa jonkin sortin nitriittianturi  ;D.

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: Nosiseptori - syyskuu 29, 2011, 20:55:59 ip
Tuota explosionia olen ostanut Herttoniemen K-market Hertasta. Vai olikohan se sittenkin Kampista? Hmm... Ihan hyvää salamia ja olihan siinä vähän chiliäkin. :)


On siinä chiliä ihan mukavasti chilipäänkin mittarilla. Ei ole mikään "näennäistulinen" tuote HK:n potkujen tapaan. :D 

Nosiseptori

Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - lokakuu 06, 2011, 20:20:34 ip
On siinä chiliä ihan mukavasti chilipäänkin mittarilla. Ei ole mikään "näennäistulinen" tuote HK:n potkujen tapaan. :D 


Joo siis totta, verrattuna näihin tuotteisiin, joissa chiliä on vain nimessä ja etiketissä, mutta purkitusvaiheessa se on unohtunut jonnekin mielikuvamarkkinoinnin rajamaille. :)

Gunzah

Voiko joku kertoa mistä tätä olutmakkaraa Explosion löytyy ?
Sitä oli ennen Naantalin lähellä Ukko-Pekka K-marketissa, vaan ei ole enää.
Haluan tilata sitä jostain, toi oli ainoa kauppa missä sitä olen nähnyt. No ne myy myös Blair's ultra death maustetta, mutta makkarat katosivat !
Tahtoo lisää.
Vanhoja pakkauksia ei ole, en tiedä mistä tilata.

bläkkäri

Wanha ketju näytti olevan, mutta eipäs viitsi uuttakaan aloittaa. Vasta männäviikonloppuna tuli tätä tuotetta ekaa kertaa testattua. Hyvän makuista ja jalapenon poltekkin puskee hyvin esiin.
Puolet meni kaljotellessa, loput silputaan markettipannupitsan päälle krapularuoaksi.