kesäkuu 26, 2024, 10:36:41 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


jauhelihamakaroonimössö

Aloittaja Grekon, helmikuu 19, 2007, 20:16:11 ip

« edellinen - seuraava »

Grekon

Kuten se kuullostaa se myös näyttää hieman erikoiselta, mutta maku on ainakin omasta mielestäni mainio.

kyseinen resepti on riittoisa itselleni kolmeksi päiväksi...
Ainekset:

makaroonia 1 pussi
jauhelihaa 400g
taco mausteseospussi(niitä mitä tortillahyllystä lähikaupastasi löytyy)
kermaa 1prk
ketsuppia
chilijauheita oman maun mukaan

Valmistus:

Aloitetaan keittämällä pussillinen makaroonia ja ruskistamalla jauheliha samanaikaisesti.
Avataan taco mausteseospussi ja sekoitetaan sinne chilijauheita oman maun mukaan(itse olen yleensä laittanut pari teelusikallista rocotojauhetta) ja viskataan mausteiden seoksesta n. puolet ruskistettuihin jauhelihoihin.
Sitten kaadetaan makaroonit samaan paistinpannuun missä jauhelihat on(tästä syystä olisi hyvä olla korkeareunainen paistinpannu.)
Tämän jälkeen lisätään kermapurkki, sekoitetaan huolella, lisätään loput mausteseoksesta ja hieman ketsuppia ja sekoitetaan koko mössö ja annetaan hetki olla vielä levyllä miedolla lämmöllä.
Sitten vain nauttimaan epämääräisestä mutta maukkaasta ateriasta ^_^

teppo42

Mitähän toi makaronipussi ja kermapurkki on kooltaan? (Viitaten aikaisempiin kitinöihini...)  :oops:

Grekon

jaa-a... onkohan se 400g makaroonipussi ja 2,5dl kerma

Aessu

Oot sitte mun vakio-evään reseptin tänne pistäny!
http://www.youtube.com/watch?v=OD4JPEyayus
Tuotetun tekstin määrä on suoraan verrannollinen nautittuun alkoholimäärään.
#365

Toivo

Meillä syödään tota vissii aina :D  Todella helppo ruoka kerta sen vois sitten lykätä jääkaappiin ja lämmittää uudestaa mikrossa. Mä tykkään!!

Grekon

joo no toi onkin sen verran yksinkertainen että en yhtään ihmettele että monet ovat käyttäneet sitä :P