kesäkuu 26, 2024, 09:06:01 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Kiitos kaikille miiittiin osallistujille

Aloittaja Pacsu, elokuu 03, 2003, 21:33:41 ip

« edellinen - seuraava »

Pacsu

kivaa ja hyvää oli vaikka itse olinkin aluksi vähän "huonona". Mukaavaa nähdä miten erinomaisia ruokia chileistä voi pyöräyttää, itse kun aina teen niitä samoja hyväksi havaittuja kun ei ehdi kiireiltä uutuuksia testaamaan.
Computers are like air condition, when you open windows, it won't work.

Aji Inferno

Pahoittelut siitä etten itse sitten lopultakaan päässyt paikalle - työeste ja harmittaa niin vietävästi kuten voi arvata... Etenkin kun se työhommakin sitten meni vielä lopulta vähän plörinäksi... :(

Tarinan opetus: ainakaan IT-alalla ei näköjään kannata edes uneksia elokuun viikonloppujen vapaanaolosta, koska alalla alkaa tuolloin joka vuosi täysi syysrähinä. Heinäkuussa taas monella on suku- ym. juhlia. Huhhuh, miten ihmiselosta muka näin kiireistä on tullut..?

Mutta toivottavasti paikalla olleilla oli oikein tulisen mukavaa! Tuon sitten syyskokoukseemme itseni ohella entistäkin mojovamman pläjäyksen chilisysteemejä...

theBro

Kannattaa pitää selkeesti lomaa, ni ei häiritse työnteko elokuunalkua (onneks ei oo kukaan töistä uskaltanu ees soitella...vielä).

Chilimiitti oli ihan hyvä kokemus ainakin näin alottelija. Sain ihan hyvän tsetin siemeniä saaliiks  :laugh: (rocoto, lemon drop, prairie fire, goats weed, jne.) On taas mitä tunkea multaan keväällä. Harmi ettei voi heti pistää kasvamaan ku ei tota luonnonvaloa piisaa riittävän pitkään. Tässä melkeen toivoo pientä katoa ikkunalaudoille talven mittaan, ni saa uudet rehut mahtumaan.

Tekla

Chilimiitti oli mukavan rento ja sopivan tulinen! Kiitos: veneretkestä, maistiaisista, kasveista ja ennen kaikkea seurasta! :)

eepo