tammikuu 06, 2025, 22:17:52 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

mitä haluatte yhdistykseltä?

Aloittaja Pertsa, maaliskuu 29, 2007, 00:23:11 ap

« edellinen - seuraava »

shp

Helpostihan tuon 15e säästää, kun tilaa kaksi kertaa vuodessa chilikaupasta ja käy kerran gringos locosissa =)
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

Karpo

Xbow

heinäkuu 30, 2010, 01:10:04 ap #122 Viimeisin muokkaus: heinäkuu 30, 2010, 10:17:03 ap käyttäjältä Xbow
Edit: *jupinaa jupinaa* -- cencored by me
#209 säälittävät 38,61 g
Disclaimer: Mun höpinöitä ei pidä sit ottaa liian vakavasti

shp

Onko muuten tietoa miten noi gringosit ovat kytköksissään toisiinsa? Eli ovatko saman lafkan kuppiloita, vai eri omistajien.

Xbow

Mr Max konsernin tytäryhtiö(itä?) taitaapi olla? Pahoittelen, jos äyskin tuossa liikaa, mutta joku selko tähän olisi kiva saada :) Eri ravintolapäälliköt taitaapi olla, joten toi päätös voi olla joku Hesa-only juttu?
#209 säälittävät 38,61 g
Disclaimer: Mun höpinöitä ei pidä sit ottaa liian vakavasti

hessi

ja jottei tule epäselvyyksiä, jos joku antaa kaverille valtakirjaa vuosikokoukseen,
niin laittakaa siitä info myös yhdistyksen hallitukselle,
näin ainakaan ei sitten tule erimielisyyttä siitä onko joku valtakirja aito!

vaikka sihteerille, Herra 47 tai Filaco, tai suoraan pj:lle yhdistyksen info sivun kautta,
luulisi sitä kautta tavoittavan.... vaan tiedä sitten....

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

pak

Vuosikokouksesta puheen ollen, minulla oli vuosikokouskutsu jäänyt sähköpostin roskapostisuodattimeen.   ???

hessi

Katsos poikaa Pak maisemissa :)
kuinkas se roskapostisuodattimeen on joutunut  :o :o
voin laittaa sulle mailina oman jos on tarvis?

pak

Lainaus käyttäjältä: hessi - elokuu 02, 2010, 22:35:10 ip
Katsos poikaa Pak maisemissa :)
kuinkas se roskapostisuodattimeen on joutunut  :o :o
voin laittaa sulle mailina oman jos on tarvis?

Juu, lomat on lusittu ja paluu arkeen koittanut.
Jaa-a en osaa sanoa kuinka se on sinne joutunut, mutta onneksi se sieltä löytyi.

Chilivaari

Lainaus käyttäjältä: pak - elokuu 02, 2010, 22:22:38 ip
Vuosikokouksesta puheen ollen, minulla oli vuosikokouskutsu jäänyt sähköpostin roskapostisuodattimeen.   ???

Milloinkas tuollaisia on lähetelty?
Ei nimittäin ole näkynyt ja roskasuodatin on jossakin langoilla, enkä itse siihen taida edes päästä käsiksi.

pak

elokuu 03, 2010, 07:41:24 ap #130 Viimeisin muokkaus: elokuu 03, 2010, 07:44:10 ap käyttäjältä pak
Lainaus käyttäjältä: Chilivaari - elokuu 03, 2010, 04:25:09 ap
Lainaus käyttäjältä: pak - elokuu 02, 2010, 22:22:38 ip

Milloinkas tuollaisia on lähetelty?
Ei nimittäin ole näkynyt ja roskasuodatin on jossakin langoilla, enkä itse siihen taida edes päästä käsiksi.

Omani on lähetetty 27. heinäkuuta 2010 19.40.

Mielestäni tässä kohtaa yhdistyksen on syytä laittaa isolla jakelulla kutsua uudemman kerran, kun kerran ilmeisesti useammalla on jäänyt tuo posti saamatta..

TunturiTiger

Sama.. Kokouskutsu myös yhdistyksen sivuille.

Chilivaari

En löytänyt kyllä roskapostin roskakoristakaan.
Massapostituksille voi käydä näin roskasuodattimissa. Yleensä ne vain leimataan epäilyttäviksi ja toimitetaan minulle tarkistettavaksi.

Olisihan se nyt vähintään suotavaa, jos ei pakollista toimittaa virallinen kokouskutsu julki myös yhdistyksen sivuilla.

kyris

Mulla Gmaili oli merkannut kutsun spämmiksi, mutta tuli inboxiin kyllä. Voi olla, että tuollainen massaviesti jossa on viisi linkkiä tulkitaan epäilyttäväksi joissain spämmifilttereissä. Muuta syytä en keksi miksi mennyt spämmiin.

linker

ei ole näkynyt. Lienee pysähtynyt jonnekin matkan varrelle.

tonttu

Lainaus käyttäjältä: Karpo - heinäkuu 29, 2010, 16:18:10 ip
Lainaus käyttäjältä: shp - heinäkuu 28, 2010, 08:32:38 ap
Helpostihan tuon 15e säästää, kun tilaa kaksi kertaa vuodessa chilikaupasta ja käy kerran gringos locosissa =)

http://www.chiliyhdistys.fi/pages/fi/keskustelut/viewthread.php?id=526

Pitääkö tosiaan paikkansa, että Helsingin Gringosi on ryhtynyt kynyttämään nämä vekka? Just käytiin isolla porukalla synttärijuhlia viettämässä isossa pöydässä tuossa kesä-heinäkuun vaihteessa ja täytyy sanoa, että symppistumpelo tarjoilija sai paljon anteeksi juuri hyvän chili/chiliyhdistyshengen vuoksi. Ruokakin tuli allekirjoittaneelle synttärisankarille oikein erikoistulisena erikoispyynnöstä. Tästä tuli hyvät alennukset ja jäi mieleen, että heti seuraavalla stadinreissulla uudestaan. Mut jos nyppäävät alennukset pois, niin käyn sit vaan Tampereella jatkossa.

Tosi erikoista, jos näin on koska tarjoilijat kehuivat, että täällä käy todella paljon yhdistyksen porukkaa syömässä. Käykää ny joku sanomassa sille :-P

Jiri

Meikällä on vissiin jäsenmaksukin maksamatta. Huomasin just että 12.07.2010 on päättynyt tuo edellinen jäsenyys. Ei ole kuulunut kutsua kokoukseen eikä pyyntöä jäsenyyden uusimiseen. Haluaisin hoitaa molemmat, miten menetellä?
http://jirin.hommat.info | cl @ IRCnet

MikaK

Valtakirjasta olisi varmaan hyvä olla valmis pohja yhdistykseltä ja selkeä prosessi miten se annetaan hyväksyttävästi. Itselleni ainekin saapuminen Tampereelle perjantaina kokousta varten on mahdottomuus, vaikka viikonlopun tapahtumaan muuten osallistunkin.

hessi

Käykääpäs sitten laittamassa postia yhdistyksen puolella, ettei jäsenmaksua tai kutsua ole tullut, siis minulle itselleni ei virallista ole tullut, koska esitysluettelo puuttuu...

info@chiliyhdistys.fi
tai
janne.alatalo@chiliyhdistys.fi

shp

Virallinen kokouskutsu pitäisi tulla kaikille tällä viikolla.
Jäsenmaksumuistutusautomaatin myslissä on kuulemma jotain ongelmia.
info@chiliyhdistys.fi palvelee, ja mailia saa lähettää myös hallituksen jäsenille =)