tammikuu 09, 2025, 22:43:33 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

bodmod

Aloittaja tellie, huhtikuu 10, 2007, 19:56:35 ip

« edellinen - seuraava »

ZAZ

Täältä löytyy kolme reikää alahuulesta, molemmista nänneistä yhdet sekä molemmista korvista 12mm venytykset. Kuvia tulee kun budjetti antaa periksi.

[ninjaedit] Kielessä on tietysti vielä yksi.
Shit happens when you party naked.

Pertsa

tuli taas saatua neulaa muutama tunti, komiaa tulee =)
kesäkuussa olisi tarkoitus saada eka osio valmiiksi ja siitä suoraan jatkaa muuhun selkään, vaan kun malttaisi odotella....

Meillä määrää Nainen!

Volitans

Tuota, mitenkäs nukkuminen onnistuu tuollaisen naulauksen jälkeen?

Ovela tulee, vain tuleeko ovea lainkaan?
jäsen
Suomen Chiliyhdistys ry

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: "Volitans"Tuota, mitenkäs nukkuminen onnistuu tuollaisen naulauksen jälkeen?

Ovela tulee, vain tuleeko ovea lainkaan?

selälläninukkuja kun olen niin pari ensimmäistä yötä on kyllä melko hanurista, mitenkään tavatonta ei ole että yön aikana t-paitaan ilmestyy lihasnestetahroja....
odotahan vaan kun näet koko yläselän valmiina, tuo portti/tunneli/mikätin saa täysin uuden luonteen. porttihan näyttelee keskeistä osaa eräässä tarinassa, johon tulee liittymään paljon muutakin. sen verran voin kuitenkin paljastaa että valmiista kuvasta heijastuu täydellinen ajatusteni sinfonia, surullisia ja iloisia tunteita sekä tapahtumia.
jajuu, puhtaan custom kuvan ollessa kyseessä ideani antaa täysin vapaat kädet tatuoijalle inspiraation, aikataulujen, jne suhteen. täydellistä taidetta siis.
=)
Meillä määrää Nainen!

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: "ZAZ"Täältä löytyy kolme reikää alahuulesta, molemmista nänneistä yhdet sekä molemmista korvista 12mm venytykset. Kuvia tulee kun budjetti antaa periksi.

Aika tuntoherkkiä ruumiinosia... En sinänsä ihmettele "miksi", koska yhtä hyvin voisi kysyä miksi pirussa oma jääkaappini on täynnä toinen toistaan hurjempia chilikastikkeita, tai kämppäni täynnä soittimia ja chilikasveja. ;)  Ja niin edelleen.

ZAZ

Lainaus käyttäjältä: "Aji Inferno"
Lainaus käyttäjältä: "ZAZ"Täältä löytyy kolme reikää alahuulesta, molemmista nänneistä yhdet sekä molemmista korvista 12mm venytykset. Kuvia tulee kun budjetti antaa periksi.

Aika tuntoherkkiä ruumiinosia... En sinänsä ihmettele "miksi", koska yhtä hyvin voisi kysyä miksi pirussa oma jääkaappini on täynnä toinen toistaan hurjempia chilikastikkeita, tai kämppäni täynnä soittimia ja chilikasveja. ;)  Ja niin edelleen.

Kipu kasvattaa ja tuska tuo tunnelmaa. Seuraavana vuorossa PA.  :wink:
No ei, en mä noita sillä perusteella ole ottanut. Lähinnä sillä mikä itseäni miellyttää.

ZAZ

Haha. Taas meinasi unohtua. Vasemmassa käsivarressa on vielä arpitatuoitu pienehkö nuotti.  :)

Poppamies Tuliliemi

Lainaus käyttäjältä: "ZAZ"
Kipu kasvattaa ja tuska tuo tunnelmaa. Seuraavana vuorossa PA.  :wink:
No ei, en mä noita sillä perusteella ole ottanut. Lähinnä sillä mikä itseäni miellyttää.

Hullu sie oot, saatana  :D

En kyl ite rupeis pikkuveijaria lävistämään ellei ny ihan suoraan aseella uhattais, on se sen verran kiva kaveri kuitenkin. Eipä mulla kyl muitakaan lävistyksiä ole, tatuointia olen tuuminut mutta en ole keksinyt vielä sitä oikeaa.

Riittäkööt isohko X "arpitatuointina" toisessa hauiksessa, sekin tosin tuli tahattomasti pikkujoulujuhlien jälkiseurauksena. Teräaseilla ei pitäisi pelleillä...
"In sudore vultus tui vesceris pane"

ZAZ

"Kaikki tavallaan, kaikki ajallaan."  :wink:

Wesa

Oikea olkapää tribaalia hauikseen täynnä,vasemman pohkeen ulkosyrjä tukotettu itsepiirrettyä tribaalia,vasen kyynärvarsi ite tehtyjä koukeroita,peittoon menee.korvissa 6mm venytyskorut.10mm tarkoitus mennä...
Ei se ole väärin jahdata perhosia joita muut ei näe.

wille

Kolme kuvaa hauiksissa. Oikeessa kaksi (kun se on niin helevetin paljon isompi  :lol: ) ja vasemmassa yksi. Kaikki itse suunniteltuja, eipähän todennäkösesti vastaan tule samanlaista. Ei siis liukuhihna tribaalia.  :wink:

Lisää tekisi mieli hommata...katotaan ny.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

zola

Yks ite suunniteltu tatuointi on olkapääs, lävistyksiä ei oo enää paitsi reiät korvissa. Mutta on ollu kielessä, silmien välis ja korvissa sentin venytykset.

Wesa

Lainaus käyttäjältä: "zola"Mutta on ollu kielessä, silmien välis ja korvissa sentin venytykset.

tuosta vois hätäinen luulla että on ollut joka reikä venytetty senttiin :D
mitenköhän toimis kielessä 10mm holkki :lol:

zola

Lainaustuosta vois hätäinen luulla että on ollut joka reikä venytetty senttiin  
mitenköhän toimis kielessä 10mm holkki

Ai et ei menis läpi?  :lol:    voihan sitä kielilävistystäki venytellä mut ei ehkä ihan sellasiin mittoihin.. Oon taas osannu ilmaista itseäni selvästi  :roll:

Wesa

onko kukaan tehnyt itse venytyskoruja? plugeja,tuubeja,sarvia ja spiraalejahan tehdään aika monesta materiaalista mm.akryyli,lasi,silikoni,kivi,puu,luu ja eri metallit on käytössä.
Kaikkia noita luulisi jo ihan simppelillä dremelillä syntyvän...

ZAZ

Mikäli omistaa jo muutaman millin levyisen reiän korvassaan, on sitä helppo laajentaa kotikonstein. Itse venytin 8mm-> 14mm Muoviliuskalla ja topsipuikonpätkillä.

Kartsu

Hassua mistä tämäkin harrastus voi saada alkunsa, itsellä suurin innoittaja oli varmasti vaimo, jolla lävistyksiä ja kuvia oli useampia. Itse siinä sitten vuosikymmen takaisin otettuun korviksen reikään aloin ottaa lisää läpimittaa, ja tasapainon vuoksi piti myös toinen korva lävistää. Nyt niissä on sitten 3,2 mm renkulat ja vielä olis tarkoitus vähän venyttää. 4 mm on nyt tällä hetkellä asetettu itselle rajaksi, kun ei kai työnantaja kauheesti isommista tykkää kun keittiössä oon töissä. Kuva ilmestyi vasempaan olkavarteen viime syksynä ja samanlainen "tribaali-siipi" on sit seuraavana tarkoitus oikeaan hakkauttaa. Suunnitteilla on vielä ainakin pakkohankinnat riipperi ja lady justice johonkin päin kehoa ja kukko ja sika jalkapöytiin muistoksi merimies ajoilta. Sika onkin jo päätetty, et siks tulee Wagner. Kukko on vielä löytämättä, et jos jollain olis ehdottaa teemaan sopivaa kukon hahmoa niin mielellään otettais ehdotuksia vastaan.
Kyllähän muakin varoiteltiin ennen ekan kuvan ottamista, et se on sit menoa sen jälkeen. En kuitenkaan uskonut et näin paljon voi muste koukuttaa...
Väksää, eikö totta...

Wesa

Lainaus käyttäjältä: "ZAZ"Mikäli omistaa jo muutaman millin levyisen reiän korvassaan, on sitä helppo laajentaa kotikonstein. Itse venytin 8mm-> 14mm Muoviliuskalla ja topsipuikonpätkillä.

Lähinnä ajattelin ihan askartelumielessä noiden korujen tekoa,saisi juuri sellaiset kuin haluaa ja varmasti uniikit.

Tepi

Löysin tälläisen ketjun arkistojen kätköistä ja nyt kun aihe liippaa hieman itseäni niin nostanpa takaisin ylös...

Eli...olen itse vuosikausia haaveillut tatuoinnin laittamisesta käsivarteen mutta en ole saanut aikaiseksi- lisäksi työni luonne ja asema kuitenkin hieman asettaa rajoituksia ulkoisille puitteille. Ajat ja asenteet ovat kuitenkin hieman muuttuneet ja nyt olen vakavissani ajatellut Ouriboros symbolin tatuoittamista käsivarteen.

Sellaista olen miettinyt että oletteko te joilla tatuointeja on entuudestaan koskaan katuneet jälkeenpäin tatuointejanne? Toimenpide kun on lopullinen ja itse ainakin suhtauden tatuointiin asenteella, että kehooni taltioidun sanoman pitää olla sellainen että voin sitä kantaa ylpeänä vielä vanhainkodissakin.
http://ruoka.fi/blogit/paahtaja/

Älä koskaan leiki naisen sydämellä, koska hänellä on vain yksi sellainen. Leiki mieluummin hänen tisseillään, sillä niitä hänellä on kaksi.

conii

Kirjotellaas tännekki nyt jotain.

Eli itellä on korvissa tällä hetkellä levityskorut kiinni. Toinen onu nyt levitetty 8 milliin ja toinen 6 milliin, tarkotuksena olis venyttää kummatki 10 milliin ja sit ostaa jotku nätit plugit niihin.
Tatuointeja on nyt kaksi käsivarressa tribaalin tapanen hökötys ja selässä sit yks toinen :D heh

Itselläni ei koskaan ole ollut fiilistä että olisi kaduttanut noi kuvat enkä ole miettinyt että vituttaa vanhainkodissa tai jotain.

Seuraava prokkis on tatuoida muksujen nimet käsiin ISOLLA ;)