tammikuu 08, 2025, 22:21:33 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Kesä festarit '07

Aloittaja Torakka, huhtikuu 28, 2007, 11:45:02 ap

« edellinen - seuraava »

Torakka

elikäs topicin tarotuksena kertoo minne festareille on menosssa.

itse olen menossa Porin jazzeil katoon ziggy marleytä ja sit kesän päätteeks Assemblyihin

Aji Inferno

Puistoblues on aivan ehdoton paikka joka vuosi! Ruis/Ankka/Provinssirockeista varmaan jokin tulee taas bongattua, mutten vielä tiedä mi(t)kä... Niin, ja sitten tietty muuan chilifestari Tampereella!  8)

Squattram

NUMMIROOOOOOKKKK!!!
Jo seittemäs kerta putkeen juhannus pelti kii, nakit perseessä ja silmät olalla Nummijärven kauniissa maisemissa.
safe, sane and consensual

Janne

Provinssissa oltiin 11 kertaa peräjälkeen, viime vuosi jäi väliin mutta nyt ehkä (iso ehkä) olis taas edessä. Tai sitten ei, tuntuu ettei jaksais taas sitä 3 vuorokauden riekkumista :)
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

tellie

Lainaus käyttäjältä: "Squattram"NUMMIROOOOOOKKKK!!!

Hiano festari kyllä. Sääli vain, että tänä vuonna bändit eivät oikein mieltymiksiin käy, eikä pelkän festartunnelman, niin hieno kuin se onkin, takia viitsi ajaa puolen Suomen läpi juhannusruuhakassa ja maksaa itseään kipeäksi. Jos olisin lähempänä, niin sitten kyllä menisin vaikka bändit eivät nyt niin kiinnostavia olekaan :/

Eikä kehua juuri voi muitakaan metallifestareita tämän vuoden bänditarjonnasta, mitä nyt olen katsellut... Jalometalli poislukien, mutta sinne meno taitaa tyssätä, kun alkaa jo perjantaina, jolloin potentiaalisin festariseura on duunissa viäl :(

Näiltä näkymin kesän festarisaldo: 0

Wiski

Syksyyn joutuu odottaa, jolloin järjestetään the festari munchenissa ;)

Squattram

Lainaus käyttäjältä: "tellie"
Lainaus käyttäjältä: "Squattram"NUMMIROOOOOOKKKK!!!

Hiano festari kyllä. Sääli vain, että tänä vuonna bändit eivät oikein mieltymiksiin käy, eikä pelkän festartunnelman, niin hieno kuin se onkin, takia viitsi ajaa puolen Suomen läpi juhannusruuhakassa ja maksaa itseään kipeäksi. Jos olisin lähempänä, niin sitten kyllä menisin vaikka bändit eivät nyt niin kiinnostavia olekaan :/

Minä taas ajattelin että sinnehän perkele mennään vaikkei juuri himohyviä yhtyeitä olisikaan. Viimevuonna näin yhden yhtyeen, toisen jota menin katsomaan keskeytti painihetki toisen nuoren naisen kanssa. Festareissa taitaa olla minulle tärkeintä oheissäätö ellei sitten ole aivan mielettömiä pändejä tarjolla.
safe, sane and consensual

papr-ika

Provinssiin mennään, satoi tai paistoi ja soitti siellä kuka tahansa mitä tahansa. Neljäs kerta tänä vuonna, ja näyttää perinne lukiokavereiden kesken jatkuvan vaikka lukio jo loppuikin. Leirikin on aina samassa paikkaa, joten jonkun täytyy joka vuosi lähteä Seinäjoelle jo viimeistään keskiviikkona puolustamaan reviiriä :D

Ilosaareenkin meinasin jo toista kesää. Loistavalla paikalla, siis kaukanahan se on mutta kiva paikka, ranta ja kaikkea. Eikä maksa paljon ja kaikille varmasti löytyy jotakin kuuntelemisen ja katsomisen arvoista.

Faces, ruissi ja nummi hieman houkuttelee, täytyy katsoa kuinka saa rahaa kasaan, että olisi varaa kesätöillä kustantaa muutakin kuin festariördäystä.
vau peipe pane suuhun se.

Frankstain

Aitoon Kirkastusjuhlat,  kun kerran ovat tuossa naapurissa. Siis mikäli runko kestää. Sauna Open Air kiinnostaisi myös, hintavia tosin ovat liput.