tammikuu 09, 2025, 12:41:45 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Hiekkalaatikoista...

Aloittaja Aji Inferno, toukokuu 18, 2007, 15:23:37 ip

« edellinen - seuraava »

Aji Inferno

Tknummelinilta tuli fiksu kommentti erääseen täällä kuumana velloneeseen keskusteluun. Väärinkäsityksiä sattuu, ja etenkin yhdistyneenä ennakkoluuloihin ja menneisiin "kuumiin keskusteluihin" foorumilla, yksittäisten ihmisten kommentit voidaan helposti tulkita väärin.

En halua nimetä täällä "hiekkalaatikoita" keillekään, enkä joutua saamaan ihmisiltä pyyntöjä malliin: "eikö noita tyyppejä voitaisi poistaa täältä rettelöimästä?" :-(  Silloin foorumi on mielialaltaan myrkyttynyt. Kun luin äsken poistamani ketjun alusta loppuun, totesin mielessäni vain yhden asian: valtaosa sanotuista sanoista oli negatiivisia. Ja niihin tultaisiin palaamaan takaisin, uudelleen ja uudelleen... Siitä ei tule mitään. Lieskat leimahtavat aina uudelleen, yhä turhemmista syistä. Silloin kenelläkään ei ole enää täällä mukavaa. En itse ainakaan nauttinut lukemastani vähääkään.

Moni on sanonut nyt sanottavansa, eikä se sanottu varmastikaan tuottanut monellekaan lukijalle suurta iloa tai lisännyt intoa chiliharrastukseen. Linja on tässä tasapuolinen: ihmisiä nimellä loukkaavat viestit ja viestiketjut poistetaan jatkossakin. Suuret suuttumukset hoidettakoon privaatisti.

Ja jos tähän moderointilinjaan ei olla tyytyväisiä, moderaattorin eli minut voi myös aina vaihtaa... Vapaaehtoisia?

Ona P

Musta moderaattori on ihan *****.

T: Ona 27V
pera la cosa que me gusta mas es panochita....

ilmari

minusta ainakin ihan hyvä veto että se ketju poistettiin,... mun mielestä aivan turhaa pitää sellasia ketjuja yllä jotka vaan lietsoo **skanjauhantaan... tosin taisin itsekin vähän siihen syyllistyä.

Ona P

mikä ketju? oonko taas missannu jotain?
ps: ilmari o myös

T:Ona 27v

Malla007

oon samaa mieltä, hyvä että poistettiin ja toivottavasti tietynlaisia ketjuja ei enää tulekaan.. :D
pidän kyllä kiistelystä, mut meni jo vähän överiksi... ja tylsäksi :D

Ona P

Ja malla kans...

T: Ona 27v
-Hiekkalaatikon hirmu

Jomppe

Mielestäni moderaattorissa ei ole mitään vikaa. Hoitaa asiansa hyvin jne jne..
Ei tarvitse vaihtaa. :)

Ona P