tammikuu 09, 2025, 13:39:22 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Mad Dog Collector edition & CaJohns Z...

Aloittaja Chilinisti, elokuu 10, 2007, 11:47:03 ap

« edellinen - seuraava »

Chilinisti

Aamutuimaan maistettuna 357 Collector's edition aika jymyä tavaraa. Eka kerta kun pääsin näitä kunnon kastikkeita maistamaan! Nyt on jo otettu 2 santsia. Se luodin sisässä oleva lusikka on hyvä vihje määrästä jota raakana kannattaa ensiksi ottaa  :D Tähän mennessä aina on tullut tunne että eikö tosiaan tämän tulisempaa.. mutta nyt ei tarvi enää sen asian kanssa tuskailla! CaJohn Z... Nothing beyond hot sauce on extremly hot! sitä ei yksinkertaisesti pysty ottamaan raakana kuin pisaran. Kielenpäällä puuduttaa tunnon hetkessä ja kun nielaisee tuntee missä kohti ruokatorvea kyseinen aine on kulkenut. Sitä on pakko laimentaa ennen käyttöä. Mutta pullossa on kyllä kiitettävän isolla keltaisella varoitus: "WARNING - 4 MILLION SHU" Ei todellakaan herkkäsuiselle joka tabascosta valittaa..

Ja kaupan päälle tuli vielä PepperKingiltä Säilykepurkki tulista lihamössöä. :shock: aika epämääräisen näköistä mutta sellaista "mättöruokaa" josta en itse kauheasti perusta.. Mutta kaunis ele kuitenkin! :)
- Chili, taivaan lahja kuolevaiselle -

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: "Chilinisti"Aamutuimaan maistettuna 357 Collector's edition aika jymyä tavaraa. Eka kerta kun pääsin näitä kunnon kastikkeita maistamaan! Nyt on jo otettu 2 santsia. Se luodin sisässä oleva lusikka on hyvä vihje määrästä jota raakana kannattaa ensiksi ottaa  :D Tähän mennessä aina on tullut tunne että eikö tosiaan tämän tulisempaa.. mutta nyt ei tarvi enää sen asian kanssa tuskailla! CaJohn Z... Nothing beyond hot sauce on extremly hot! sitä ei yksinkertaisesti pysty ottamaan raakana kuin pisaran. Kielenpäällä puuduttaa tunnon hetkessä ja kun nielaisee tuntee missä kohti ruokatorvea kyseinen aine on kulkenut. Sitä on pakko laimentaa ennen käyttöä. Mutta pullossa on kyllä kiitettävän isolla keltaisella varoitus: "WARNING - 4 MILLION SHU" Ei todellakaan herkkäsuiselle joka tabascosta valittaa..

Ja kaupan päälle tuli vielä PepperKingiltä Säilykepurkki tulista lihamössöä. :shock: aika epämääräisen näköistä mutta sellaista "mättöruokaa" josta en itse kauheasti perusta.. Mutta kaunis ele kuitenkin! :)

toi z.... oli mielestäni hiukan yliarvostettu. onhan se tulista tavaraa joo mutta perus kilimielelle ei ollenkaan liian tulista.
ja toi scovillelukema taas: ton soosin raaka-aineissa on ollut abaut 4milj shu, itse kastike on suurinpiirtein 400000:n luokkaa.
itse käytän sitä lähinnä pöytäsoosina, normisoosia riittoisampaa tosin mutta jos esim pse sun muut menee niin tuo ei ole ollenkaan pahempaa mielestäni. maku vain on moninverroin parempi.
Meillä määrää Nainen!

Chilinisti

Mun kokemus siitä oli terävämpi kuin 357 collectors editionin jota laitoin 1/4 tl leivän päälle. No.. olen uusi tässä joten ehkä minunkin suu muokkautuu vielä ajan saatossa jotenkin toisenlaiseksi :D  Tuon purkin sinne tampereelle 25.8. sitä voi siellä sitten maistella ja muodostaa mielipide  :D

NaokiSoma

Lainaus käyttäjältä: "Chilinisti"Mun kokemus siitä oli terävämpi kuin 357 collectors editionin jota laitoin 1/4 tl leivän päälle. No.. olen uusi tässä joten ehkä minunkin suu muokkautuu vielä ajan saatossa jotenkin toisenlaiseksi :D  

No, täytyy muistaa, että pertsan normisoosit ovat vähän erilaisia kuin suurimman osan täällä foorumilla :shock: .

Mutta veikkaisin, että sinäkin huomaat muutaman käyttökerran jälkeen sooseistasi uusia makuja sen poltteen alta :wink: .

Chilinisti

Makuja huomaan jo nyt! Ravistin kunnolla sen CaJohnin pullon ja testasin uudestaan, saman verran molempia. Kyllä kunnolla sekoitettuna se taitaa olla jonkin verran laimeampi kuin 357 ce :? . Tosin laimeasta ei taida voida puhua. Mutta siitä olen iloinen että on löytynyt mullekin kunnon aineet joita ei voi enää käyttää holvaamalla  :D  :D Itse en tykkää siitä cjn:n mausta, 357 ce on paremman makuista. Jotenkin täyteläisempää.

Chilinisti

Iso merkitys näyttää olevan sillä syökö kastiketta raakana vai sekottaako esim leivän päälle. Ruoan päälle laitettuna menee paljon suurempia määriä. Mut kyllä pertsalla on suu varmaan norsunnahkaa  :lol:  :shock:  jos pöytäsoosina käyttää CJN z...:taa!! mikä kastike se PSE on pertsa?

sambba

Lainaus käyttäjältä: "Chilinisti"mikä kastike se PSE on pertsa?

Blair's Possible Side Effect

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: "sambba"
Lainaus käyttäjältä: "Chilinisti"mikä kastike se PSE on pertsa?

Blair's Possible Side Effect

..jota voi kutsua nimensä mukaiseksi soosiksi! Sivuvaikutukset luultavia. ;)

Chilinisti

Kyllä kun sen laajan testin lueskelin tuolta ketjusta niin kammottavia aineita. Selailin eilen chilitapaamisten kuvia ja siellä oli yksi jos toinen lattialla tuskissaan..  :D On se vaan ihmeellistä tämä elämä kun pitää aiheuttaa itselleen kärsimystä ja maksaa vielä siitä  :shock: Itse en vielä ole lattialla kieriskellyt mutta eiköhän sekin päivä vastaan tule tätä menoa. Mikähän siinä kivussa oikein kiehtoo :?:

BuRaX

#400.

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: "Fange"Ei se kipu, vaan se endorfiinihumala. :D

niinno, henkilökohtaisesti en noista tulisimmista sooseista saa varsinaista endorfiinihumalaa(tuskaa lähinnä)mutta kun kerran se jokin on siunannut minua semmoisella jännällä taudilla että mitä enemmän pelottaa niin sitä paremmat kiksit saa.
AINA kun olen tekemässä jotain hyvin typerää chilien parissa niin tiedän jo etukäteen kuinka loppupeleissä käy, mutta silti se on etukäteen niin pirun hauskaa etten jättäisi ko. puuhasteluja missään nimessä väliin.
on ko. taudista ollut haittaakin elämän varrella mutta silti istuskelen edelleen tässä näppiksellä ja iän myötä on hiukan tuota järkeäkin tullut päähän. poislukien chilihommelit jotka taas ovat sitä tervettä hulluutta. mielestäni monen kaupungilla isottelijan pitäisi nykypäivänä vetäistä hapsu nassuun ennenkuin lähtee säätämään, katotaan sitten kuinka kovaa poikaa sitä oikeasti ollaankaan. on sitä nähty isojenkin miesten huutavan kuin pienet siat armoa tuskissaan :D
Meillä määrää Nainen!

Chilinisti

"pienet siat tuskissaan" :D  :D Kipu on mullakin näköjään se kannustin. Kipu on epämiellyttävää ja sen kokeminen ja sieto kasvattaa luonnetta :twisted: Chilin syöminen on kätevä tapa saada kipua joka menee ohi eikä aiheuta vahinkoa. Voi olla että tästä aineesta häiriintynyt psyykkeeni on löytänyt uusia ulottuvuuksia. Samaan kategoriaan kuuluu elokuvamakuni, Hannibal on ollut hienoin elokuva joka on tullut katsottua. Mr. Lecter on kaikkien akateemisten kannibaalien äiti.  :shock: Täytyykin mennä ottamaan iltalääkkeet ennenkuin jutut karkaa totaalisesti käsistä :roll:

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: "Chilinisti""pienet siat tuskissaan" :D  :D Kipu on mullakin näköjään se kannustin. Kipu on epämiellyttävää ja sen kokeminen ja sieto kasvattaa luonnetta :twisted: Chilin syöminen on kätevä tapa saada kipua joka menee ohi eikä aiheuta vahinkoa. Voi olla että tästä aineesta häiriintynyt psyykkeeni on löytänyt uusia ulottuvuuksia. Samaan kategoriaan kuuluu elokuvamakuni, Hannibal on ollut hienoin elokuva joka on tullut katsottua. Mr. Lecter on kaikkien akateemisten kannibaalien äiti.  :shock: Täytyykin mennä ottamaan iltalääkkeet ennenkuin jutut karkaa totaalisesti käsistä :roll:

eli en siis ole ainoa häiriintynyt...
oletkos nähnyt elokuvaa nimeltä sodoman 120 päivää?
kyseisen elokuvan abaut 7 kertaa nähneenä olen viimeinkin tajunnut kuinka nero pasolini oikeastaan oli.
kannattaa myös lukea kirja nimeltä keskiajan pyövelit jos aihe hiukkaakaan kiinnostaa....
Meillä määrää Nainen!

Chilinisti

En ole kyseistä kuvaa katsonut. Täytyy hakea se tänään filmtownista. Olen todennäköisesti ohittanut sen typerän nimen takia (tollaset nimet aiheuttaa hohhijaa efektin minussa) on tullut sen verran p**kaa  :twisted:  katsottua että olen tullut vähän kyyniseksi kuvien suhteen. Täydellinen pahuus ei ole Lordi-tyyppiä - Täydellinen pahuus on kaunis, suloinen ja herkkä, mutta ennenkuin huomaakaan oma lämmin veri tahraa paidan jonka on juuri ostanut..  :shock:  Kiitos vinkistä ja kirjakin täytyy joskus lukea!

JuAn

LainausJa kaupan päälle tuli vielä PepperKingiltä Säilykepurkki tulista lihamössöä. Shocked aika epämääräisen näköistä mutta sellaista "mättöruokaa" josta en itse kauheasti perusta.. Mutta kaunis ele kuitenkin!

Sain tänään tilaukseni PK:lta ja tuli myös extra tölkki ROTWURSTIA tulisuudeltaan 3/10. Kun en tiennyt pitääkö moinen paistaa vai ei niin heitin pannulle. Maku oli varsin mielenkiintoinen yhdistelmä mustaamakkaraa, säilyke lihapullia ja reilusti liekkiä. Toi 3/10 on erittäin alakanttiin vedetty, mielestäni reilusti tulisempaa kuin 5/10 saanut Blairin Jalapeno-soossi.

Soppamies

Lainaus käyttäjältä: "JuAn"Sain tänään tilaukseni PK:lta ja tuli myös extra tölkki ROTWURSTIA tulisuudeltaan 3/10. Kun en tiennyt pitääkö moinen paistaa vai ei niin heitin pannulle. Maku oli varsin mielenkiintoinen yhdistelmä mustaamakkaraa, säilyke lihapullia ja reilusti liekkiä. Toi 3/10 on erittäin alakanttiin vedetty, mielestäni reilusti tulisempaa kuin 5/10 saanut Blairin Jalapeno-soossi.

Tulisuudet noiden purkitettujen lihatuotteiden osalta on vähän outoja... Toissakerralla tilatussa satsissa oli metukkanötköttiä sekä tulisuusluokassa 6 että 8 ja se tulisuusluokan 8 kama ei ollut kyllä mitään ylettömän tulista. Itse asiassa tuntui melkein että se purkki kutosta oli tulisempaa. Heat 3 oli samasta tavarasta kyllä miedompaa, muttei mitenkään merkityksellisesti verrattuna kasiin.

Keskiviikkona tuli taas uusi 20 kilon tilaus pippurikunkulta, kaapissa on nyt mm. 3 purkkia metukkanötköttiä heat 8:ia, kaksi rotwurstpurkkia heat 8:ia ja 2 maksapateepurkkia heat 5:ttä. Täytyy maistella. Tuo maksapatee hakkaa kyllä leivän päällä HK:n maksamakkarat.. :-p
I'm bigger than you and higher up the food chain. Get in my belly!

a.k.a. dazler@ircnet

Pasi

Itsellä oli sitä tulisinta, minkä piti suurinpiirtein tappaa kaikki lähitienoon koiratkin. Ei siinä ollut mitään lähimaillakaan 10+... Maku kylläkin erinomainen.