tammikuu 10, 2025, 06:20:15 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

mikä avuksi???

Aloittaja eski, elokuu 12, 2007, 11:44:21 ap

« edellinen - seuraava »

eski

niin minulla on yksi apache chili ja teki kukkia monta sataa (ihan älyttömästi)  ja kun kukat oli kukkinut rupesi työntämään palkoa mutta suurin osa muuttuu keltaseksi ja tippuu pois!!! mikä siis chiliäni vaivaa??? 5kpl suht isoja palkoja jo onneksi puskassa roikkuu mutta haluis loputkin tulokkaat pelastaa!!!!!!!

Espelt

löytyykö kuvaa puskasta niin vois paremmin arvioida tilannetta?
-Vaikeaa olla uskottava jos kaikki muut ovat väärässä-

eski

kuvia löytyy kuvaboxista!!! sanalla chilit!!!

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: "eski"kuvia löytyy kuvaboxista!!! sanalla chilit!!!

olisiko suoraa urlia?
Meillä määrää Nainen!

Jägermeister

Kyllä ainakin mun Apachesta kanssa osa pienistä paloista muuttuu keltaiseksi ja putoaa pois pari päivää kukinnan jälkeen. Ilmeisesti kasvi ei kykene tuottamaan enempää ja tällä tavoin vähentää "kuormitustaan". Toinen asia tietenkin on jos kovin suuri osa putoaa pois.

eski

olen itse ajatellut juuri samaa että ei jaksa tehdä niin paljoo palkoja meinaan ku rupes kukkimaan ni huh huh koko kasvi oli valkosena kukista hyvä että vihreetä edes näkyi!!! niin ja yritin laittaa linkkiä sinne kuviin mutta se aukesi omilla käyttiksillä eli kuka vaan olisi voinnut mennä säätelee en löytäny sieltä sellasta mikä olisi näyttänyt pelkät kuvat!!! mutta olen tiedettävästi pääsiäiskäsi koneittenkanssa=)=)=)

Jägermeister

Joo tuntuu olevan aika yleinen ongelma, kunhan nyt ei kovin suuri osa paloista tai niiden aluista kuole niin tuskin sinulla on kovin suurta ongelmaa.

Kukkiminen on ainakin itselläni ollut todella runsasta viimeaikojen lämpimien ilmojen vuoksi. Hyvä näin!

eski

juu kyllä sieltä niitä palkoja tulee mutta aikalailla tippuukin pois=( apache on altakastelu ruukussa ja tänään otin vanhat vedet pois ja laitoin uudet ja tarkistin lannotteet ja ph:n ja lisäsin kokeiluna bio boostia saa nähdä miten käy piristyykö vai......???

eski

kyllä muuten piristy apache=) ja palotkin kasvaa silmissä liekö bio buustilla asiaan vaikutusta=) voisin jopa suositella sitä boostia!!!!!