tammikuu 09, 2025, 11:53:38 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Konsoli pelaajia??

Aloittaja Torakka, elokuu 15, 2007, 12:33:27 ip

« edellinen - seuraava »

Torakka

elikäs ajattelin tälläsen heittää tänne koska oon tällänen "chili nörtti" ite pelaan aika paljon x-box360 ja ps2 vähemmän  nyt on tullu tahkottua Forza motorsport 2 peliä

Poppamies Tuliliemi

Final Fantasy XII on ollut tahkottavana tässä muutaman viikon, yli 40h pelitunteja takana mutta tuntuu että pelistä on vielä runsaasti yli puolet jäljellä... On nää kyl mahtavia pelejä, ei lopu hupi kesken.

Harvoin tulee konsoleilla pelailtua muuten, nyt vaan onnistuin koukuttamaan itteni tuohon. Tietokoneella pelailen kyl toisinaan, opiskelijaboksin kone ei tosin tehojen puolesta ole kummoinen pelikone.
"In sudore vultus tui vesceris pane"

-?-

Vähän harvemmin tullut pelailtu lähivuosina mutta koneita löytyy:nintendo 8bit, supernintendo ja ps2.

Torakka

juu itekkin tuli joskus pelattua ahkerasti mitä muutakaan kuin sitä kaikkein kuuluisinta couter strikeä ja nyt enemmän pelaitua tullut batlefield2

arse

Itellä on vanhempi xbox ja uusista wii, viimeaikoina tullut pelattua Trauma Center: Second Opinionia, aikas mahtava peli :)
Elämässä on tärkeintä puutarhanhoito, eikä sekään ole niin tärkeää.

thp

Wiistä paikat kipeänä täälläkin.  8)

Historia lisäksi:

Atari 2600
NES
SNES
N64
PS2 x 2
X360
PSP

:roll:
Capsicum misinformation on message boards since 2006

luppis

8bit nintendo, supernintendo ja gamecube löytyy.

Kuutioita tulee hakattua aika tasaseen tahtiin, Metal Gear Solideja ja Zeldoja enimmäkseen.

Supernintendon Bomberman taas toimii kaksinpelinä perjantai-iltaisin alkoholijuomien kera.

Jönssöni

Nintendo Wiillä tulee nykyisin pelailtua. Tosin käytän sitä GameCubena aika paljon. Sitten löytyy myös PS2 ja Nintendo 64 ja pari käsikonsolia.
Ja kaverilla tulee välillä käytyä pelailemassa Xbox 360:llä

Lempipelisarjoiksi voisin mainita Metal Gear Solidit, Zeldat ja Metroidit
Capsaicin fueled.

Khan

Xboxilla tulee Halo 1 ja 2 tahkottua tasaisin väliajoin.
Halo 3 olis varmaan aika älyttämän hyvä peli, mut puuttuu vaan Xbox 360 ja hdtv  :?

Tietysti supernintendo löytyy jostain kaapin nurkasta!  :P

Tupakka

Tietokoneella tulee pelattua kyllä huomattavasti enemmän ja nuo koneet on enemmän tai vähemmän unohtuneet nurkkiin lojumaan. Koneita löytyy siis vanha xboxi, ps1 ja NES jostain kaapin periltä.

Näistä lähinnä pleikkaa on tullut pelailtua aina välillä kun siihen eniten pelejä löytyy. Olin vielä paljon nuorempi kun tuo ja monet peleistä hankittiin, mutta eipä nuo Crocit ja Spyrot vieläkään ihan pskoja pelejä ole.

Xboxilla tulee Forzan ykköstä pelailtua joskus.

NES on unohtunut pitkäksi aikaa ja minä sitä en silloinkaan kun sitä käytettiin niin pahemmin pelaillut. Lähinnä mamma sillä joitakin vuosia sitten tahkosi jotain virustetrisjuttua.

Lisäksi löytyy uudesta tikilootasta joitain pelejä, joita on tullut pari kertaa kokeiltua. Jos tuo nyt noiden puolesta konsoliksi lasketaan..  :wink:
Joo.

terawatti

PS2 löytyy. kaikki metal gear solidit hakattu useampaan otteeseen läpi. siis ei kaikki kun se ensimmäinen toinen ja kolmas, mitään muita ei tueta  :)  
joskus muinoin gran turismo 1&2&3 menny läpi. Sit tietenki Crash bandicootit kaikki läpi.
Sit nää uusimmat Need for Speedit. varmaan joskus viimevuonna tuli viimeks pelailtua.
niin joo ja Halo 1&2 pelattiin joskus serkulla läpi illassa.
ja PS3 tulee vain että pääsen hakkaamaan uuden Metal gear solidin läpi :D
siis jos rahat joskus vielä riittäiski siihen  :x
Shiny Frog-device

Rolle R

Jotenkin en itse ikinä päätynyt ostamaan mitään normaalia olohuone konsolia (ps, ps2, xbox) jne, huomio kiinnittyi aina enemmän tietokoneen päivittämiseen ja sillä satunnaisesti pelailuun, ja ehkä hyvä niin.
Heinäkuussa päätin korjata pahan konsolipuutteen palkitsemalla itseni yo lakista käsikonsolilla. Viikon vertailin PSP:tä ja Nintendo DS liteä ja päädyin jälkimmäiseen. Onhan PSPssä toki hieno näyttö ja nettiselain valmiina yms. hauskuuksia, mutta itse tahdoin pelaamiseen jotain uutta. Eikä ole kaduttanut ei. DS lite on kaunis pieni esine ja kynällä pelaaminen on yksinkertaisesti hauskaa.
Uusista konsoleista Wii näyttää mielenkiintoiselta, eikä hintakaan ole aivan mahdoton. Edellämainutun Trauma Centerin
( http://www.nintendo.fi/?game=1522 )
kaltaiset innovatiiviset pelit saavat helposti sympatiani puolelleensa. No, ehkä sitten joskus kun hinnat vielä putoavat.

PC peleistä suosikkeja ehdottomasti mukavat helpot strategiat mm. Tropico, Railroad tycoon sekä klassinen Age of Empires 2 verkkopelinä. Suosittelen varauksetta myös alkuperäistä Desperadosia, ja pienellä varauksella sen kakkososaa (Cooper's revenge).

Niin että mistäs sen Wiin halvimmalla saisi  :wink:

Ona P

Joo yli sata tuntia FFXII:tä takana vaik oon ollu pari kuukautta pelaamatta :) aina löytyy uutta...

Kolmos pleikkaan ei viel varaa mut varmaan tulee hommattua...
kuhan nyt eka saan läppärin ostettua
pera la cosa que me gusta mas es panochita....

Malla007

Mulla on vain ps2 konsoli, en muuta tarvi ;)

sekin on vain sitä varten että voin pelata final fantasy -pelit aina kun ne ilmestyy.... väleissä liikaa odotteluaikaa :)

eli nyt oon hakannu tuota FFXII peliä, yllätysyllätys.. ekaks pelasin sen vain läpi nopeesti, heti kun ilmestyi, tais vähän yli 100h aikaa mennä siihen, en malttanu pelata "fiksusti" ku halus tietää miten siinä käy!!
nyt oon alottanu sen alusti, ja pelaamisaikaa menny 150h enkä oo ees chapter 1 päässy läpi... :D joten nyt pelaan hitaasti ja antaumuksella :D kaikki oon tehny mikä on mahdollista tähän asti, alkaa vaan hahmot olla sen verran tykkejä tasoon nähden että taistelut alkaa olla puuduttavia..mutta täs pitäs olla tekemistä nyt seuraavaan FF-pelin ilmestymiseen asti!

Wiski

Wii löytyy, ja gamecube. GC on tosin nyt käyttämätön kun Wii tukee niitäkin pelejä. Harvakseltaan tulee pelattua. Eniten olen melkein tykännyt virtual consolen retroista, kun vanhempia nintendoja en ole koskaan omistanut. Ja ikääkin on jo se 30+ joten vanhoissa peleissä on tiettyä viehätystä :) Vaimoke tykkää mario partyistä ja varmaan se trauma center pitäisi kanssa tilata. Muksut tykkää virtual consolen super mario 64 ja myös GC sunshinestä, itse myös ja S.Mario Galaxy lähtee heti kaupasta kunhan se tulee :)

Wii koodi:

5369-9963-1511-1416

jos miit kiinnostaa :)

Edit: pelihistoriaa tietty löytyy (c64,amiga,pc), verkkopelaamistakin on tullut teekkariaikoina harrastettua. Nykyään PC puolella kiinnostaa lähinnä civilization IV+ jos muu perhe on reissussa (ja kaapissa tarpeeksi kylmää olutta ...)

Jamana

Löytyy seuraavat konsolit:

Wii
Ds
Ps2
Gameboy advance sp

mutta tunnit vierii tietokoneen ääres  :wink:
Kapsaiini rauhoittaa mielen

ihis81

Jahas, löyty vanha topicci, mutta olkoot.

Vaimo halus Wiin kun siihen tulee zumba mukaan, niin kysynpä nyt hyviä pelejä wiille joita itsekkin vois pelata. Jostain kumman syystä tuo zumba ei kiinnosta ;D hehheh

Mario galaxy vois ainakin olla hauska.
Entäs mikä olisi hyvä fps peli jossa voisi käyttää pistooli tai kivääri ohjainta.

Noita metsästypelejäkin näyttää wiille olevan, niin onko kokemusta/tietoa mikä olisi hyvä...?

Tätäkin mietin että voisi myös olla mielenkiintoinen http://www.nintendo.fi/wii/pelit/agatha-christie-and-then-there-were-none
-Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla-

http://www.youtube.com/watch?v=MLWSb6h6ltk

Vate

Tohon metsästys/ampumispeliks ois (tää on enemän ampumapeli) niin Sniper Elite2. Sisältää mm. pelin, snipun johon voi laittaa nunchukin ja wii-ohjaimen... yms.

Mitä muita, 2 kaverilla on Wii, siks tiiän sil pelei jonkun verran vaikka ite omistan ps3, jollei aijon hankkii kun se ilmestyy niin NHL12!
Mut nyt wiille vie tekasen semmosen sille sun vaimolle joka pitää siitä zumbasta niin pelin nimeltä Wii Sport Resort! Wanha, mutta hyvä. Sitten alkuperäinen Wii Sportkin on hyvä. Ja se zumba-juttu on varmaan se tasapainolauta-hökkeli, en muista mikä se nimi on. Eläinystäville SimsAnimals on oikee valinta.

ihis81

-Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla-

http://www.youtube.com/watch?v=MLWSb6h6ltk

Vate

No sitten on kaikki hyvin! 8)