tammikuu 09, 2025, 22:32:57 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Ilmoittele tänne kun olet lähdössä viihteelle

Aloittaja Poppamies Tuliliemi, syyskuu 15, 2007, 23:05:42 ip

« edellinen - seuraava »

Poppamies Tuliliemi

Tämä olkoot virallinen vapaa-ajan irroittelukeskustelusäie  8)

Kertokaa täällä kun olette lähdössä viettämään iltaa kantapaikaanne, menossa istumaan iltaa tovereiden kanssa (toivottavasti tulisissa merkeissä) taikka sitten jos muuten vain lähdette viettämään arjesta poikkeavaa iltaa jonnekin muuanne tai jos satut järjestämään jonkin sortin kabbanaalit tai bakkanaalit omassa asunnossasi.

Teet mitä teet, jaa se kanssamme!

Itse en juuri nyt ole menossa minnekään, mutta ei kestäne montaakaan päivää ennen seuraavaa tapahtumaa.
"In sudore vultus tui vesceris pane"

Torakka

just pääss kotii baarista ja tuli sitä pussi kaljaakin otettua hieman kännninenn olo on ja kebabbi paikassa käpypää sano että toi on se chilin kasvattaja!!! eräs foorumilainen tietää ketä on käpypää

nikke

Juuh.

Tossa eilen tuli käytyä viihteellä. Nyt vasta huomasin tämän ketjun. Jouduin yhelle tytsille tarjoomaan juoman, silä en ollut muistanut ottaa Chocolate habaneroa mukaan. Olin kuulemma viimeksi luvannut sellaisen syöttää kys. tytsille...

Kankkunen.

Macc

Sama vika - eilen viihteellä. Ketju löytyi vasta nyt... Kaveri piti kolmekymppiset. Kankkusesta ei oo (vielä) tietookaan. :-)

nikke

No hitto, taas unohdin kirjotella tänne. Eli eilen tuli taas käytyä "viihteellä". Alkuillasta oli ihan pakko syödä yksi naga morich. Tyhmänä olin mennyt lupaamaan syöväni moisen, no linkkiä myöhemmin. Kaverit söi frutea ja chocolate habaneroa. Oli kyllä rohkeata porukkaa, ei ees itkeny kauheesti... 8)

nikke

No taas pitää tänne kirjootella.  :D

Nyt sitte päätin taas kerran lähteä viihteelle. Kaverin pakottamana (joojoo...). Tänään on vaasan yliopiston fuksien kastajaiset, ni pakkohan tuo nyt on mennä meininkiä ihmettelemään. Tänään tosin ei voi kovinkaan myöhään olla, sillä luennot alkaa taas huomenna klo 10.15. Onhan sitä ennenkin krapulassa tullut luennolla istuttua, joten kärsin seuraukset mielelläni.

P.S. Vois joku muuki ottaa tähän trediin osaa ku mä:D

Poppamies Tuliliemi

Tuossa muutaman tunnin kuluttua pitäs siirtyä leffailtaan kaverin luo, American Ninja -leffoja maratonina ja ykkösolutta kyytipoikana :mrgreen:

Wiski

Ma-Pe sujahti oktoberfestillä, ja nyt lojun kotona toivoen että elämä voittaa :)

Poppamies Tuliliemi

Tänään olisi paikallisissa ravinteliliikkeissä Oktoberfest -meininkiä, (toivottavasti edullista) olutta, snackseja ja artisteja olisi luvassa. Pitänee lähteä parilla tuopillisella käymään, jos vaikka hyviä saksalaisia oluita olisi tarjoilussa :P

nikke

UP!

Noniin rakkaat chilihöpönassut. Tulin tänne taas meiningeistä kertomaan.

Pakko tehdä tunnustus. En olekaan pitkään aikaan tänne muistanut ilmoitella kun olin lähdössä viihteelle. Ja uskokaat tai älkäät, niitä kertoja on tässä muutama(kymmentä) kertynyt. 8)

No nyt olen jokatapauksessa viihteelle lähdössä. Tähän on kaveri tulossa kyläilemään. Sille ois ehkä tarkoituksena syöttää taas kerran noita ihania suklaahapsuja... Mutta tuskin onnistuu. Tänäänhän on nuo niin ihanat bilekauden päättäjäiset. pakkohan sitä on mennä menoa katsomaan.

Macc

Perjantaina firman pikkujoulujen jälkeen ois tarkoitus olla viihteellä Lahden kulmilla loppu ilta...

kookoskuitu

Kotiviinit on tänään saatu onnistuneesti pulloon ja tänään aion myös onnistuneesti tyhjeentää ainakin yhden viini pullon.
Kaverilla on synttärit joten niitä pitäs piahkoin lähtä viettämään, ettei muut ehdi pitää liian hauskaa ilman mua..
juokse vasta kun et jaksa kävellä

ZAZ

kotiviini=kilju?  :wink:

Sillälailla. iltaa odotellessa, poikien kanssa lähdetään taas keikalle ja sen taas tietää mihin se päätyy. "En o ennenkään kännissä soittanu?" :D
Shit happens when you party naked.

Jägermeister

Ei kyllä tipattoman tammikuun aikana pitäisi lukea näitä viestejä ollenkaan.

ZAZ

Olenko mä muka oikeasti ainoa joka täällä usein tipottelee? Vai olenko vain ainoa joka siitä ilmoittaa?  :lol:

Herra 47

Lainaus käyttäjältä: "ZAZ"Olenko mä muka oikeasti ainoa joka täällä usein tipottelee? Vai olenko vain ainoa joka siitä ilmoittaa?  :lol:

taidat olla siinä vähemmistösä kun ilmoittelee... :wink:

okei itse tänään jacksonvillen yhdessä anniskelupaikassa tuli käytyä... loppu porukka pääsääntöiseti mun ikä - 20-30 vuotta (65%) mutta oli lähin mihin kävellen pääsi (1.5 km)

tää jenkkilä kun ei ole rakennettu muun kuin autoilun mukaan... ei jalkakäytäviä eikä mitään muutakaan.. floridan pääkaupungissa tallahasseessa oli jopa tiettyja katyuja missä jalankuklku ja polkupöyöräily oli kielletty.... no bensahan täällä on halpaa... meikäläisittäin.. mutta itseä on tällä reissulla alkanut jo kauhituttaa tuo 3$ gallona...  :shock:  mikä tarkoittaa noin 50 senttiä litra suomen hinnoissa... ja se on täällä ihan pöyristyttävän kallista...

suomessa en taas kauheasti ravintolissa käy.. kun ei ole varaa pistää yhteen olueen 3-6€ joten yleensä tyydyn siihen että kaupasta koppa kalja ja kotona tai naapurien/kaveriden kanssa iltaa vietetään... se taas ei ihan ole tähän threadiin... vaikka lähellä onkin...

no nyt tuli avauduttua tähänkin  :wink:

ja okei.. taksit kulkee kyllä mutta kutenjo snoin ei varaa ylimääröiseeen eli yleensä suomessakin jos ei kavellen/pyörällä pääse niin jääpi käymättä (ellei ole kimppa taksi)  :D
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen

ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

Poppamies Tuliliemi

Tuossa kuuden kieppeillä olisi tarkoitus kavereiden kanssa syödä (pakaste)rapuja ja pokeria pelialla. Tulisuutta ei taida näissä kekkereissä olla, Tulilientä kerran juotin ja se kuulemma riitti. Vaan voi sitä hauskaa olla ilman chiliäkin, joskus.

nikke

Eilen tuli käytyä viihteellä ja nyt ottaa päähän. Vuosisadan krapula. Nenä ja ylähuuli turvonneet, pieniä ruhjeita naamassa. Aamulla kun heräsin oli kova ihmettely, kun huomasin naamani olevan ihan veressä... Turpaani en kuitenkaan saanut. Saa nyt kattoa, laskeeko naaman turvotus huomiseksi vai ei. Ihan kivaa oli, kai, tai ainakin siltä osin kun muistan... Tequilaa en enää juo ikinä, enkä koske alkoholiinkaan pitkään aikaan. :twisted:

ZAZ

"Saattaa olla että riipaisen kovan kännin tänään."  :D

Herra 47

varmaan niin tekisin itsekin...  8)

mutta kun on päivystys (5 viikko tänä vuonna) niin ei pysty  :evil:

no ensi viikonloppuna sitten jos vaikka pienen juhlan paikka tai sit ei vai mitä ZAZ  :wink:
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen

ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)