yhdistyksen kevätkokous vaasassa 26.1 !!

Aloittaja Pertsa, tammikuu 11, 2008, 18:00:03 ip

« edellinen - seuraava »

Pertsa

anteeksi kun hiukan kesti aiheen julkituonnissa mutta vaasan kaupungin nuorisotoimi ennätti sekoilemaan pahemman kerran...
yhdistyksen kevätkokous+illalla yleistä häröilyä vaasan suvilahden nuorisotalolla(se sama paikka kuin viime helmikuussakin).
kokous alkaa klo 16.00 ja siitä noin pari tuntia virallisempaa, ja sunnuntai aamuun asti sitten hiukan epävirallisempaa toimintaa.
paikalla saa yöpyä, patjat on talon puolesta mutta muut vermeet joutuu tuomaan itse paikalle.
yhdistyksen virallinen soppamies lupautui hoitamaan sapuskapuolen ja kokemuksesta tiedän että ruoka tulee olemaan todella nannaa, myös kasvissyöjät otetaan ruoassa huomioon.
pelipaikalla on takka ja sauna tietenkin lämmitetään illalla.
yhdistys kuittaa paikan sekä sapuskat(myös ne takkamakkarat).
paikan avaimet saan perjantaina ja varsinkin pitkämatkalaisille saattaa olla miellyttävämpää ajaa jo pe-iltana vaasaan niin saapi sitten nukkua lauantaina pitkään(jos meinaa saapua jo perjantaina mulle privaan infoa, ketä ja mistä+puhnumero+arvioitua saapumisaikaa)
ilmoittautumispakko ON!
jäsenille tulee virallinen kutsu viikonlopun aikana.
ja huom, jos mukana on yhdistykseen kuulumattomia niin niistä kanssa infoa, tietää sitten abaut syöjien määrää ja hakea raaka-aineet...

paikasta löytyy lisäinfoa täältä:
http://javu.kapsi.fi/inferno/viewtopic.php?t=2781&postdays=0&postorder=asc&start=30

eli ei muutakuin ilmoittautumisia hallitukselle mailiin..

tervetuloa :)

edit:
kaikki yhdistyksen järjestämät tapaamiset tulevat olemaan sellaisia että paikalle pääsevät hyvin myös liikuntarajoitteiset, näin jokaisella on mahdollisuus osallistua :)
Meillä määrää Nainen!

Volitans

Jos on jotain muita erikoisruokavalioita, allergioita joko oikeita tai "itse aiheutettuja", niin yv:tä mulle, niin otetaan mahdollisuuksien rajoissa huomioon - tarkoitushan on, että kaikille saadaan syötävää :)
jäsen
Suomen Chiliyhdistys ry

kyris

Löytyykö Stadista ketään lähtijöitä?

Joko kimppamatka junalla tai tietty jos joku autoilija lähtisi...

luca

OMG! I already have other plans for the 26.1! :cry:

I'll try to change it somehow, because I simply can't miss this one!!!
Chile Forum in Portuguese:
http://www.pimentas.org/forum

Volitans

Lainaus käyttäjältä: "luca"
I'll try to change it somehow, because I simply can't miss this one!!!

You'd better do that :)
jäsen
Suomen Chiliyhdistys ry

mnyman

arse

Tullaan, minä ja nainen! 2 tarttis siis kyytiä Tampereella  :oops:
Elämässä on tärkeintä puutarhanhoito, eikä sekään ole niin tärkeää.

Volitans

Kelpaakos kasvisdieettiläisille maitotaloustuotteet ja kananmunat?
jäsen
Suomen Chiliyhdistys ry

Herra 47

Joo tulossa ollaan (ainakin näillä näkymin) :) ja kaikki ruoka käy... ;) tietysti asiaankuuluvin lisukkein ;)
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen

ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

hessi

Tulossa olen minäkin :)
ja kaikki ruokainen olen :wink:

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Volitans

Lainaus käyttäjältä: "hessi"

Oikeinkirjoituspoliisi valistaa:

Kaikkiruokainen on yhdyssana, ellei sitten ole tarkoitus ilmaista haluaan syödä kaikki ruoat?
:)
jäsen
Suomen Chiliyhdistys ry

Filago

Meillä perheessä yhdistykseen kuuluupi vain minä.. matka Vaasaan on kuitenkin vähän pitkä ja tylsä ajella ilman kaveria. Saapiko miehen ottaa mukaan aveccina? Jos saapi, niin mitäs avecin ruoka yms. jäsenille ilmainen huvi mahtaa kustantaa meille?

Filago, joka tulee mikäli saa työvuoroasiat kuntoon.. selviää tiistaina luultavasti onnistuuko vaihdot.

arse

Niinjoo, eipä tullut mieleenkään että tämä on yhdistyksen kokous eikä mikään yleinen miitti  :roll: Tulen siis naisen kanssa, jos se huolitaan paikalle :)
Elämässä on tärkeintä puutarhanhoito, eikä sekään ole niin tärkeää.

Pertsa

avecit/puolisot/kaverit ovat myöskin tervetulleita ja päätimme hallituksen kesken että ruoka/yms tarjoilu pelaa samalla tavalla kuin jäsenillekin...eli minkäänmoista maksua ei peritä.
tärkeintä vain on ilmoittaa oman saapumisen lisäksi myös mukana tulevat henkilöt, näin pystymme laskea raaka-aineet sun muut tarkkaan.
ja juu, myös minun+vaimoni kavereita saattaa sattua paikalle, sama periaate myös muille :)
Meillä määrää Nainen!

hessi

Lainaus käyttäjältä: "Volitans"
Lainaus käyttäjältä: "hessi"

Oikeinkirjoituspoliisi valistaa:

Kaikkiruokainen on yhdyssana, ellei sitten ole tarkoitus ilmaista haluaan syödä kaikki ruoat?
:)

Tsekkaappas omat virheesi! :wink:
ja ehkä haluankin syödä kaiken! varokaapa vaan ukkelit!:wink:

mun oikeinkirjoitus on mitä on, kun on toi sanasokeus iskenyt jo nuoruusvuosina :wink:
Eräs ystäväni kommentoi muinoin, että on mukava oppia toi Hessi-suomi sanasto! :wink:

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Pertsa

kaikille tiedoksi:
toi miitti-ilmoittautumis skripti ei toimi kunnolla. siispä niitä ilmoittautumisia hallituksen postilaatikkoon( chiliyhdistysATgmail.com).
ja toinen asia, ilmoittautumiseksi ei riitä että miettii joko irkissä/foorumilla tuloansa. siis kirjallinen ilmoitus sähköpostiin:
montako(siis jäsen/jäsenet+seuralaiset) tulee, aikooko yöpyä miittipaikalla, saapuuko perjantaina vaiko lauantaina...
muistutettakoon vielä että ilmoittautuminen on monessakin suhteessa erittäin tärkeää!!!
myös ne jotka ovat laittaneet nimensä listaan chiliyhdistyksen saitilla, voisivat ilmoittautua uudestaa suoraan maililla(kaikkien ilmoittautuneiden nimet eivät näy listalla....).
pahoittelen ylimääräistä vaivaa.

ne jotka saapuvat jo perjantaina, voivat tiedustella puhnumeroani privalla, tiedän sitten olla paikalla ovia availemassa...
Meillä määrää Nainen!

hejkki

Miten tuo ilmoittautumislomake ei toimi?
jos siinä on vikaa, niin vois ilmoitella vaikka minulle!

edit: ja vaikka kohta on myöhstäkin, niin voisi ilmoitella silti vioista, jos vaikka ensi miittiä varten saataisiin toimimaan ;)
Vilkaise blogiani: https://chili.moikka.fi/

Volitans

Ainakin oman ilmoittautumisen suhteen kävi niin, että en näennäisesti onnistuneesta ilmoittautumisesta huolimatta nähnyt omaa nimeäni ilmoittautuneiden listalla, vaikka olin hyväksynyt tietojen näytön ilmoittautuneille. Herra 47 taas oli yhdellä kerralla kolmesta(!) nähnyt nimeni listassa.

Jotain outoa on.

Mutta hei, nyt kun on reilusti aikaa viilata muuten hyvää softaa, niin siihen voisi laittaa myös erillisen kentän "erityisruokavalio".
jäsen
Suomen Chiliyhdistys ry

hejkki

kyllä tietosi näkyy tuola.
taisit rekisteröityä silloin kun kirjautumisessa oli vielä häikkää?
tuossa maanantainakohan se oli kun korjasin asian.

kun olet valinnut että tietosi näkyy vain ilmoittautuneille, eli ilman kirjautumista kukaan ei näe tietojasi.

koitas kirjautua sisään, näetkö nimesi listalla :)
Vilkaise blogiani: https://chili.moikka.fi/

Volitans

Lainaus käyttäjältä: "hejkki"
koitas kirjautua sisään, näetkö nimesi listalla :)

Jostain syystä kirjautuminen ei onnistu. Tuossa on eri salasana, kuin foorumille? Reggasin sen kuitenkin samaksi ja laitoin tarkasti muistiin. Nyt herjaa, että "Väärä salasana".
jäsen
Suomen Chiliyhdistys ry