tammikuu 09, 2025, 22:25:41 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Siemenketjukirje

Aloittaja Kärsä Babar, maaliskuu 05, 2008, 17:56:17 ip

« edellinen - seuraava »

Torakka

yhellä tuli mulle ite löin 2 ihan huvin vuoksi. ei se paljoo painanut. siellä on arviolta +/- 40-50pussia siiduja se oli ruskeassa kuplamuovi pussissa ja ite laitoin sen vielä isoon kirjekuoreen jonka vedin jesarilla vähän pienemmäksi kun en muuta kuorta löytänyt. Mutta sujahti nätisti vielä postilaatikosta. joku voisi pahvista tehdä uuden kuoren sille jos kehtaa/viitsii. Hyvällä asialla tässä ollaan.  8)
EDIT:oli mun 700 postausi:)

jaolsten

Voiskos Toe ilmoitella missä mennään? Muutenkin tässä on ollut ihan liikaa koettelemuksia, ettei jaksaisi taas ruveta ihmettelemään viikkoja yhdellä foorumistilla roikkuvaa kirjettä. Ja juuri siksi olisi hyvä, jos jokainen ilmoittaisi, milloin kirje on tullut perille ja milloin arvioi kirjeen lähtevän liikkeelle. Tässä kaikessa kestäisi sen pari minuuttia. PRKL.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Atheos__

Kirje lienee vielä Toella, ei ole minulle vielä tullut.  ???
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

Torakka

olis se pitäänyt arvata...  tarvii varmaan tähän kirjeeseen laittaa joku viestimäärä ketä otetaan mukaan... taitaa olla jo viikko mennyt siitä kun kirjeen postitin

Whili

Voihan se olla Itellakin joka kämmäilee. Mulla kesti ykkösluokan normaalikirjeen tulo puolitoista viikkoa !!

Lainaus käyttäjältä: jaolsten - toukokuu 20, 2012, 23:36:15 ip
...olisi hyvä, jos jokainen ilmoittaisi, milloin kirje on tullut perille ja milloin arvioi kirjeen lähtevän liikkeelle...  PRKL

Kannatetaan Mister J:n ehdotusta PRKL  8)

Jani M

Joo, mun mielestä olis asiallista kuitata tänne, kun saa siemenketjukirjeen ja vieläpä editoida viestiään sitten kun sen on eteenpäin lähettänyt.

Atheos__

Tänään tuli kirje Meikäläiselle :) Käyn kirjeen läpi ja laitan huomenna aamusta taas matkaan.
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

Atheos__

dzamuto

LainausJa kirje liikkuu taas.

Keep it moving, nyt alkaa olla tatsi kohdillaan  8)
Kyllähän nuo aina jossakin mahtuu kasvamaan...

Kärsä Babar

Tuonne aloitusviestiin voisin joskus lisätä vaatimuksen että täytyy ilmoittaa kun kirje saapuu ja lähtee eteenpäin.
Josko se auttaisi pitämään kirjeen kulun vaudikkaana.
Mitään viesti määrä rajoituksia ei ole tulossa. Kirjeeseen saa osallistua kaikki halukkaat jatkossakin.
Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903

Myrkky Nuoli

Lainaus käyttäjältä: Whili - toukokuu 22, 2012, 09:18:44 ap
Voihan se olla Itellakin joka kämmäilee. Mulla kesti ykkösluokan normaalikirjeen tulo puolitoista viikkoa !!
Lähiaikoina on tullut tämä huomattua, vaikka eläessäni ei oo kovin montaa Postin kämmiä tullut todistettua. Multa kyseltiin just et missäköhän myymäni paketti viipyy. No lähetysseuranta näyttää tältä:

http://www.posti.fi/itemtracking/posti/search_by_shipment_id?lang=fi&ShipmentId=JJFI00000600002314327

Ei helvetti sentäs minkälaista tunarointia, mitähän tuolla tapahtuu  :D

Jani M

No jopas on härdelliä. Itella happens.

blakk

Lainaus käyttäjältä: Vomor - toukokuu 25, 2012, 09:38:46 ap
Lainaus käyttäjältä: Whili - toukokuu 22, 2012, 09:18:44 ap
Lähiaikoina on tullut tämä huomattua, vaikka eläessäni ei oo kovin montaa Postin kämmiä tullut todistettua. Multa kyseltiin just et missäköhän myymäni paketti viipyy. No lähetysseuranta näyttää tältä:

http://www.posti.fi/itemtracking/posti/search_by_shipment_id?lang=fi&ShipmentId=JJFI00000600002314327

Ei helvetti sentäs minkälaista tunarointia, mitähän tuolla tapahtuu  :D

Tämähän ei ole mikään yllätys, kun kyseessä on itella, ei ole ensimmäinen eikä kymmenes lähetysseuranta, jossa olen vastaavaa toimintaa nähnyt.  >:(

Atheos__

Postikusti toi tänään joulukortin. Hyvin pyyhkii ja toimitusajat ovat kohdallaan :D

jaolsten

Lainaus käyttäjältä: dzamuto - toukokuu 24, 2012, 13:42:31 ip
LainausJa kirje liikkuu taas.

Keep it moving, nyt alkaa olla tatsi kohdillaan  8)
Siihen se tatsi sitten katosikin, reilu viikko taas vierähtänyt, eikä mitään kuulu...
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Sipulikeitto

Kirje saapui ja lähtee huomenna jatkamaan matkaa.

jaolsten

Kirje saapui eilen. Otin paria siementä muutamasta pussista ja laitoin muutamia uusia lajikkeita täydet pussilliset. Laitan kirjettä tänään eteenpäin joko postitse, tai sitten vien kädestä käteen (Tampereelle).
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

jaolsten

Plääh. Eilen oli foorumi alhaalla ja tänään on läppäri ollut jumissa, joten en ole päässyt seuraavn osoitetta katselemaan. Seliseli, olisin tietty jollakin konstilla päässyt, mutta laiska on laiska. Nyt on kuitenkin nimet kuoressa ja huomenaamulla menee postiin.

Pahoittelut viiveestä.
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Kärsä Babar

Päivitin taas listaa hieman.
Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903

Russia On Ice