lokakuu 06, 2024, 06:32:04 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Siemenketjukirje

Aloittaja Kärsä Babar, maaliskuu 05, 2008, 17:56:17 ip

« edellinen - seuraava »

SahuriX

Lainaus käyttäjältä: tonttu - heinäkuu 23, 2009, 22:53:49 ip
Mua ihmetyttää toi homma aika paljon. Uine ei puolustaudu mitenkään vaikka tänään taas forumiin loggautunut. Lisäksi ei sniikkaa, kun profiilista löytyy mm.     aamuvalo.net nettisaitti, jossa aika runsaat tiedot. Laitoin spostia menemään myöskin. Galtsussakin näyttäisi vaikuttavan, ehkä sieltäkin vois kysellä.


Jotenkin kanssa tuntuu oudolta... Oisko käyny niin et ko kirje on jossain Uinen kätten ulottumattomissa, tuskin siinä on niin käynyt että sillä ei oo rahaa laittaa kirjettä eteenpäin ???
roskaposti@turha.tilaus.fi    http://yksi.fi/juha/      NRO:590

tonttu

Ja Uine jos näin on käynyt, niin mun frendi asuu pihliksessä, joten se voi tulla sen kirjeen hakemaan free of charge... tietysti, sit liittyy saleen ketjukirjeeseen vähän niinku välistä.

jewe

Taitaa olla jo entinen tämä siemenketjukirje  ???

SahuriX

Asuuko joku Uinen lähiseudulla tms. josko voisi tarkistaa missä mennään ???
roskaposti@turha.tilaus.fi    http://yksi.fi/juha/      NRO:590

Niabo

missäs se asuu? pihliksessä? kyllä mä tästä vantaalta voin vaikka käydä hakemassa sen jos kirjeen pihliksestä voi noutaa....

jewe

Mahtaako sitä kirjettä enää ollakaan, jos on mennyt vaikka vahingossa roskiin lehtien joukossa, tää oli huono arvaus, heh.

SahuriX

niino kirjeeestä niinkään väliä... mutta missäs UINE on ??? enempi mä siitä oon murheissani  :-[
roskaposti@turha.tilaus.fi    http://yksi.fi/juha/      NRO:590

Luigi

Harmi kyllä,jos tämä kirje jäi tälle tielle. Oli kyllä hyvä valikoima siemeniä.

Niin ja veikkaampa että jos tämä Uine on kirjeen hukannut, niin taitaa pitää matalaa profiilia siksi.

Peisi

Älkää hätäilkö.  :) Uineen ollaan kyllä oltu yhteydessä, ja kirjeen pitäisi olla kohta taas matkalla.

tonttu

Kuukauden viiveellä saa kyllä jo ruveta hätäilemäänkin  :-\
Lähinnä näiltä kaikilta välttyisi, jos jotain infoa edes antaisi. Maanalle katoaminen on aina se nihkein vaihtoehto, jos on tullut mokattua.

Peisi

No niin, homma etenee. :D Kirje kolahti juuri luukusta ja siemeniä näyttäisi nopealla vilkaisulla olevan aikamoinen kasa. Yritän laittaa kirjeen jo tänään postiin.

Tagl

Lainaus käyttäjältä: Peisi - heinäkuu 31, 2009, 09:44:00 ap
No niin, homma etenee. :D Kirje kolahti juuri luukusta ja siemeniä näyttäisi nopealla vilkaisulla olevan aikamoinen kasa. Yritän laittaa kirjeen jo tänään postiin.
Mikähän siellä kesti?
--->  C  <---  
--->  Ch  <--- 
--->  Chi  <--- 
--->  Chil  <--- 
--->  Chili  <---
--->  Chil  <--- 
--->  Chi  <---
--->  Ch  <---  
--->  C  <---

Peisi

Viivästyksen syytä en tiedä, mutta sen tiedän, että kirje on jo matkalla HassuSedälle.

HassuSetä

Kirje siis taas liikkeellä:) hienoa!

HassuSetä

Kirje lähti tänään eteenpäin Meriahvenelle.

Itse otin useammasta lajikkeesta muutaman siemenen, lähinnä pusseista joissa oli reilusti siemeniä.
Mukaan laitoin 4 uutta lajiketta ja täydensin paria pussia.

meriahven


manmanman

Mahtuuko/ehtiikö kirjeeseen enää mukaan?

tonttu

Lainaus käyttäjältä: manmanman - elokuu 06, 2009, 19:08:14 ip
Mahtuuko/ehtiikö kirjeeseen enää mukaan?


Ekassa viestissä on ohjeet miten voi ainakin yrittää... eiköhän.

manmanman

Lainaus käyttäjältä: tonttu - elokuu 06, 2009, 19:18:48 ip
Lainaus käyttäjältä: manmanman - elokuu 06, 2009, 19:08:14 ip
Mahtuuko/ehtiikö kirjeeseen enää mukaan?


Ekassa viestissä on ohjeet miten voi ainakin yrittää... eiköhän.


Lähetin eilen Kärsä Babarille yv:tä, mutta ei ole mitään kuulunut niin aattelin että ei oteta enää porukkaa kyytiin. En ihan koko threadia lukenut jos asiasta olisi vaikka ilmoitettu aikaisemmin.   :-\

Niabo

kyllä se sitäkautta onnistuu, kärsivällisyyttä :)