heinäkuu 05, 2024, 00:36:59 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Siemenketjukirje

Aloittaja Kärsä Babar, maaliskuu 05, 2008, 17:56:17 ip

« edellinen - seuraava »

Gali

Hienoa.
Kirjettä odottelen...

jasssu

miten tähän kirjeeseen pystyy osallistumaan vai oonko myöhässä?

Jebus

Ketjun ensimmäisestä viestistä löytyy selkeät ohjeet. :)

jasssu

Lainaus käyttäjältä: Jebus - toukokuu 11, 2010, 23:03:49 ip
Ketjun ensimmäisestä viestistä löytyy selkeät ohjeet. :)


aattelin vaa et pystyyköhä siihe osallistumaa ja kyl siihe näköjää pystyy, hyvä homma  :D .
ei vaa vielä pysty osallistuun ku ei voi osotetta laittaa ku tullee muuttohommia enskuun alussa eikä oo vielä uutta kämppää tiedossa  :(

Gali

Tänne kirje saapui tänään. Laitan huomenna eteenpäin...

Gali

Olipas paljon eri lajeja.
Pää vieläkin pyörällä.
Kiitos kaikille siemeniä lisänneille. Jokusen otin ja jokusen matkaan laitoin.

Vein kirjeen postiin, mutta eipä taida huomenna kulkea.
Sitten kun kulkee, niin seuraavalle kirje on tulossa.

Alivakaa

Jes. Ei tullut vielä tänään, mutta maanantaina sitten. Innolla odotellaan.

Atheos__

Osallistumishalukkuus ilmaistu, koskas listaa päivitetään?
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

Alivakaa

Eilen tuli kirje postin mukana, ja tänään oon saanut tarvittavat lajikkeet valkattua. Oli kyllä hyvä määrä mielenkiintoisa lajikkeita :). Valitettavasti ei vaan ollut yhtään Pubeja tarjolla, ja frutescensejakin oli vain yksi lajike.

Uusia lajikkeita tuli otettua reilu kymmenen, ja tilalle pistin viisi uutta lajiketta, Baccatumeita pääasiassa.

Kirjeen mukana tullut siemenlista oli varsin hyödyllinen, siitä näki heti mitä mitä lajikkeita kirjeessä ei vielä ollut.Sitten oli helppo pistää puuttuvat lajikkeet kuoreen mukaan.

Mun jälkeen jonossa olevat voisivat pistää mulle yksityisviestillä osoitetietojaan, niin voin sitten lähettää kuoren eteenpäin. 



maitos

Kirje on nyt täällä. pistän maanantaina eteenpäin

TunturiTiger

Kirje tuli. Katson illalla sen läpi ja mietin mitä teen. Mihin laitan sen menemään? Kärsällekkö? Lähteekö uusi kierros sieltä?

Atheos__

Laitoin kärsälle jo pari viikkoa sitten viestiä osallistumishalukkuudesta, ei ole vielä nimi ilmestynyt listalle. Ilmeisesti meikäläinen olisi seuraava jos listaa joskus päivitellään.
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

Kaltsu

Täälläkin halukas ilmouttautuu ketjuun mukaan, jos mahdollista. Laitoin yv:tä kärsälle.
http://chilicapsicum.blogspot.com/

So many peppers, so little time!

Kärsä Babar

Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903

miemsl

Alkaa jo vähän poltteleen kun lähelle tulee, eli kelläs tuo kirje on nyt?

Atheos__

Pitäisi olla Tunturitiikerillä tai jopa matkalla meikäläiselle.
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

TunturiTiger

En ehtinyt tänään postiin ennne viittä joten se lähtee laatikosta vasta huomenna.

Atheos__

Kirje tuli tänään, yritän saada postiin huomenna tai viimeistään torstaina. Uusina lajeina lisäsin annuumi Royal black ja prae cgn22795.
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

TunturiTiger

niin joo... Piti mainitsemani aikaisemmin, että lisäsin caribean red habaneron kirjeeseen. sori..

Atheos__

Kirje jatkoi tänään matkaa, ehkä on jo huomenna seuraavalla.
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!