kesäkuu 29, 2024, 03:50:55 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Siemenketjukirje

Aloittaja Kärsä Babar, maaliskuu 05, 2008, 17:56:17 ip

« edellinen - seuraava »

Peisi

Jepjep, sain kirjeen eilen illalla käsiini ja käyn sen tänään läpi. Huomenna kirje jatkaa taas matkaansa...

Peisi

Kirje lähti tämän päivän postin mukana seuraavalle. Täydensin kuoreen viittä lajiketta jotka meinasivat loppua ja lisäsin viisi uutta lajiketta.

Chilicutter

Kirje olikin tänän laatikossa..
Kovin on laihan oloinen edellisiin verrattuna.
Huomenna lähtee seuraavalle.
Don't play with fire, but play with Wild Chilli's
HTTP://WWW.WILDCHILLI.EU

pkdi

Voih, onkohan mitään jäljellä ku mulle saapuu  ??? Pitänee täyttää kirjettä vielä listan viimeisille ettei kukaan jää ilman.
Chiliyhdistyksen jäsen nro: 620, palveluksessanne. pkdi @ #IRCnet/#Qnet

Ashrak

Kellä tää on nyt menossa?  ???

pkdi

Chiliyhdistyksen jäsen nro: 620, palveluksessanne. pkdi @ #IRCnet/#Qnet

RakuLa

Joo olis kiva jos kaikki päivittäis tänne kun saavat kirjeen ja lähettävät sen. Onko kirje jämähtänyt jonnekki taas, vai liikkuuko kirje?

Mr_Green_

Älkääpäs nyt hätähousut! =P Huomenna (tai siis tänää, eli ke :) lähtee kirje eteenpäin...pahoittelut pienestä viivästyksestä. Hyvää kannattaa odottaa..vai miten se meni? ;)

-mIDE-

Jos jokainen osallistuja olisi jumittanut kirjettä tuon 7 päivää, niin olisi mennyt neljä vuotta että kirje olisi sinut saavuttanut.  :-\

Mr_Green_

Lainaus käyttäjältä: -mIDE- - marraskuu 17, 2010, 07:36:24 ap
Jos jokainen osallistuja olisi jumittanut kirjettä tuon 7 päivää, niin olisi mennyt neljä vuotta että kirje olisi sinut saavuttanut.  :-\


Mjoo...mistä tuon 7 päivää laskit? Ja jos jollakin on kiire siemeniä saada, tämä ei varmaan ole se paras vaihtoehto. Minusta tämän kirjeen takia kenenkään ei kuulu stressileveleitään ruveta kuitenkaan nostamaan...

...anyway..tänään lähti kirje postissa etiäpäin..!..ja vielä pahoittelut viivästyksestä..

pkdi

Mutta kirjeen olisi tarkotus liikkua sulavasti käyttäjältä toiselle, jotta myös muut voi tietää missä mennään.
Chiliyhdistyksen jäsen nro: 620, palveluksessanne. pkdi @ #IRCnet/#Qnet

chilihardhead.fi

marraskuu 17, 2010, 17:42:22 ip #711 Viimeisin muokkaus: marraskuu 17, 2010, 17:48:49 ip käyttäjältä chilihardhead.fi
Vastahan tuo maanantaina 15. päivä on vihreällemiehelle postin mukaan tullut, 3 arkipäivää kun on itellalta hyvä saavutus osua, ehkä oikeaan laatikkoon.
Ja kummallista kyllä kaikki eivät odota laatikon vieressä kirjeitään. :)
Ja kirjehän on ollut matkalla 2,5 vuotta, mikä on aika hyvä saavutus ;D
Älä tee niin kuin minä teen, vaan miten sanon/kirjoitan. Vastuu on silti kuuntelijan/lukijan, vaikka Hämeestä olenkin

MadDog

Jees , eihän tässä vielä mikään hoppu ole. Mikäs oli muuten siemen tilanne kirjeessä? Jääkö häntäpään porukalle mitään kiinnostavaa?

Mr_Green_

Jep...Elikä mulle se on luultavasti perjantaina 12.pv tipahtanut luukusta. Ja itse saavuin kotiin ma iltana. (mitä mä tässä tilitän menojani ja tulojani, huhhuh..=) Mun mielestä hassua, että ihmiset osallistuu ketjukirjeeseen...sitten täällä käyvät kyttäämässä, missä kirje menee, ja koska se tulee mulle, mitähän se sisältää? Senhän näkee sitten joskus kun se luukusta tipahtaa.  Omasta mielestäni on vaan mielenkiintoisempaa jos ei etukäteen tiedä, koska kirje tulee tai mitä se sisältää. Niin ne ketjukirjeet lapsenakin toimi... No..se on mun näkemykseni. Kukin tavallaan. Tästä tulee vielä hirveä mekkala täällä...jotenkin aavistan sen.. =D hehe...

Mutta kirjeen sisällöstä...hmm...Ei mitään ylistettävää, mutta mukavaa oli selailla pussukoita! =) Kahta eri Jalapenoa otin itselleni. Tilalle lisäsin uuden, Black Pearlin...sekä Cayenneen ja Bolivian Rainbowhin lisäsin aika paljon siemeniä.

TeemuT

Meikäläinen taisi vetää pohjanoteerauksen tuossa kirjeen jumittamisessa. Pahoittelut siitä tosiaan vielä kertaalleen!!

pkdi

Lähinnä kai ton kirjeen olinpaikkaa kysellään sen takia, että jos listan seuraava on vaikka kuollut kotiinsa. Lähimpänä asuva tyyppi voi käydä hakeen kirjeen pois ja soittaa vaikka ambulanssin tai jotain. ;D
Chiliyhdistyksen jäsen nro: 620, palveluksessanne. pkdi @ #IRCnet/#Qnet

ingeniero

Kohta vaaditte henkilöitä perumaan lomansa kirjeen takia. Onhan jokaisen valvottava laatikkoa ja postitettava kirje samana iltana etiäpäin pikakirjeenä.

pkdi

Höpö höpö. Potut pottuina ja mieluite kuorittuina!
Chiliyhdistyksen jäsen nro: 620, palveluksessanne. pkdi @ #IRCnet/#Qnet

Chili Tenor

No niin, tulihan se kirje sieltä viimein. Huomenna lähtee eteenpäin.

pkdi

Kylläpä posti muka kulkee hitaasti jos Mr. Green pisti 17. päivä postiin :O
Chiliyhdistyksen jäsen nro: 620, palveluksessanne. pkdi @ #IRCnet/#Qnet