lokakuu 06, 2024, 10:29:29 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Siemenketjukirje

Aloittaja Kärsä Babar, maaliskuu 05, 2008, 17:56:17 ip

« edellinen - seuraava »

BlackWolf

Tänään täällä, huomenna lähtee eteenpäin.
Pessimisti ei pety koskaan

sorrii

Mä en ehtint tänne mainitakaan, että kävi kirje mullakin. Laskin ja listasin suurinpiirtein lajit ja siementen määrät:
Annuumeita 52 lajia; joitakin lajeja vain pari hassua siementä, mutta suurinta osaa paljon. Lisäsin cascabelia ja CAP1473 joka ei ehkä oo varsinaisesti annuum .. C. Microcarpum?? Villi tai puolivilli, häijyn tulinen pikku pippuri.
Lombardoja lisäsin jos joku haluaa mietoa, makeaa ja tulisen cayennen näköistä helppoa paprika-chiliä.

Baccatumeja 37 lajia; useimpia tavallisia ihan reilusti. Lisäsin PI441551 (mieto piispanhattuchili); inca red dropia lisäsin; ja aji cristalia on taas reilusti.

Chinensejä 31 lajia; lisäsin aji brownia (iso mieto ruskea joka voisi olla yhtähyvin baccatum); saatoinpa lisätä limon'ia, vaan en muista  :'(

Frutescens edustettuna 3'lla lajilla: Duke Pequin, Tabasco, Piri-piri joista viimeistä palljjonn..

Pubescens'ia löytyi 13 lajia, mutta vain mysteeri pube'a ja canario'ta oli paljon. Turbo pube, jota odotin, oli loppu  :scyth:

Joitakin sekalaisia hybridejä -mielenkiintoisiakin, ehkä- sekä tarkemmin määrittämättömiä muutamia.

Yhteensä 141 lajia on siis kertynyt kiertokirjeeseen.

Ja kyllähän mä muutamia siemeniä otin itsellekin; Goats weed, Naga ja Piri-piri. Tiiäsitten mihin ne kasvit mahtuisi .....
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

tmz

Kirje saapui postissa tänään ja laitan seuraavalle huomenna.
Sammal nimimerkille olen laittanut kaksi yv:tä ja, jos ei tämän päivän aikana vastaa niin kirje lähtee make_:lle.

Kärsä Babar

Listaa on taas päivitetty pitkästä aikaa.
Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903

Rundari

Lähtikö sammaleelle vai makelle?

Juhoa

Lainaus käyttäjältä: Rundari - huhtikuu 11, 2011, 18:46:33 ip
Lähtikö sammaleelle vai makelle?


Saitko Rundari muuten mun osoitteen? Lähetin puhelimella ni ajattelin vielä varmistaa, että se viesti lähti ja tuli perille.

Rundari

Juu kyllä sain, kirjettä odotellessä  ::)

make_

Ketjukirje saapui tänään postissa. Christ484 laita osoitteesi meikälle Yv:nä niin saat kirjeen itsellesi. Rundari voi laittaa myös varmuuden vuoksi jos kristuksesta ei kuulu mitään.

make_

Kirje lähtee rundarille huomenna ellei Christus laittele osoitetta tämän päivän aikana minulle.

make_

Tjoo, Rundari voi alkaa odottelemaan postia itselleen, koska Kristuksesta ei kuulunut pihaustakaan.Laitan kirjeen perjantaina menemään niin se suattaap olla perillä alkuviikosta.

Rundari

Jees, hieno homma. Alkaakin talviloma joten on hyvää aikaa tutkia sisältöä.

Rundari

huhtikuu 18, 2011, 14:55:55 ip #851 Viimeisin muokkaus: huhtikuu 18, 2011, 18:38:55 ip käyttäjältä Rundari
Kirje tuli tänään ja lähden nyt viemään sitä eteenpäin postiin.

edit.huomiseksi lupailivat perille

Juhoa

Ei saapunut vielä tänään tänne :/

Juhoa

Kirje lähti seuraavalle ja huomenna mahdollisesti perillä. Parit siemenet tuli otettua, joista yritän saada Bonchit aikaiseksi. Lisättävää kirjeeseen ei itseltä löytynyt kun kaikkea mitä itsellä olisi ollut niin oli kirjeessä yllinkyllin. Ensikaudella sitten.

Jamppa

Paketti lähti tänään eteenpäin Leksi80:lle.
Vuorossa olisi ollut niest, mutta en saanut häneen yhteyttä.

jsikonen

Viikon reissannut... Missäköhän nyt liikkuu?

Tunari

ei ole vielä miulle asti päässy...

yan

Missähän kirje pyörii? Täällä jännitetään kerkeääkö mulle ensiviikolla..

Tunari

Oiskohan sitten tuon Leksi80:n hoteissa viel... yhteystietoni olen hänelle toimittanut yv:llä jo pari viikkoa sitten, mutta ei oo kirjettä viel näkyny..

Tunari

nonni... kirje (siis laatikko  :D) saapui tänään (pe)...yan ilmoitti jättäytyvänsä väliin mutta toimitti Bubblejet:in tiedot, elikkäs maanantaina 16.5. lähtee Bubblejetille...