tammikuu 09, 2025, 22:50:08 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Minkä instrumentin ostit viimeksi?

Aloittaja Astron, heinäkuu 21, 2008, 21:42:27 ip

« edellinen - seuraava »

masaiman

joulukuu 04, 2010, 19:57:09 ip #140 Viimeisin muokkaus: joulukuu 04, 2010, 20:01:47 ip käyttäjältä mattson
Lainaus käyttäjältä: wille - joulukuu 04, 2010, 10:28:29 ap
^Epiphonella vastinetta valuutalle. Noi BC Richit ei jotenkin vaan ole ikinä iskeneet. Tuntuu, että niissä tärkeintä on toi "vi*un magee" muoto, eikä esimerkiksi soitettavuus tai sointi. Niistä ei kyllä suuremmin kokemusta ole, tuo on siis vain mutua.
ESP:n lankkuja on tullut soiteltua jonkin verran. Niissäkin kyllä hinta-laatusuhde on mallillaan.

No joo, myönnettäköön että ulkonäkö näyttelee tässä valinnassa melko suurta roolia. Tuplahumpuukkerit siinä kyllä täytyy olla, oli valinta sitten mikä hyvänsä...

Lainausei mikään noista kuolonkirveistä voita muotoilultaan klassista Exploreria.  ;)

Makuasia sano kissa kun muniaan nuoli ;) Joskus pikkupoikana kun tuli kuunneltua hyvinkin fanaattisesti Methälicaa (huomaa oikea lausuntamuoto) kuolasin Jaymzin invapelti-exploreria, mut en kyllä itselleni ko. mallia ostaisi. Sen mitä olen itse exploreria pitänyt pari kertaa käsissäni, on se minun mielestäni 99 prosenttisesti istualtaan soittajalle aivan liian suuri. Sama ongelma on tossa Bc Rich:in Beastissa. Se yläsarvi tulee ainakin mun käden tielle häiritsevän paljon. Plus nuo enemmän muotoillut ei istu mihinkään ständiin. En viitsi alkaa porailemaan seinään mitään hillittömiä reikiä mitään roikotustelinettä varten. Täytyy nyt vielä miettiä ja pistää huomenna/maanantaina tilausta menemään, mutta uskon päätyväni joko aaäx 50:seen tai Warbeastiin.

EDIT: ja klassista muotoilua kuitenkin jo kotoa löytyy sen yhden Stratocasterin verran, että sille voisikin hankkia kaveriksi jonkun hiukan räyhäkkäämmän kepukan. Tuli tossa viikolla töissä yksien monia kitaroita ja vahvistimia rakentaneiden tuttujen kanssa puheeksi tuo stratta, niin lupasivat huoltaa ja hienovirittää sen mulle. Vielä kun löytyisi sitä aikaa harjoitella...

wille

Lainaus käyttäjältä: mattson - joulukuu 04, 2010, 19:57:09 ip
klassista muotoilua kuitenkin jo kotoa löytyy sen yhden Stratocasterin verran, että sille voisikin hankkia kaveriksi jonkun hiukan räyhäkkäämmän kepukan.

Semmonen? Sopii istujalle ja on muotoilultaan vähän ärtsympi. Jossain vaiheessa tollasta bassoa käkeilin. Nyt tekis mieli hankkia Warwickin Corvette $$...  ::)

7-numeroinen raha-anomus vetämässä.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

masaiman

joulukuu 04, 2010, 21:21:01 ip #142 Viimeisin muokkaus: joulukuu 04, 2010, 23:56:23 ip käyttäjältä mattson
*kuolaa*

Toi hopeisena... ah...

Mikä muuten on kyseessä? muistaisin Godheadin kitaristilla tollasen metal flake- hopeana mut merkki hakusessa...

Silti se ax50 houkuttelee... sopivan synkkä satiinipinnallaan, hiukka tribaalityyliä leikkauksissa olematta kuitenkaan liika "flashy"...

EDIT: jaa... espihän se... LTD F350 jos en täysin erehdy... Olen kuullut ettei tolla floikkarin lisenssitallalla tee muuta kun pilaa vireen. myös yksi syy ton axin hommaamiseen. Tossa stratossa on joku (en tiedä mikä) jousitalla, mut mulla ei ole ikinä ollut siihen kampea...

wille

joulukuu 05, 2010, 11:20:57 ap #143 Viimeisin muokkaus: joulukuu 05, 2010, 11:23:01 ap käyttäjältä wille
Lainaus käyttäjältä: mattson - joulukuu 04, 2010, 21:21:01 ip

Mikä muuten on kyseessä? muistaisin Godheadin kitaristilla tollasen metal flake- hopeana mut merkki hakusessa...

EDIT: jaa... espihän se... LTD F350 jos en täysin erehdy... Olen kuullut ettei tolla floikkarin lisenssitallalla tee muuta kun pilaa vireen. myös yksi syy ton axin hommaamiseen. Tossa stratossa on joku (en tiedä mikä) jousitalla, mut mulla ei ole ikinä ollut siihen kampea...

ESP Grassroots Model: G-FR-62GT. Täällä sama heppi valkoisena infon kera.

Ja joo, itekkään en floikasta perusta. Ahistaa sen virittäminenkin lukkoineen kaikkineen. Ei siä vaivaa jaksa pelkkien whammyjen ja divebomberien eteen nähdä. ;)
Uniformu ukkosesta
Kiehuvaa pikeä poletit

masaiman

LTD AX 50 Tilattu. Pistin samalla tulemaan virimittarin, kuulokkeet, ständin, kaapeleita ym. pikkukivaa... Tulis jo...

Aji Inferno

Mihin Ibanezin metalliliiton hepit unohtuvat keskustelussa? :) JEM taitaa olla tänä päivänäkin niitä unelmatykkejä taitokitaristille: http://www.ibanez.com/ElectricGuitars/Series-jem

koshui

Lainaus käyttäjältä: Morphia - marraskuu 03, 2010, 18:48:08 ip
Juu, onhan nuo itse koottavat yli puolet halvempia, kuin valmiiksi kasatut. Jotenkin vaan ajatus kasaamisesta epäilyttää..  ::)

Jos oikein kuumottaa ja on XBOXin Kinetic tullut hankittua niin voihan sitä koittaa saada tähän kaveriin yhteyttä http://vimeo.com/17330186 .

Naga Morphia

Lainaus käyttäjältä: wille - joulukuu 04, 2010, 21:15:50 ip
Nyt tekis mieli hankkia Warwickin Corvette

Itse olen miettinyt tuon Warwickin Vampyre basson ostamista;

Käsitykseni mukaan hinta - laatusuhde kohdillaan..

-Morphiina
Cooking the next step..

masaiman

Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - joulukuu 05, 2010, 15:44:36 ip
Mihin Ibanezin metalliliiton hepit unohtuvat keskustelussa? :) JEM taitaa olla tänä päivänäkin niitä unelmatykkejä taitokitaristille: http://www.ibanez.com/ElectricGuitars/Series-jem

Mulla on joku selittämätön allergia joitakin tiettyjä merkkejä kohtaan. Niille ei varsinaisesti ole mitään syytä, en vaan jostain syystä pidä tieynmerkkisistä tuotteista.

Muutamia esimerkkejä:

-Opel
-BMW
-Samsung
-Nokia
-Ibanez
-Peavey
-Helwett-Packard
...

Näitä löytyy piiitkä lista...Hyviä laitteita varmasti, jotenkin ei vaan istu mun hanskaan. Muistan kuinka kouluaikoina pari samalla bändikurssilla yläasteella ollutta jantteria ylisti Ibanezia ja Peaveytä, ja halveksui mun Fender(squier)/Marshall-yhdistelmää. Mut ei mua ole koskaan haitannut muiden mielipide. Jos mä en tykkää jostain, mähän en v***u osta sitä, oli kuinka paras ja halvin tahansa... Ei sellasta laitetta/vaatetta/tms. käytä, josta ei itse tykkää, mut on ostanut ihan merkin takia todistaakseen jotain jollekin...Tai jos käyttää on mun mielestä totaaliurpo ja kusettaa vaan itseään...

Menee vähä offarivuodatukseksi mut menköön...

St.Sebastian

linker

tuon anturin voi tunkea kinkunpaistoajankohdan ulkopuolella vaikkapa per---    eikun chiliruukun multaan.
Jos mitta-alue sattuu sopimaan aiheeseen. Täytyypä tutkia.

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: linker - joulukuu 06, 2010, 09:36:18 ap

tuon anturin voi tunkea kinkunpaistoajankohdan ulkopuolella vaikkapa per---    eikun chiliruukun multaan.
Jos mitta-alue sattuu sopimaan aiheeseen. Täytyypä tutkia.

Niin, jos tuota käyttää perstulppana, eikö siitä silloin synny eräänlainen sähköhanuri?

linker

...tai kuumemittari, joka hälyttää kun tavoitelämpö (kuume) on saavutettu  :)

Janne

Rickenbacker -basso rockjumala Lemmyn 65 -vuotispäivien kunniaksi.
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: Janne - joulukuu 22, 2010, 22:31:24 ip

Aah, siinä jumalten keppi! Ja muisto Lemmystä Ruisrockista takavuosilta... Moottoripäiden oli juuri määrä alkaa meuhkata, ja olin kaverin kanssa kävelemässä kohti lavaa. Siinä sitten toisen paikallisen juottolabaarihuvilan kohdalla huomasin (yllätys!!!) kapakasta kävelevän tutun näköisen sällin cowboyhattu päässä. Itse moottoripäähän siellä oli käynyt ottamassa kuppia tavallisen kansan seurassa! :D  Muistan kun porukka alkoi spontaanisti huutaa: "LEMMY, LEMMY, LEMMY, LEMMY!"  siis "y":llä. Ja sitten olikin hetken päästä helvetti irti lavalla... ;)

wille

Lainaus käyttäjältä: Janne - joulukuu 22, 2010, 22:31:24 ip

100% Rock! Ostitko myös puoli metriä liian korkean mikkistandin, että saat asennon oikeaksi?  ;)
Uniformu ukkosesta
Kiehuvaa pikeä poletit

Janne

Lainaus käyttäjältä: wille - joulukuu 23, 2010, 09:40:54 ap
100% Rock! Ostitko myös puoli metriä liian korkean mikkistandin, että saat asennon oikeaksi?  ;)

En, mutta ostin pullon Lemmyn käyttämää äänenkirkastajaa :)

Tulisipa Motörhead vielä kerran Suomeen, olen onnistunut välttämään kaikki tähänastiset keikat ja live-esitys on todistamatta :(

LEMMY ROCKS!:

http://www.youtube.com/watch?v=SjQSRfY4DIw
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

ottulo

Tällainenkin ketju on unohtunut, silloin kun jotain sanottavaa oli. Soittaja en ole, mutta jotain ääniä ja melodianpätkiä saan aikaiseksi. Halu olis soittaa jotain paremminkin, joten harjoituskaveriksi hommasin tällaisen:
Casio CTK-3000

zarmo

Irkkubusukin hankin, mandosellon siitä tein.
Ajatuksenjuoksun leimaa-antavin luonteenpiirre on pimeys

linker

maissipiipun ärrältä - en ole ikinä kokeillut, mutta nyt...