tammikuu 09, 2025, 22:20:26 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Minkä instrumentin ostit viimeksi?

Aloittaja Astron, heinäkuu 21, 2008, 21:42:27 ip

« edellinen - seuraava »

GynZi

Lainaus käyttäjältä: Viltsu777 - heinäkuu 06, 2009, 06:46:42 ap
Viimeksi ostamani instrumentti oli Thomannilta tilattu 5-kielinen basso joka kotona paljastui sitte nelikieliseksi  :D

"Onpas tässä.. pirun... tiukka kaulahihna"  ;D
Artesaanirakastelija

tonttu

Lainaus käyttäjältä: GynZi - elokuu 20, 2009, 18:13:15 ip
Viimeksi ostamani instrumentti oli Thomannilta tilattu 5-kielinen basso joka kotona paljastui sitte nelikieliseksi  :D

Aika pahan lohkasit :-P  ;D

Noli Me Tangere

Hahahaa! Basoa soittelevana repesin täysin tälle.

Uuden bassokitaran ostoa olen tässä jo jonkin aikaa harkinnut. Samalla voisi ostaa nupin ja vahvistimen ja... Syödä kaksi seuraavaa vuotta pelkkää makaronia.

Atheos__

Wanhat Yamahan sähköurut tuli hommattua. Puuttuu enää soittotaito. Jos vielä kamamäärä lisääntyy pitää harkita isomman kämpän hommaamista :D
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

Atheos__

Jännä sanafiltteri, Y A M A H A muuttuu yapötsiksi :D
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

Aji Inferno

Tärytorvea tekisi kovasti mieli... Ja uutta kiipparia.

Doc Evil

Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - elokuu 27, 2009, 15:26:38 ip
Tärytorvea tekisi kovasti mieli... Ja uutta kiipparia.

Kiippareita ei ole KOSKAAN liikaa ;D

wille

Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Pertsa

Tämmöinen tuli perjantaina R-kioskin tädiltä haettua.

http://www.corncobpipe.com/images/690p.gif

Harvemmin halpaa ja hyvää on olemassa mutta maissipiippujen kohdalla näin kuitenkin on.

=)
Meillä määrää Nainen!

jeQQ

Vanha piano tulevalta anopilta. Vielä pitäisi tilailla kuljetus tänne uudelle kämpälle.

TunturiTiger

viimeks hommasin washburnin kitaran suoraan 80-luvulta. ihastuin sen mikkeihin.. nyt just meni kieli poikki ja huomasin että varakielet on loppu. tuli rumia sanoja mieleen.  >:(

Pertsa

Posti toi taas piipun. Tällä kertaa kaunis suoravartinen Tanskalainen =)
Meillä määrää Nainen!

Atheos__

Instrumenttikaupasta lähti mukaan Elixirin kielet kitaraan. Huomenna samasta liikkeestä hakemaan nostopotikka mikin puolitukseen

TunturiTiger

pitäis kans mennä ostaan uudet kielet ja jos liikaa sattuu rahaa ilmestyyn tilille niin joku uus kiva efekti..

Viltsu777

Sori myöhäinen herääminen, ei vähään aikaan foorumia selaillu, mutta tuon "kiree hihna"-läpän kuulin jo 15v. sitten.. ja toimiihan se edelleen  :D !
Ja tosiaan kitaraa pääasiassa soittelen, ni eipä nuo neljää isommat kielimäärät niin uutta ole mulle.  8) 
Tosiaan tuo mukamas viisikielinen basso oli asiakaspalauyksissa ja siten vähän edullisempi, kuin "uusi" vastaava.
Voi olla, että juuri sen takia oli palautettu, kun oli 4-kielinen, vaikka sitkeästi sitä 5-kielisenä kauppasivat  ;D !
Mutta tosiaan on tollakin ritsalla jotenkin pärjätty nää meikäläisen bassottelut...

miikkaj

Epiphone LP Custom Silverburst tuli Englannista, nam :)

Pertsa

Tuli taas ostettua piippuhyllyyn täytettä. Olen aina kuumotellut merenvahavuorattujen briarpiippujen perään mutta ei koskaan ole tullut hommattua, naiseni sellaisen bongasi netistä ja sanoin heti että toi muuttaa meille. Hinta oli ihan liian halpa että olisin jättänyt sen maailmalle kulkemaan..
Hiukan kyllä pelottaa lähteä tupakkakauppaan ensikuussa, uusia piippuja on tullut muutama lyhyen ajan sisään ja niille pitää ostaa polteltavaa. Lasku saattaa olla luokkaa "Kulti, toin sulle ruusuja. Istu alas niin kerron yhen jutun..". No, mä tykkään jännityksestä :D
Meillä määrää Nainen!

Pertsa

Minä taas!

Käväisin äsken postissa ja neitoni korutarvikkeiden lisäksi sillä odotti tollanen sievä, suoravartinen Britti. On tää raskasta kun vähän väliä joutuu uutta piippua noutamaan. Pakko varmaan ruveta väsäämään isompaa piipputelinettä noiden kahden pienemmän tilalle, 4 piippua vielä mahtuu ja yksi paikka niistäkin täytetään jahka saan sen merenvahavuoratun kotiin..

Pian kanantissifileet soosin ynnä pastan kera tulille, jälkkäriksi sitten Gawithin suklaafleikkiä ja katotaan mikä toi uusi piippu on tyttöjään, ristin sen Ljudmilaksi.
Meillä määrää Nainen!

Hombre

Minulla on 1 merenvahavuorattu tuolla, ollut jo n10 vuotta . :P
"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: Hombre - syyskuu 24, 2009, 19:58:02 ip
Minulla on 1 merenvahavuorattu tuolla, ollut jo n10 vuotta . :P

Mitenkäs se polttaa?
Äskeinen tubangi vaihtui hetken mielijohteesta Davidoffin ennytmuistamikälatakiablendi:ksi. Hiukan aavistelinkin että noin sirossa pesässä ei puolivahvahkot latakiablendit viihdy. Siispä pyhitän täten ko. polttovälineen vain ja ainoastaan Petersonin Irish Flakelle, jota ei vahvuutensa vuoksi pysty tuntia kauempaa ilman nikotiiniövereitä polttaa. Toi tupakka on toiminu mulla maissarissa varsin loistavasti.
Ennen koeajoa putsasin Ljudmilasta mahdolliset pöpöt viinalla sekä Blitzin rasseilla . Likaista värkkiä ei ainakaan voi syyttää hieman laimeaksi jääneestä ensitapaamisestamme.
Mutta aika näyttää. Vaatii kenties monta monituista pesällistä, sekä eri blendiä että saan tuosta viehkeästä neidosta hyvän kumppanin.
Meillä määrää Nainen!