heinäkuu 01, 2024, 02:26:00 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Moiditeksen chilikokeilut

Aloittaja moidites, tammikuu 03, 2009, 22:35:16 ip

« edellinen - seuraava »

moidites

Capsicum baccatum 'Heart Throb'

moidites


moidites


moidites

Capsicum baccatum 'Aji Criolla Sella'

moidites


moidites

Capsicum annuum 'Marconi Rosso'

moidites


moidites

Capsicum annuum 'Fluorescent Purple'

moidites


moidites

Capsicum annuum 'Bangalore Torpedo'

moidites

Capsicum annuum 'Ancho Mulato'

bluesman

 No onpa hienoja kuvia hienoista kasvatuksista. Et ole siis chilejäkään ihan unohtanut.
Onko tuo Tobago sweet seasoning lähes tuleton? Itsellä kasvaa Tobago sweet joka on kaikkea muuta kuin tuleton. Järkyn kokoinen Marconi rosso, entäs se? Onko lähempänä paprikaa vai chiliä?
Aika metkaa että täytät kasvarisi mullalla kun itse yritän ensi kaudella päästä helpolla ja tyystin vesiviljellä. Käyhän se varmasti hyvin noinkin.

tulimies

Tosi hyvän näkösiä chilejä ! ja hyvin napattuja kuvia ! :)

moidites

Joo ei ole chilejä unohdettu. On niitä sentään niin mukava kasvatella ja palkitsevat hyvin, kun ovat yleensä aika satoisia. Chilien suhteen on kohtuu helppoa olla omavarainen. ;)

Lainaus käyttäjältä: bluesman - syyskuu 30, 2010, 20:33:11 ipOnko tuo Tobago sweet seasoning lähes tuleton? Itsellä kasvaa Tobago sweet joka on kaikkea muuta kuin tuleton.

Minua hämäsi kyllä tuo "sweet", joten menin rohkeasti maistamaan. Ei ollut kyllä tuo minunkaan Tobago tuleton...  ::)

Lainaus käyttäjältä: bluesman - syyskuu 30, 2010, 20:33:11 ipJärkyn kokoinen Marconi rosso, entäs se? Onko lähempänä paprikaa vai chiliä?

Marconi Rosso on kyllä paprikatyyppiä ja tuleton. Siitä kasvoi kyllä nyt isoimmat paprikat mitä olen kasvattanut koskaan.

moidites

Täällä päässä alkavan kauden ensimmäiset idätyslautat starttasivat siinä marraskuun puolessa välissä ja tavoitteena on että viimeisetkin idätettävät chilit päätyisivät idätyslautalle tämän kuun loppuun mennessä. Lajikkeita kaudelle lähtee noin sata. Suurin osa niistä minulle uusia, mutta jonkin verran mukaan pääsi myös vanhoja tuttuja lajikkeita joko kauneuden tai satoisuuden perusteella.