tammikuu 10, 2025, 06:46:02 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

natikka

Aloittaja uld, tammikuu 23, 2009, 05:02:04 ap

« edellinen - seuraava »

uld

Noh nyt tuli toi 400w natikka plantstar lampulla suomeen saksan maalta. outojen hampun kasvatus ohjeiden kanssa  :D :D

eli kysymys kuuluu että kuinka suurelle alalle tollanen natikan lamppu piisaa ? jos nakkaan se tonne 17-20 neliön huoneeseen kattoon niin piisaako koko huoneelle  ::)

Herra 47

ei taida piisata kunnolla ;)

mulla on 600w ja tuollaista 6-9 m2 sillä valaisen tarvittaessa...

kyllähä se valoa antaa kuitenkin koko huoneeseen mutta paras hyöty on kyllä aika pienellä alueella kuitenkin
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen

ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

janne80

tammikuu 24, 2009, 00:39:54 ap #2 Viimeisin muokkaus: tammikuu 24, 2009, 00:43:39 ap käyttäjältä janne80
Mulla on 4m2 alalla noin 250W loisteputkivaloa ja chilit kasvaa kivasti pelkällä loisteputkivalolla. Se että onko tarpeeksi riitävästi on aina eri juttu... mutta kukkivat ja iPodeja tuottavat kasvit on tietysti sijoitettu niin että valo noille on maksimaalinen.
Milläänlailla natikan tehoa vähättelemättä.

Nimimerkillä n. 10kpl kypsiä tai kypsyviä incan palkoja puskassa keskellä tammikuuta. nam nam

ps. on käynyt mielessä kyllä natikankin osto mutta tuli nyt hommattua noi loisteputket.

wille

Mulla riittää loisteputket oikein hyvin. Tavoitteena kuitenkin on vaan säilyttää muutama ranka talven yli, juurruuttaa muutama pistokas ja taimettaa chilit talvella kesäkuntoon. Satoa en edes yritä saada keinovaloilla. Jos jotain tulee, on se vaan bonusta. Irtonaisilla ESLeillä voi sitten jeesata jos tilantarve yllättää.  ;)
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit