kesäkuu 26, 2024, 07:49:21 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Chilifoorumi.fi

Aloittaja Janne, helmikuu 02, 2009, 14:54:39 ip

« edellinen - seuraava »

sorrii

Hmmm. Suuret keksijänerot ja ennakkoluulottomat tieteentekijät ovat aina olleet vainottuja tai ainakin epäsuosittuja ...  :-X :-\ :-[

"..Mä en tykkää tosta Janista ainakaan ... "
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

wille

Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

hessi

No Wille !

onhan täällä meillä paljon hyvää :)


ja nartulle jos mun mainintaa vakijäsenestä tarkoitat, niin tarkoitin yhdistyksen jäsentä joka ei ole hallitus yms luottotehtävässä oleva vaan tavallinen yhdistyksen jäsen.

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Whili

Lainaus käyttäjältä: hessi - helmikuu 09, 2014, 20:32:05 ip
...jos mun mainintaa vakijäsenestä tarkoitat, niin tarkoitin yhdistyksen jäsentä joka ei ole hallitus yms luottotehtävässä oleva vaan tavallinen yhdistyksen jäsen.

Näissä foorumin viestimääriin perustuvissa "arvoissa", kuten Zipula, Paprika, Pepperoni, Chilaca jne,  oli jokin aika sitten myös ilmestynyt myös
vakijäsen-arvo, mutta ilmeisesti tuo on ja korjattu/korjaantunut. Tätä ilmeisesti tarkoitettiin   :D

narttu

Juurikin tuota "arvonimeä" ihmettelin, mutta nyt sain vastauksen. ;)
"Sometimes you have to be a bitch to get things done." <br />― Madonna

NPhoBiaz

Vahvistus siihen, että on korjattu. Itselläni oli hetken aikaa, kunnes ilmoitin asiasta täällä. Sitten läks. :D

Larski

Yhdistyksen jäsenyyden saa näkymään profiilin asetuksista jos haluaa.

Profiili -> Ryhmien jäsenyys -> Chiliyhdistys (tms.), hae jäsenyyttä

Jos haluaakin piilottaa jäsenyytensä, saa sen tehtyä samasta paikasta "Nykyiset ryhmät"-kohdasta valitsemalla ensisijaiseksi ryhmäksi" Rekisteröityneet jäsenet".

omahurju

Olisiko Chilifoorumin kategoriat (tai mitä sanaa nyt haluaakin käyttää noille eri lankoja kokoaville alueille) syytä järjestää ja jäsennellä hieman loogisemmin? Itsestäni tuntuu, että aiheita menee helposti päällekkäin ja toisaalta taas moni informaatio ei ole mitenkään helposti saatavilla ilman armotonta datan louhintaa.

Itse tekisin ehkä näin:

  • Chilien kasvatus omana pääkategorianaan, muut kuten tällä hetkellä ovat

  • Unohdetaan "edistyneempi kasvatus", sillä vesiviljely on aika pop ja siitä ovat kiinnostuneet monet vasta-alkajatkin

  • Jaetaan chilien kasvatus edelleen: Yleinen, valaisimet ja valaistus, lannoitteet ja ravinteet, vesiviljely, tuholaiset ja taudit ym. ongelmat (keksikää itse tarvittaessa lisää)

  • Jokaiselle alakategorialle FAQ/Readme sticky & lukkoon, joista löytyvät vastaukset useimpiin päivänpolttaviin kysymyksiin (päivittäminen suotavaa, kannattaa käyttää foorumin asiantuntijoita)

  • Tarvittaessa "Asiantuntijat vastaavat" -alakategoria, vrt. Kärsän lanka.



Saa kommentoida, kehua ja kritisoida.

Janne

Lainaus käyttäjältä: omahurju - maaliskuu 16, 2014, 23:39:14 ip
Olisiko Chilifoorumin kategoriat (tai mitä sanaa nyt haluaakin käyttää noille eri lankoja kokoaville alueille) syytä järjestää ja jäsennellä hieman loogisemmin?

Voi olla, mutta käytännössä ei ihan niin simppeliä. Vuosien varrella on kyllä lisäilty ja muuteltu kategorioita jonkun verran, mutta ongelmaksi nousee aina sama: "262224 viestiä 11865 aihetta". (tilanne tällä hetkellä)
Vanhojen ketjujen siirtely ja järjestely ei vaan ole käytännössä mahdollista. FAQ -ketjuja saa ilman muuta tehdä vaikka talkootöinä, niille on todellinen tarve. Vaikka realistina pitääkin todeta ettei niitä kukaan sitten luekaan vaan kysyy kuitenkin aina samat asiat erikseen  :P
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

Huru-ukko

Kysyisin että käyttääkö foorumin ylläpito käyttäjien tunnuksia ?.
Vai mistä johtuu kun olen viimeisen postauksen vilkaisen lukemattomia aiheita, niin ISO yllätys minähän olen itse kirjoittanut sinne omaan päiväkirjaani.

Kuitenkaan siihen viimeiseen postaukseen en ole näköjään lisännyt mitään, enhän siellä edes ollut sen jälkeen kun sen lähetin hiukan ennen kahtatoista..

jaolsten

No ei todellakaan käytä.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Huru-ukko

Lainaus käyttäjältä: jaolsten - huhtikuu 23, 2014, 15:19:13 ip
No ei todellakaan käytä.

No en nyt sitä edes epäillyt, mutta jollain tavalla tuossa on jotain outoa, koska samaa konetta täällä ei käytä kukaan, eikä tunnuksia ole jaettu kellekkään....


x46900


Wolfman

Lainaus käyttäjältä: Huru-ukko - huhtikuu 23, 2014, 13:42:08 ip
Kysyisin että käyttääkö foorumin ylläpito käyttäjien tunnuksia ?.
Vai mistä johtuu kun olen viimeisen postauksen vilkaisen lukemattomia aiheita, niin ISO yllätys minähän olen itse kirjoittanut sinne omaan päiväkirjaani.

Kuitenkaan siihen viimeiseen postaukseen en ole näköjään lisännyt mitään, enhän siellä edes ollut sen jälkeen kun sen lähetin hiukan ennen kahtatoista..


Taitaa olla joku hikka foorumin toiminnassa, kirjoitettu postaus ei ole jostain syystä kirjautunut tietokantaan luetuksi viestiksi kuten pitäisi. Onko tuota ilmennyt useammin vai kerran/pari ?

Jossain aikaisemmassa SMF versiossa oli muistaakseni "vika" joka teki vastaavaa enemmänkin eli osa luetuista viesteistä ei aina kirjautunut luetuksi vaan näkyi seuraavalla kerralla "uusina", jokin häiriö tietokannan päivityksessä muistaakseni.

Huru-ukko

Ajattelin kyllä KGB:tä, meillähän on kasakan näköinen mies johdossa  :o;).


Kerran aiemmin.

masaiman

Puhelimella selatessa alinomaa...

Toby

Saisikohan hakua paranneltua? Nykyään se etsii haettua sanaa kaikista kirjoitetuista viesteistä, mutta olisi todella hyödyllistä jos sillä voisi hakea aiheiden NIMIÄ. Silloin uutta aihetta tehdessä olisi helppo tarkistaa onko vastaavanlainen jo luotu.
Hoidan & kasvatan chiliä apinan raivolla.

Pavla

^Samaa mieltä. Voisi olla kätevää, jos voisi valita hakeeko kaikkialta vai vaan aiheiden ensimmäisten postausten otsikoista (ei kiinnosta, jos joku on topicin sisällä käyttänyt eri otsikkoa).

Wolfman

Lainaus käyttäjältä: Toby - elokuu 06, 2014, 11:14:39 ap
Saisikohan hakua paranneltua? Nykyään se etsii haettua sanaa kaikista kirjoitetuista viesteistä, mutta olisi todella hyödyllistä jos sillä voisi hakea aiheiden NIMIÄ. Silloin uutta aihetta tehdessä olisi helppo tarkistaa onko vastaavanlainen jo luotu.


Klikkaa "haku" tuosta "ohjeet" kohdan vierestä ja sitten sen hakuruudun alta "tarkempi haku", sieltä löytyy lisävalinnoista rasti ruutuun "Hae vain otsikoista".

Huru-ukko

Chilifoorumin hakukone ei ole kuin Google, eli se ei kysy että tarkoitiko oikeasti tätä. Jos sana ei ole täsmälleen oikein, nou match....
Samankaltaisia tuloksia ei tule.

Luulisin/tiedän kyllä että se hakee sekä kirjoitukset että otsikot samalla. Jos ei näin olisi, vaan otsikot täytyy erikseen hakea, niin sanalla  sanoen se olisi kökkö.....

Pääsivulta hakien etsii koko foorumilta, ja eri aihealueilta siitä alueesta.