tammikuu 09, 2025, 12:33:54 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Kevätmiitti Tampereella

Aloittaja Janne, maaliskuu 05, 2009, 18:43:25 ip

« edellinen - seuraava »

Suntio

Yritän tällä kertaa päästä paikalle, todennäköisesti avecin tai parin kanssa.

futuristi

Tilanne muuttui juuri epävarmaksi osaltani..

conii

Minäkin olen luultavasti tulossa paikalle ;)

Ja jos joku espoo helsinki vantaa akselilta (muualtaki jos sattuu kohilleen) tarvitsee kyytiä tapereelle lähden autolla ja farkku on alla niin muutama henkilö mahtuu tulemaan kyydillä ;)

Ilmotusta mullepäin jos kyytiä olet vailla :)

Xbow

Todennäköisimmin pääsen tulemaan. Voi olla että saan haalittua muutaman kaverin mukaan.
#209 säälittävät 38,61 g
Disclaimer: Mun höpinöitä ei pidä sit ottaa liian vakavasti

ilmari

Ehkä vois ilmaantua, jos vaan oon toipunu edellisillan töihin liittyvästä juhlinnasta... eli tämä oli sitova ehkä mahdollisesti.

Mursu

mieki voisin ilmaantua. pitää koittaa vaan lainata rahuu jostai :S mahtuuks sinne viel? 8)

ilmari

Kovasti mielelläni ottasin vastaan tai jopa ostaisin taimia. Etenkin hakusessa kaikki tuliset lajikkeet. Naga, Fatalii yms. Ittellä ei jostain syystä onnistunu moisten idätys tänä vuonna ja kun sen verran myöhään olin liikkeellä, niin en ennää uusia yrittänyt...

hessi

näillä näkymin en ole tulossa, :(
on kiire saada kotikasvari istutus kuntoon,
on meinaa chilit jo niin isoja taimihuoneella,
että tarvitsevat kiiresti istutusta.
mutta pitäkääpä hauskee...

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

pena

Pena ja Teemu on tulossa Salosta miittiin, mukana on vähän taimiakin ja Ilmarille pari nagaa

Herpiili

Vähän epävarmaksi muuttui miitti näillä näkymin kun on Murphy vähän turhan voimissaan ja viime aikoina hajoillut sen verran kaikkea. Toivotaan että saan nyt jotenkin budjettia rukkailtua parempaan suuntaan niin ehkäpä tuo miittaaminenkin onnistuu.

Kaikesta huolimatta hauskaa miittiä :)

Mursu

mullapa onkin sit keikka vammalassa, ja vaiks onki lähel, ni ei pääse edes takas liikkumaan. sori, ja nähää pian kaikki kamuset.

Herra 47

sama täällä... Työt estävät osallistumisen tällä kertaa... :(
Mielelläni mukaa tullut olisin kyllä...
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen

ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

conii

Plaah kaikki peruu :(

Mut sain luultavasti M-J:n (irkin puolella tolla nickillä) kaveriks autoilemaan tampereelle lauantaina.
Eli mun mukana yksi lisää tulossa.

Kärsä Babar

Aina ennen miittiä osa peruu, se on ihan normaalia. Kyllä tuonne on tulossa reilusti väkee vaikka pari perumistakin on tullut.
Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903

muto

Vois tulla poikkeen kun satun muutenkin Tampereella olemaan tuolloin :).

_Wille_

Neljä ilmoittautuu. Allekirjoittanut, Tanskan vahvistus ja kaksi naista.

Mika73

Voisi yrittää poiketa  8)

Onko miitissä jotain ohjelmaa tai tuotteita kaupan?

meriahven

Saavun paikalle! Mikäli jollakin ois ylimääräisiä taimia annettavana tai myytävänä omakustannehintaan, olisin kiinnostunut :) Helppohoitoiset lajikkeet.... esim. Lemon Drop? tai sitten joku enemmän bonsaiksi sopiva. Valitettavasti oma kausi alkoi vähän myöhässä, joten olis kiva saada edes pari hedelmää :)

Herpiili

huhtikuu 17, 2009, 06:53:53 ap #38 Viimeisin muokkaus: huhtikuu 17, 2009, 07:04:10 ap käyttäjältä Herpiili
Jei, tulossa ollaan sittenkin!

Tyttöystävä oli vahvasti sitä mieltä että tämä miitti on minulle ns. pakollinen meno ja korjasi hetkellisesti pientä kassavajettani, kiitokset hänelle - sopiva asenne näitä chilipäiden kokoontumisajoja kohtaan :D

Mukanani ajattelin tuoda ainakin Naga snake bite pure venomia, tuota ihanaista jumalten nektaria joka ainakin itselläni aiheuttaa takuuvarmasti äärimmäisen pahan ROF:n, myöskin Sourcea voin tuoda mukanani jos te latvalahot, ennakkoluulottomat ja uskaliaat koepupuliinit haluatte :)

Mitenkäs on, tuodaankos tuo helvetissä taottu jumalainen nektari miittiin maisteltavaksi?

Janne

Lainaus käyttäjältä: Mika73 - huhtikuu 15, 2009, 14:24:43 ip
Onko miitissä jotain ohjelmaa tai tuotteita kaupan?

Ei ole etukäteen suunniteltua ohjelmaa eikä varmaan kummemmin tuotteitakaan kaupan, nagasalmiakkia ajattelin laatikon ottaa mukaan kun on kyselty mutta mitään sooseja tms. en ala ainakaan minä isommin kantelemaan mukaan :)
Mutta sitä perinteistä, eli hyvää seuraa ja huonoja juttuja varmaan piisaa ;) (tai toisinpäin :D)
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi