lokakuu 06, 2024, 22:19:57 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Muovisaavibubbler

Aloittaja Huemac-, maaliskuu 11, 2009, 17:10:53 ip

« edellinen - seuraava »

jewe

Itse olen kanssa just rakentanut Ikean laatikosta bubblerin.
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/40100597
Käyttämäni Lådis laatikko on pienempi 19 litraa mutta musta joten ei pitäisi tulla leväongelmaa eikä maksanut paljon mitään alle 2 euroo laatikko ja kansi 95 centtiä.

Itse laitoin neljälle chilille paikat ja ne on tosin vielä sirkkalehdillä mutta jos tuntuu että neljä on liikaa sitten joskus niin ainahan voi sitten tehdä uuden kannen ja vähentää chilejä laatikossa kun ei maksa paljon mitään nuo laatikot ja kannet. Aika käteviä kaikinpuolin. 

cola

Mulla on ebbi rakennettu mustista smart store laatikoista ja levä ongelmaa ei onneks ole.
Laatikkojen koot on 31 ja 15. Mulla on tossa 15 laatikossa 4 habaa kasvamassa (pink haba 100cm, caribean red haba 110cm, white bullet 90cm ja sudden death 80cm)   Alussa meinasin laittaa viel enemmänkin kasveja tohon mut onneks en laittanu. Noita on vaikea alkaa nyt siirtelemään kun juuren on varmasti ihan solmussa. Olen nyt yrittänytkin miettiä jotain keinoa jolla saisin kasvit siirettyä multiin koska joudun ne viemään mutsille kreikkaan muuttoni takia.(helpompi muden hoitaa kasveja mullassa kun ei tarvitse mitään säätöjä)

Gurgo: no niin mä pikkasen kelailinkin että 1ml 10l on aika vähän ;) Mut onnea tulevalle kaudelle.