tammikuu 09, 2025, 23:21:46 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Classic Pienempi: Tummasuklaa-Chili -jäätelö

Aloittaja JuniusC, huhtikuu 27, 2009, 19:34:26 ip

« edellinen - seuraava »

JuniusC

Onko kukaan ehtinyt maistaa? Näytti tuoteselosteen perusteella olevan sentään chiliuutetta, että jotain tekemistä jonkinlaisen chilin kanssa.

olppa

Ei tämä löytänyt chilimakua... Lieko lehmä vs chili tilanne ja lehmä neutralisoi uutteen??
Tai sitten vain, että suurelle yleisölle tarkoitetut tuotteet harvoin on chiliä nähneetkään....
jäätelö oli kyllä hyvää, niinkuin yleensäkkin -> ei lämpöä.

Peisi

Eilen tuli tuota jäätelöä testattua. Olin huomaavinani pienen lämmön, kun maistoin sitä pelkkää suklaakuorta (tai ehkä vain kuvittelin, kun oikein yritin löytää sitä tulisuutta :)). Oli kyllä hyvää jäätelöä, mutta chiliosuus jäi taas todella vaisuksi.

hessi

juu, eilen testasin, ja ei minun suuni kyllä tuntenut pienintäkään chilin "lämpöä"
oli tarkoitus valmistajallekkin siitä kommentoida :)

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Aji Inferno

Oikeastaan tässä pitää jo tasa-arvon nimissä vaatia oikeaa kunnon potkua chilin nimellä markkinoituihin tuotteisiin. Mikä oikeus enemmistöllä on mausteettomine elämäntapoineen terrorisoida meitä maustetun ystäviä? Varoitusmerkit vaan ruokiin todellisesta tulisuudesta - ja ken sen jälkeen "polttaa suunsa" saa syyttää vain omaa typeryyttään. :)

mpp

Ostin kokeeksi ja huijatuksi tunsin itseni. En huomannut minkäänlaista chilin makua. >:(
Kai nimeä antavaa ainetta pitäsi olla mukana että sen olemassaolon huomaa, onhan siinä sitä tummaa suklaatakin monen millin kerros pinnassa ;D

JuniusC

Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - huhtikuu 29, 2009, 16:43:35 ip
Oikeastaan tässä pitää jo tasa-arvon nimissä vaatia oikeaa kunnon potkua chilin nimellä markkinoituihin tuotteisiin. Mikä oikeus enemmistöllä on mausteettomine elämäntapoineen terrorisoida meitä maustetun ystäviä? Varoitusmerkit vaan ruokiin todellisesta tulisuudesta - ja ken sen jälkeen "polttaa suunsa" saa syyttää vain omaa typeryyttään. :)

Kieltämättä juurikin näin! Kapinaan vapun kunniaksi. Barrikadeille toverit!

Mistähän löytyisi pienvalmistaja, jolla olisi munaa tehdä oikesti sydäntä ja kieltä lämmittävää jätskiä. Ongelmallista tuossa jäätelössä on tietysti se, että se pannahinen tuppaa sulamaan, joten varastointi ja jakelu on hankalampaa kuin esim. suklaan. Tietääkö joku, millainen on pienin mahdollinen tilauksesta valmistettava jäätelöerä? Ehkä johonkin suurempaan tapahtumaan...

hessi

no pienin erä on juuri se minkä itse valmista.
jos et omista jäätelökonetta niin se voi kyllä tehdä ilman sitäkin.
itse en ole vielä testannut mutta nyt taidan kaivaa koneeni taas esiin ja teen koe erän.
ehkä ens viikonloppuna vois onnistua.

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry