heinäkuu 05, 2024, 13:35:09 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Mitä nautitte juuri nyt?

Aloittaja Minbaari, elokuu 27, 2009, 23:25:11 ip

« edellinen - seuraava »

masaiman

helmikuu 21, 2013, 17:26:52 ip #4560 Viimeisin muokkaus: helmikuu 22, 2013, 12:13:10 ip käyttäjältä Mattson
Liiteristähän tuo. Pakko vähän helpottaa hermoja, voi olla et lauantaina tapahtuu yks pikku juttu jota oon odottanu varmaan vuoden. Vähän jänskättää, huomenna saa tietää enemmän...



E: ei tapahdu. Ainakin viikko vielä...

PiChili

Juuri nyt: London Golden Pride. Huikeaa!

masaiman


Jahvetti

Kaikkien olutharrastajien päiväunta.
Kallista ja vaikeasti saatavilla olevaa, eli Karjalaa.
#1530

Mä en ymmärrä pääsääntöisesti mitään mitä muut puuhaa! (copyright Räyhis)

Kerran olin niin selvinpäin, että aloin nähdä suoraan eteenpäin. (copyright Räyhis)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10863.0 Kausi 2012
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12830.0 Kausi 2013

masaiman

^ Noita pinttejä kans muutaman tossa jo tuhonnu  ;)

Ja joo, olutta, erilaisia ja useita...

masaiman

Teerenpelin RentoReino Ruisolut. Aika maukas.

biblo

Koffia, varattoman juopumisyritys. Ehkä vähän Marskin ryyppyä ja Saaremaata kaveriksi, kahtoo ny.
"Grow food, not lawns"

Aku


bläkkäri



Kolme kovaa lauantai iltaan, keskimmäinen kumottu, muut vielä vartoo...

Jani M


juksu

Lainaus käyttäjältä: Jarok - helmikuu 23, 2013, 21:22:51 ip
Känkkyä.


Tulin tuosa takasin just Jyväskylästä ja sielä ei osannee karvakädet tehä läheskää niin hyvää lättyä mitä meidän poijaat täällä.. Mistä oli? Keskustassa ehdoton Da Max & ihansamamikä majoneesi känkky.

Itse nautin nyt viru valge 80% med vital mehu, omaa olutta sekä Dalwhinnie 15yers.. Häätyis koittaa häätää tämä flunssa pois.
- mind is a terrible thing to taste -

GynZi

Äsken kebabia, nyt kansalaisluottamusta
Artesaanirakastelija

Jani M


Minbaari

#816

Bruce Willis

Kohta nautin itse tehtyä muikkukukkoa!  Oli ääsmarketissa muikut tarjouksessa taas 3€Kg jotenka kohta kokkaamaan ja muutama tuntihan tuossa teossa vierähtää..katotaas jos saisin kuvan sitten laitettua tänne  :P

bläkkäri


Bruce Willis

helmikuu 25, 2013, 23:13:26 ip #4576 Viimeisin muokkaus: helmikuu 25, 2013, 23:59:36 ip käyttäjältä John McClane
Noniin! Nyt jokainen kokeilemaan muikkukukon tekoa itse! Tämä on helppoa ja hauskaa, muistakaa vain voidella välillä  tuota kuorta voisulalla ettei se kuivu liikaa..
Taikina kannattaa tehdä seuraavasti

3dl vettä
5dl ruisjauhoja
4dl vehnäjauhoja jos tuntuu liian vetiseltä omiin kätösiin niin lisätkää jauhoja, kalaa kannattaa varata noin 600g perattuja muikkuja+"kastikelihaa" noin 400g
Sitten suolaa ja pippuria kerrosten väliin






Jani M


wille

Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

biblo

Ensin kirjolohikeittoa ja nyt sitten tsaikkaa.
"Grow food, not lawns"