heinäkuu 07, 2024, 17:32:13 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Siementen tilaaminen

Aloittaja Tupu78, lokakuu 21, 2009, 10:30:13 ap

« edellinen - seuraava »

Tupu78

Olisin kysellyt että mistä te tilaatte siemeniä, jos tilaatte suomen ulkopuolelta?
toisin sanoen siis mistä saa hyviä itämiskykyisiä siemeniä?

ihis81

Mikäs vika Fataliilta tilatuissa on?
-Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla-

http://www.youtube.com/watch?v=MLWSb6h6ltk

jeQQ

Lainaus käyttäjältä: ihis81 - lokakuu 21, 2009, 10:40:59 ap
Mikäs vika Fataliilta tilatuissa on?


Ei sieltä välttämättä ihan kaikkea saa, mitä joku haluaa. :)

Tupu78

Eihän niissä mitään vikaa ole, mutta olen ehtinyt jo kokeilla lähes kaikkia lajeja sieltä,
ja olis kiva saada jotain uutta välillä.

ihis81

aaa, no niinpä tietenkin... No tiesinhän mä sen... ;)
-Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla-

http://www.youtube.com/watch?v=MLWSb6h6ltk

ATO

Lainaus käyttäjältä: Tupu78 - lokakuu 21, 2009, 11:20:56 ap
Eihän niissä mitään vikaa ole, mutta olen ehtinyt jo kokeilla lähes kaikkia lajeja sieltä,
ja olis kiva saada jotain uutta välillä.


No Fataliilta kyllä löytyy aika kattavasti lajeja mukaan luettuna harvinaisuudet, joita saat kyllä muualta metsästää ihan tosissaan. Ja lajikkeitakin taitaa olla myynnissä pitkälle toistasataa että aika ahkerasti on tullut kasvateltua jos kaikki on jo käyty läpi :o

Tupu78

ihme piikittelyä täällä, miksi ei voi vastata vaan siihen kysymykseen minkä olen esittänyt ja jättää turhat muiden arvostelut pois??  :-[

mutta jos sua niin kovin kiinnostaa niin 70 eri lajia oli kasvatuksessa tänä vuonna ja vieläkin kahdessa kasvihuoneessa lämmitys päällä,
mutta niinkuin sanoin niin lähes kaikki (mitkä kiinnostaa) on kokeiltu!! en kai mä sellaisia kasvata mitkä ei piirun vertaa kiinnosta!!

Herra 47

esim www.pepper-king.com

Ja google hot pepper seed löytyy aika paljon mikäli viitsii etsiä
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

Tupu78


MasaT

Aika monesta paikasta on tullut tilailtua mutta ainakin  peppermania ja rainbowchiliseeds on paikkoja joita uskallan suositella kokeilemaan.

Tupu78

mukavampi tutkailla tuollaisia sivustoja mistä muutkin on tilanneet, sieltähän löytyi vaikka mitä kivaa! Kiitos vinkistä!!