kesäkuu 24, 2024, 16:43:38 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Toinen siemenketjukirje

Aloittaja biblo, lokakuu 24, 2009, 23:20:56 ip

« edellinen - seuraava »

Naga Morphia

Lainaus käyttäjältä: Whili - marraskuu 16, 2011, 09:44:30 ap
Onhan nuo listat hyviä, mutta tulee ikäviä pettymyksiä kun tulee tyhjiä pusseja vastaan omalla vuorolla.
Ainakin MatskuPetterin lista on kokenut suuria muutoksia.


Hän, joka ottaa viimisen siemenen lajiketta, voisi käydä listaa päivittelemässä. Näin vältytään pettymyksiltä.

-Morphia
Cooking the next step..

Juhaz

Kirje lähti hipsimään napapiiriä kohti. Big Jim, Black pearl ja Scotch bonnet red lisätty, orange rocotoa täydennetty. Yhtä sun toista otettu.

Wikiin yritin päivittää sitä mukaa kun kävin läpi, mutta kun on sama pää kesät talvet niin varsin mahdollisesti jotain jäi huomaamatta, saa ja pitääkin siis korjailla ja lisäillä listaan jos sieltä jotain puuttuu. Laskemaan en siemeniä ruvennut kuin satunnaisesti jos niitä oli vain muutama hassu ja sattui muistamaan, tai pussukka olisi täällä vielä ensi vuonnakin.

atni

Eli ilmeisesti minun postilaatikkoon etsii tietänsä. Innolla saa taas posti-patea odotella kun englannista tulevan pelinkin pitäisi olla täällä kohta.
Lainaus käyttäjältä: Starwhite - syyskuu 07, 2009, 19:55:41 ip
Vapautuisi niitä poliisejakin tutkimaan murhia, raiskauksia, talousrikoksia yms pahuutta maailmassa kun ei tarvitsisi puskassa kytätä koska joku on erehtynyt ostamaan Substralia maustekasveilleen.

atni

Tänne selvitti kirje tiensä. Viimeistään keskiviikon postiin yritän saada.
Lainaus käyttäjältä: Starwhite - syyskuu 07, 2009, 19:55:41 ip
Vapautuisi niitä poliisejakin tutkimaan murhia, raiskauksia, talousrikoksia yms pahuutta maailmassa kun ei tarvitsisi puskassa kytätä koska joku on erehtynyt ostamaan Substralia maustekasveilleen.

Whili

Lainaus käyttäjältä: Juhaz - marraskuu 17, 2011, 14:49:05 ip

Wikiin yritin päivittää sitä mukaa kun kävin läpi, mutta kun on sama pää kesät talvet niin varsin mahdollisesti jotain jäi huomaamatta, saa ja pitääkin siis korjailla ja lisäillä listaan jos sieltä jotain puuttuu. Laskemaan en siemeniä ruvennut kuin satunnaisesti jos niitä oli vain muutama hassu ja sattui muistamaan, tai pussukka olisi täällä vielä ensi vuonnakin.


Wiki-listasta puuttuu pubet ??  Ainakin mulla vieraillessa kirjeessä oli hyvä valikoima pubeja.

Marjis

Vieläkös voi ilmoittautua mukaan?
(Vai miten tämä käytännössä pyörii?)

atni

Niin muuten puuttuukin listasta c.pubenscenes ja minähän en osaa chiliwikiä lähtee muokkaileen voin listata tähän pämänhetken tilanteen nii voi joku viisaampi lisätä ne sinne jos haluaa.

Ultra Pube 
Rocoto de san isidro
Orange rocoto
Rocoto peron
Rocoto "grand mysterio" (f2) ?
Manzano yellow
Canario
Manzano rojo
Hyper pube
Rocoto peru puno marki
Rocoto peru bit dumi
Turbo pube
Rocoto peru cusco
Rocoto manzano orange

Luin sitte vaan suurinpiirtein mitä lapussa lukee eli voi olla virheellisiä nimiä :D
Lainaus käyttäjältä: Starwhite - syyskuu 07, 2009, 19:55:41 ip
Vapautuisi niitä poliisejakin tutkimaan murhia, raiskauksia, talousrikoksia yms pahuutta maailmassa kun ei tarvitsisi puskassa kytätä koska joku on erehtynyt ostamaan Substralia maustekasveilleen.

Juhaz

Lainaus käyttäjältä: Whili - marraskuu 22, 2011, 07:47:38 ap
Lainaus käyttäjältä: Juhaz - marraskuu 17, 2011, 14:49:05 ip

Wikiin yritin päivittää sitä mukaa kun kävin läpi, mutta kun on sama pää kesät talvet niin varsin mahdollisesti jotain jäi huomaamatta, saa ja pitääkin siis korjailla ja lisäillä listaan jos sieltä jotain puuttuu. Laskemaan en siemeniä ruvennut kuin satunnaisesti jos niitä oli vain muutama hassu ja sattui muistamaan, tai pussukka olisi täällä vielä ensi vuonnakin.


Wiki-listasta puuttuu pubet ??  Ainakin mulla vieraillessa kirjeessä oli hyvä valikoima pubeja.


Kyllä mä niitäkin aamuyön pimeinä tunteina puoliunessa ylös naputtelin, mutta ilmeisesti se kriittinen tallenna -nappi jäi sitten painamatta...

Toni.A

Lainaus käyttäjältä: atni - marraskuu 22, 2011, 08:41:59 ap
Niin muuten puuttuukin listasta c.pubenscenes ja minähän en osaa chiliwikiä lähtee muokkaileen voin listata tähän pämänhetken tilanteen nii voi joku viisaampi lisätä ne sinne jos haluaa.

Ultra Pube 
Rocoto de san isidro
Orange rocoto
Rocoto peron
Rocoto "grand mysterio" (f2) ?
Manzano yellow
Canario
Manzano rojo
Hyper pube
Rocoto peru puno marki
Rocoto peru bit dumi
Turbo pube
Rocoto peru cusco
Rocoto manzano orange

Luin sitte vaan suurinpiirtein mitä lapussa lukee eli voi olla virheellisiä nimiä :D
Jeps, minä voin ne sinne naputella tässä piakkoin!  ;)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=7287.0
   http://sushrajalla.blogspot.com/             
         Chiliyhdistyksen jäsen no.1030

RySky

Missähän mahtaa viipottaa, ei oo ainakaan vielä näkynyt..?
#1592

Marjis

Lainaus käyttäjältä: RySky - marraskuu 25, 2011, 12:41:35 ip
Missähän mahtaa viipottaa, ei oo ainakaan vielä näkynyt..?

No kysyn vielä kerran:  Eli miten voi liittyä mukaan?  En nähnyt esim. RySkyn nimeä rusakon viestissä, ja ilmeisesti kuitenkin olet odottamassa kirjettä itsellesi?

chilihardhead.fi

Älä tee niin kuin minä teen, vaan miten sanon/kirjoitan. Vastuu on silti kuuntelijan/lukijan, vaikka Hämeestä olenkin

Nizo

Lainaus käyttäjältä: Marjis - marraskuu 25, 2011, 12:58:03 ip
Lainaus käyttäjältä: RySky - marraskuu 25, 2011, 12:41:35 ip
Missähän mahtaa viipottaa, ei oo ainakaan vielä näkynyt..?

No kysyn vielä kerran:  Eli miten voi liittyä mukaan?  En nähnyt esim. RySkyn nimeä rusakon viestissä, ja ilmeisesti kuitenkin olet odottamassa kirjettä itsellesi?



Tälle kierrokselle ei enää voi ilmottautua. Pitää vain odotella uutta kieppiä. Jos on kova siemenpula, niin aina voi liittyä tuohon ensimmäiseen ketjukirjeeseen.

Herra 47

tai katsot ketä lähistöllä oleva saa kirjeen jossain välissä ja otat vaikka privana yhteyttä niin voit saada vedettyä "välistä" :)
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

Whili

Lainaus käyttäjältä: Marjis - marraskuu 25, 2011, 12:58:03 ip

No kysyn vielä kerran:  Eli miten voi liittyä mukaan? 

Lainaus käyttäjältä: Herra 47 - marraskuu 25, 2011, 16:01:26 ip
tai katsot ketä lähistöllä oleva saa kirjeen jossain välissä ja otat vaikka privana yhteyttä niin voit saada vedettyä "välistä"

Kyseleppäs Jaolstenilta saisikko kurkata pusseja  ;)

urmas

Taitaa olla elokuu 2012 tms. kun kirje saapuu tänne :)

Jos kirje liikkuu täällä Pirkanmaalla jossain vaiheessa, niin Urmas voi mielellään körötellä sinne noukkimaan muutaman siemenen ja tarvittaessa lisätä niitä. :)
Pistäkää privaa tms.'

jaolsten

Lainaus käyttäjältä: Whili - marraskuu 25, 2011, 16:09:54 ip
Lainaus käyttäjältä: Marjis - marraskuu 25, 2011, 12:58:03 ip

No kysyn vielä kerran:  Eli miten voi liittyä mukaan? 

Lainaus käyttäjältä: Herra 47 - marraskuu 25, 2011, 16:01:26 ip
tai katsot ketä lähistöllä oleva saa kirjeen jossain välissä ja otat vaikka privana yhteyttä niin voit saada vedettyä "välistä"

Kyseleppäs Jaolstenilta saisikko kurkata pusseja  ;)
Tuu Marjis tänne Asuntilaan tyhjäämään säkit. Kunhan  et mun muijaan tyhjää.

Laita yv:nä numberit ja sosiaaliturvatunnukset niin tutkin sun taust... eiku tekstailen kun siemenet on levällään.

*hik* <3 Perjantai!
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

tmu

Tää on niin epistä. Toiset joutuu odottaan ja toiset vaan vetää välistä. Missä oikeudenmukaisuus? Kun ei mulla ole kivaa niin ei saa olla muillakaan. Taidanpa tikahtua kiukkuuni.

Ai niin, odottelen muuten sitä toista ketjukirjettä... ::)
Teemukin sai teemukin
http://tmunchilit.blogspot.com/

jaolsten

Lainaus käyttäjältä: tmu - marraskuu 25, 2011, 21:06:50 ip
Tää on niin epistä. Toiset joutuu odottaan ja toiset vaan vetää välistä. Missä oikeudenmukaisuus? Kun ei mulla ole kivaa niin ei saa olla muillakaan. Taidanpa tikahtua kiukkuuni.

Ai niin, odottelen muuten sitä toista ketjukirjettä... ::)
Lupaan pyhästi, että mun pussientyhjentäjäkaverit ei viivytä kirjettä hetkeäkään.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Marjis

Lainaus käyttäjältä: jaolsten - marraskuu 25, 2011, 18:45:54 ip

Tuu Marjis tänne Asuntilaan tyhjäämään säkit. Kunhan  et mun muijaan tyhjää.

Laita yv:nä numberit ja sosiaaliturvatunnukset niin tutkin sun taust... eiku tekstailen kun siemenet on levällään.

*hik* <3 Perjantai!


Eeppinen postaus. Tulossa ollaan, toivottavasti siellä ollaan valmiina pussit pullollaan.  :D