tammikuu 09, 2025, 12:05:37 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Toinen siemenketjukirje

Aloittaja biblo, lokakuu 24, 2009, 23:20:56 ip

« edellinen - seuraava »

Härski

Wahi

yan

Nyt ois luultavasti se hetki jolloin vois ilmottautua mukaan kirjeeseen? :D

Azukki

elokuu 31, 2011, 13:59:16 ip #643 Viimeisin muokkaus: elokuu 31, 2011, 23:00:06 ip käyttäjältä Azukki
Kirje tuli ja kahlataan hubertin kanssa se läpi ja pistetään eteenpäin cix:lle.

EDIT: otin sitä sun tätä, lisäsin Black Scorpion Tongueta (C. annuum), Championia (C. baccatum) ja CGN 22795 (C. praetermissum).
hubert laittelee sen menemään cix:lle.

Herra 47

edelleen mukana mutta osoite on muuttunut
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen

ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

Rundari

Mukana ja voisin neliseiskan kanssa olla kimpassa kun lähellä asutaan.

Miksaa

http://fi.wikipedia.org/wiki/Scoville
"Puhdas kapsaisiini saattaa olla huonoa vatsalle." :D

Naga Morphia

Muakin ehkä vois kiinnostaa olla mukana.

-Morphia
Cooking the next step..

Ilpo

Waldhar-

"The trouble with quotes on the internet is
that you can never know if they are genuine."
-Abraham Lincoln

Eric Sour

Gali

Filago

SK

Hei Filago, jos tuo kirje tulee sulle niin voisinko vilkaista sitä samalla?

En yhtään tiedä mitä se sisältää, mutta jos sitä voisin vaikka täydentää ja tehdä löytöjä.

aropupu

Mukana seuraavalla kierroksella.

urmas

Ropocoo

porukkaa tuntuu kovasti ilmoittautuvan tähän ketjukirjeeseen, mutta olisiko jollain tietoa, että millon tämä on liikkumassa?

Aikasemmin olen jo itse ilmottautunut.  :)
"Chuck Norris voittaa sinut 400m juoksussa kahdella kierroksella."

Rami

Juu itse mietin samaa että uskomattoman kokonen lista ilmottautujia on kun näitä sivuja selailee mutta onko jossain sivulla kerättynä tuo nyt ilmottautuneiden kierto? Olis kiva nähä vähän että minkälaista listaa sitä on tulossa.

(itsekkin aikaisemmin ilmottautuneena jo)

Rusakko

syyskuu 20, 2011, 14:41:15 ip #658 Viimeisin muokkaus: syyskuu 22, 2011, 19:30:05 ip käyttäjältä Rusakko
Noniin
Pistetään ilmoittautuminen poikki nyt, näin alkuun, kaikki nimet jotka löysin viesteistä koitin listata. Jos joku vanha vielä puuttuu niin ilmoitelkoot itsestään niin lisätään loppuun. Nimet on huutelujärjestyksessä. Jos kirje kiertää nopeasti niin lisätään sitten nimiä loppuun jos halukkaita vielä ilmenee. Jos olen jonkun ilmoituksen missanut niin laittakaa yksityis viestiä ja laitan nimimerkkinne oikeaan väliin.

Muutetaan hieman toimintaa, eli kahdella edellisellä kierroksella en ole tarvinnut kenenkään osoitetta, joten ilmoitelkaa osoitteenne aina listassa aikaisemmin olevalle, ei enää minulle. Turhaan niitä keräilen. Edellisvuosista päätellen nimiä menee noin 2 viikossa eli 6kk olis kierto kun nimiä on nyt listalla reilu 50.

Ja lopuksi lista:

Rusakko
Juseq
Jamppa
Torakka
Hurjatar
JaloPena
hubert
InkRose
Raaka-Arska
Whili
Ihmemaa
Juhaz
atni
RySky
coco
Wahi
Pahakeijo
jaolsten
mohla
Ropocoo
Ramihu
Juso
chilihardhead.fi
Toni.A
Saigon
gooFI
Quini
Nizo
Kartturi
Larski
popcornmaker
amis125frat
Kappu
Kaltsu
M;kko
Peisi
Azukki
ABK
Härski
yan
Herra 47
Rundari
Miksaa
Naga Morphia
Ilpo
Biohazard-
Eric Sour
Gali
Filago
Nondo
aropupu
urmas
Rusakko

atni

Lainaus käyttäjältä: Rusakko - syyskuu 20, 2011, 14:41:15 ip
Noniin
Pistetään ilmoittautuminen poikki nyt, näin alkuun, kaikki nimet jotka löysin viesteistä koitin listata. Jos joku vanha vielä puuttuu niin ilmoitelkoot itsestään niin lisätään loppuun. Nimet on huutelujärjestyksessä. Jos kirje kiertää nopeasti niin lisätään sitten nimiä loppuun jos halukkaita vielä ilmenee. Jos olen jonkun ilmoituksen missanut niin laittakaa yksityis viestiä ja laitan nimimerkkinne oikeaan väliin.

Muutetaan hieman toimintaa, eli kahdella edellisellä kierroksella en ole tarvinnut kenenkään osoitetta, joten ilmoitelkaa osoitteenne aina listassa aikaisemmin olevalle, ei enää minulle. Turhaan niitä keräilen. Edellisvuosista päätellen nimiä menee noin 2 viikossa eli 6kk olis kierto kun nimiä on nyt listalla reilu 50.

Ja lopuksi lista:

Rusakko
Juseq
Jamppa
Torakka
Hurjatar
JaloPena
hubert
InkRose
Raaka-Arska
Whiki
Ihmemaa
Juhaz
atni
RySky
coco
Wahi
Pahakeijo
jaolsten
mohla
Ropocoo
Ramihu
Juso
chilihardhead.fi
Toni.A
Saigon
gooFI
Quini
Whili
Nizo
Kartturi
Larski
popcornmaker
amis125frat
Kappu
atni
Kaltsu
M;kko
Peisi
Azukki
ABK
Härski
yan
Herra 47
Rundari
Miksaa
Naga Morphia
Ilpo
Biohazard-
Eric Sour
Gali
Filago
Nondo
aropupu
urmas
Rusakko

Hyvältä näyttää mutta onkohan minut vahingossa laitettu kahdesti tuonne väliin :D (toisen voi poistaa)
Lainaus käyttäjältä: Starwhite - syyskuu 07, 2009, 19:55:41 ip
Vapautuisi niitä poliisejakin tutkimaan murhia, raiskauksia, talousrikoksia yms pahuutta maailmassa kun ei tarvitsisi puskassa kytätä koska joku on erehtynyt ostamaan Substralia maustekasveilleen.