kesäkuu 30, 2024, 23:57:30 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Toinen siemenketjukirje

Aloittaja biblo, lokakuu 24, 2009, 23:20:56 ip

« edellinen - seuraava »

biblo

Lainaus käyttäjältä: Kimppu - marraskuu 04, 2009, 19:19:21 ip
Ja tietekki jos mahollista niin saahan sen heti samana päivänäkin laittaa kulkemaan etiäppäin...


... ::)..Tottahan tuokin.

Mutta tosiaan mielellään tutkitaan se ilta sitä kirjettä maksimissaan kun se saadaan niin viikossa ehtii ainenkin kahdella käymään.Listalla on yksi joka joulukuussa reissulla joten hänet on sijoitettu alkupäähän.Eli toivotaan ettei nyt jumahda mihinkään ja maanantaina kirje lähtee liikkeelle.
"Grow food, not lawns"

Chilicutter

Lainaus käyttäjältä: biblo - lokakuu 31, 2009, 11:30:21 ap


Pro-tyypit erikseen mutta eipä näissä varmaan ikinä mitään harvinaisia kierräkään?


Nyt kun olen mukana niin en olisi niin varma tuosta ;D
Don't play with fire, but play with Wild Chilli's
HTTP://WWW.WILDCHILLI.EU

Minbaari

Mä olen mukana, kuin peräpukama!
#816

biblo

No niin,tähan kirjeeseen osallistuminen lyödään lukkoon huomenna klo 14.00 jonka jälkeen kirje lyödään kiinni sen hetkisen osallistujakaartin kanssa.

Eli nyt viimeiset hetket käsillä.


E:Tämän hetken osallistujamäärä 31hlöä.
"Grow food, not lawns"

TunturiTiger

jep.. nimi ainakin PITÄIS olla jo listalla.. koskas nimilista ja järjestys osallistujista tulee? joku aina välillä vois sitte laittaa väliaika infoa, että mitäs eriskummallisuuksia siellä kuoressa liikkuu.

biblo

Kröhöm...onkos ketjua lainkaan luettu?

Lainaus käyttäjältä: biblo - marraskuu 04, 2009, 19:17:56 ip
Siis mukana tulee lista jossa osallistujien nimet mailiosoitteineen,näinhän oli alunperinkin puhe.

Minä hätyyttelen pyynnöstä sitten jos turhan kauan kestää.


Eli mainitaan nyt ja mainitsen sen vielä kirjeessä että olisi hyvä saada aina seuraavana päivänä jo eteenpäin jotta joutuvasti kulkisi.


Itse olen päivittäin paikalla ellei mitään traagista tapahdu.




Ja mielestäni on mukavaa että sokkona odotetaan.
"Grow food, not lawns"

TunturiTiger

sori.. käynti optikolla vissiin auttais..

jeQQ

No, mä en mielelläni taas odottelisi sokkona, mutta miten vaan..

Linda

Olis kyllä ihan kiva tietää pikkusen, että millon kirjettä pitäis odotella. Teen kolmivuorotyötä ja yleensä vapaapäivät sattuu viikolle ja ne on oikeestaan ainoot päivät kun pääsee käymään mökillä. En mä nyt tarkota, että pitäis olla mitään tarkkaa päivämäärää millon kirje tipahtaa postilaatikkoon, mutta kun tietäis edes vähän, että missä kohtaa listaa ollaan...Lähinnä siks, ettei kirje odottele postilaatikossa kun mä vietän vapaapäiviä mökillä :)
The fact that no one understands you
doesn't make you an artist...

biblo

marraskuu 08, 2009, 00:36:34 ap #29 Viimeisin muokkaus: marraskuu 08, 2009, 00:49:54 ap käyttäjältä biblo
Tämä nyt menee vaikeaksi taas.Jätän tästä eteenpäin organisoinnin muille kun ei mikään taida kelvata/onnistua mitä minä,joka hyvä hyvyyttäni,teen vapaa-ajallani muiden(kin) puolesta.

Kai se sitten julkaistaan jos kerran siitä niin paljon murehditaan vaikka olen luvannut koittaa hoitaa asian ilman että muiden tarvitsee muuta kuin ilmoittaa minulle kirjeen jumituksesta..

Over and out.


(Kirje viimeiseksi vaikka minulle niin laitan sen jollekin joka nämä hommat taitaa paremmin.Silloin kun kyseltiin jotain hoitamaan asiaa,kukaan ei sanonut mitään mutta kun muut hoitaa niin rutinaa riittää aina)


1.(kapsikumi)
2.(Tupu78)
3.(Filago) 
4.(chilihardhead.fi)
5.(arih) 
6.(herra 47) 
7.(Kimppu) 
8.(bluesman)
9.(ridges)
10.(Miksa73)
11.(Midnight Walker)
12.(lolleropollero)
13.(ikke)
14.(Rince)
15.(pablo)
16.(Sume)
17.(RikuS)
18.(JuhaS)
19.(Marcelo) 
20.(septepi)
21.(Fransu1)
22.(lumi1234) 
23.(tomduud)
24.(jeQQ)
25.(TunturiTiger)
26.(Linda) 
27.(chilicutter)
28.(Minbaari)
29.(Erkka)
30.(Fraspa)
31.(tonttu)
32.(chilimaestro)

Ja minä 33.biblo eli viimeinen.

Nyt varmaan kelpaa kaikille.Sulkeita en jaksanut enää alkaa poistamaan kun nuokin jouduin sipistelemään pois tehdystä listasta.Julkaistaanko vielä osoitteet ja nimet vai riittääkö..
"Grow food, not lawns"

Linda

^ No mä nyt en tarkottanut tuota mun kommenttia ihan noin. Enkä mä nyt näillä keleillä oo mökille koko ajan menossa, mutta kyllähän se helpottais aika paljon jos olis edes pientä vinkkiä siitä missä päin listaa vaikuttaa. Ja tämä siis lähinnä siksi, ettei se kirje sitten jää jumiin mihinkään sen takia, että joku on jossain muualla just sillon kun kirje tulee. Eikä tosta mun mielestä tarvitsis laittaa muuta kun lista, jossa on nimimerkit järjestyksessä.

Ja tosiaan, ei nyt ollu tarkotus mitenkään arvostella, vaan ihan lähinnä kirjeen liikkuvuuden kannalta ajattelin :)

Edit: Ehdit ensin :)
The fact that no one understands you
doesn't make you an artist...

biblo

Painotin että minä pyrin asiaa hoitamaan muiden puolesta mutta jokainen nyt sitten huolehtikoon itse.Jos jumittuu niin jumittuu.
"Grow food, not lawns"

lolleropollero

hmm nyt vain kirjettä odottelemaan :o

biblo

Lainaus käyttäjältä: biblo - marraskuu 07, 2009, 18:16:53 ip
No niin,tähan kirjeeseen osallistuminen lyödään lukkoon huomenna klo 14.00 jonka jälkeen kirje lyödään kiinni sen hetkisen osallistujakaartin kanssa.

Eli nyt viimeiset hetket käsillä.


E:Tämän hetken osallistujamäärä 31hlöä.


Eli nyt se on sitten kiinni.
"Grow food, not lawns"

biblo

Mukana lähtee lappu jossa numeroitu järjestys ja siis tietysti omasta nimestä seuraavalle jatketaan.

Minun nimi ei ole numeroituna vaan boldattuna ensimmäisenä ja lukee myös että viimeinen vastaanottaja.Eli viimeinen jatkaa sen minulle sitten.
"Grow food, not lawns"

biblo

Ensimmäinen vastaanottaja voisi mainita täällä kun kirje on hänelle saapunut.
"Grow food, not lawns"

Linda

Jep, niin maanantainako se lähti? Kyllä varmaan pitäis pikkuhiljaa olla perillä jo :)
The fact that no one understands you
doesn't make you an artist...

biblo

Joo,mutta lähtö varmaan meni tiistaille kun olin myöhään liikenteessä noista lapsivelvotteista johtuen.
"Grow food, not lawns"

Linda

^ Oukei! No luulis, että viimeistään perjantaina olis kuitenkin perillä :)
The fact that no one understands you
doesn't make you an artist...

Mikho

Tänään tuli kirje, ja huomisen postissa eteenpäin ellen tänään ehdi laittaa. Kiitokset vaan Chilivaarille hienosta aloituspaketista  :) Joe`s longia olinkin toivonut..ei muuta kuin siementä multaan ja pitkää satoa odottelemaan  ;) Laitoin omat lisäykset eri pussiin niinkuin vaari ja biblokin oli tehnyt,vaikka olikin pari samaa lajiketta ...onpahan siementen alkuperä sitten tiedossa.