tammikuu 10, 2025, 18:52:17 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Onkos Sikainfluenssa iskenyt Chilin syöjiin?

Aloittaja Chilicutter, marraskuu 09, 2009, 00:02:26 ap

« edellinen - seuraava »

Chilicutter

Itselleni se ainakin iski.
Lapsista se alkoi sitten vaimo sai sen ja nyt sitten kun muut on jo melkein parantuneet alkoi oireet mulla.
Joten resistanssia on ainakin vähän enemmän.
Ei oo muuten mikään mukava tauti. >:(
Don't play with fire, but play with Wild Chilli's
HTTP://WWW.WILDCHILLI.EU

Yakuza

Ei ole ei vielä ainakaan .. mutta eikös se sitä voisi ajatella niin että ... flunssassa ja nuhassa tarvii paljon c-vitamiinia ja sitä saapi .. kylläh Chilistä .. eli eikun puskia rokottamaan kunnon kädellä niin johan lähtee possunuhakin litomaan kehosta ;) ;D

Herra 47

oireiden perusteella kyllä... Mutta varmuutta ei ole... Ja kun meni reilussa vuorokaudessa vielä ohikin....
Kuume nousi nopeasti 38.5 ja kaikki lihakset kipeät kuten kurkkukin ja väsytti aika reilusti
Mutta oli tauti mikä vain niin nopeasti oli ohi ja edellisenä päivänä/iltana tuli tehostetusti otettua chiliä... (kyseessä oli ulvimate viikonloppu)
Joten sillä saattoi olla oma osuus paranemisessa kuten täydellisellä levolla taudin aikana 
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen

ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

Ryhis

https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

hessi

kotona ollaan... kuumetta ollut useampana päivän ei paljoan mutta kuitenkin...
sikasta en tiedä... tuskin kuitenkaan... mutta tartunnan lähteen "sian" taidan tietää ;)

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Pasi

Lapset meilläkin aloitti tämän ja siippa pikku viiveellä perästä. Kaikki hyvin nyt ja itse olen vielä säästynyt...

TunturiTiger

juu ei.. ja rehellisesti sanottuna eipä juuri pelotakkaan kyseinen influenssa, kun pahempaakin olen nähnyt.

ottoboi

Ei oo iskenyt tämä kuuluisa possunuha itseeni, kyllä pari tuttua on sen sairastanut, ja sanoi että on tosi ikävä tauti :/
Niin ja just oon lähdössä ottamaan rokotteen tuota vastaan, kun niinsanottuun "riskiryhmään" kuulun ;)

Quini

Ei vielä... kurkku on kyllä kipeenä ja sekin johtuu kumminkin ihan vaan liiasta kapsaisiinista  ;D

jeQQ

Vuoropäällikkö taisi eilen olla tässä taudissa. Oli ainakin ihan hirveen näkönen..

wille

Flunssa ilman sikaa on kyllä päällä.

Toi sikainfluenssa tuntuu jotenkin turhalta paniikin lietsomiselta... Normaaliin kausiflunssaankin kuolee kuulemma Suomessa ihmisiä n. 1000 vuodessa...

Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

peku

Tulis ny vaan, palan halusta kokeilla 7podin parantavaa vaikutusta possutautiin. Ainaki normiflunssan tukkoiset oireet helpottuu sillä.

MasaT

Ei tule! Ei sitten millään! Ja nuhakin on jäänyt pois, kun aloitin chilien syönnin n. kaksi vuotta sitten.:)

gunslinger

ei varmistettu mutta viikon oon ollu kipeenä ja pahimillaan 40 pinnaa kuumetta..pitkin seiniä mennessä on kivaa kuka tarvii enään huumeita/viinaa? ;D no vittumainen lentsu kyllä kyseessä kun ei meinaa poistuu prkl.

Filago

Meillä kävi tauti viime viikolla lapset läpi, mutta aikuisiin ei tunnu tarttuvan. Hyvä niin, toisellä pojista kuume sinkosi aina kuumelääkkeen vaikutuksen hiipuessa 39.5 tienoille, toinen oli tässäkin veljeään parempi ja kellotti 39.8. Molemmat nyt jo tervehtyneet. Taudinkuva oli sikäli jännä, että kovan kuumeen lisäksi ilmeni vain päänsärkyä ja yskää, ja esimerkiksi minkäänlaista nuhaa ei ollut kummallakaan. Ei kuitenkaan mikään ilo sairastajille, tai hoivaajille.

Filago, joka sai tänään viimeiset kompostiin menijät pihalle, ja melkein viimeiset alasleikattavat tapeiksi.

ps. Ei täällä meilläpäin hysteriaa ole, mutta mielestäni vertailu tavis-kausi-influessaan on vähän huono, jos siihen kuolee ihmisiä, jotka jokin korjaisi pian joka tapauksessa. Ja tähän on kuollut ihmisiä, joilla olisi muuten ollut edessään vuosikymmeniä tervettä elämää. Ikäänkuin pahempaa tuhlausta. Kohdalle osuessa tietenkin toki vanhuksen kuoleminenkin on tragedia, varsinkin jos on itse se vanhus.

Linda

Nyt se on mitä ilmeisimmin sitten mulla...ainakin lekurin mielestä. Kävin eilen lääkärissä, ja nyt oon sitten Tamiflun kanssa kotona muutaman päivän. Vähintään yks kuumeeton päivä kuulemma pitäis olla ennen töihin menoa. Jännää sinänsä, että normaalisti mulla nousee kuume iltaisin, mutta tänä aamuna oli 38 astetta heti kun pääsin sängystä. Mutta on mulla ainakin toistaseks pahempiakin flunssia ollut (koputtaa puuta)...
The fact that no one understands you
doesn't make you an artist...

RakuLa

Itse sain muiden vaivaisten joukossa rokotteen  8)
Oli kyll tovin aikaa käsivarsi paskana. Mitään muuta oiretta ei sitten ollutkaan  :D

Linda

^ Veljellä ihmetteli sitä vauhkoamista niistä rokotuksen jälkioireista, kun sillä ei ollu minkäänlaisia. Se sai sen ihan ensimmäisten joukossa, kun se on sairaalassa töissä ja sillä on lisäks suht paha astma.

Mä oon edelleen hengissä! Kuumekin on ekaa kertaa tän päivän aikana alle 38 astetta, vaikka yleensä mulla just nimenomaan iltaisin nousee kuume jos oon flunssassa...
The fact that no one understands you
doesn't make you an artist...