Talvimiitti @ Ulvila (2010) Winter meeting @ Ulvila 2010, 08-10.01.2010

Aloittaja Herpiili, marraskuu 15, 2009, 05:08:32 ap

« edellinen - seuraava »

Herpiili

marraskuu 28, 2009, 23:36:23 ip #20 Viimeisin muokkaus: marraskuu 28, 2009, 23:43:53 ip käyttäjältä Herpiili
Laitoinpas sitten tapahtuman ajankohdaksi tuon 08-10.01.2010 - keväällä voi sitten pitää vielä toisen miitin lisää jos eivät kaikki pääse paikalle tuolloin ;)

~35cm halkaisijaltaan olevia pizzoja sitten valmistetaan riittävästi kaikille. Budjetti pyritään pitämään pienenä.

ihis81

Onkos nämä maankuulut pizzat jotain bravuurijuttuja kun olen kuullut kehuja ;)
Onkos pzzapohjat valmiita vai väännetäänkö itse taikinasta ;D
Uteliaisuudesta kysyn, sama se mulle kun olen kaikkiruokainen kuitenkin :D
-Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla-

http://www.youtube.com/watch?v=MLWSb6h6ltk

Herpiili

Lainaus käyttäjältä: ihis81 - marraskuu 28, 2009, 23:40:55 ip

Kyllähän noita Volitansin, buraxin, kartsun ja muiden chilipäiden kanssa väännettiin tuossa keväällä. Leivinuuni mahdollistaa kunnollisen kypsennyksen joten ainakin ovat parempia kuin sähköuunissa valmistetut pakastepizzat ;)

Pizzapohjat väännetään itse taikinasta, taikinan valmistan pari vuorokautta ennen miittiä ja sitten itse miitin yhteydessä väännetään pohjat joiden päälle laitetaan vapaavalintaiset täytteet. Pizzalapion lisäksi nykyisin löytyy uuniluutakin arinan puhdistusta varten.

ihis81

marraskuu 28, 2009, 23:49:59 ip #23 Viimeisin muokkaus: joulukuu 08, 2009, 19:52:29 ip käyttäjältä ihis81
Olenkin kuullut että leivinuunissa valmistuu.
Itelläkin suunnitelmissa joskus takka vaihtaa leivinuunilla varustettuun malliin, mutta haaveissa on kun ei ole ihan ilmaista lystiä.

Doc Evil

Tähän tapahtumaan kiinnostaisi kyllä osallistua kun kerrankin näyttäisi olevan vapaa viikonloppu. Toivottavasti pysyykin sellaisena.

ihis81

joulukuu 24, 2009, 23:03:50 ip #25 Viimeisin muokkaus: joulukuu 24, 2009, 23:05:27 ip käyttäjältä ihis81
Hei Make, pääsiskö sun kyydissä tänne? ;) ;D

Tai sit tarvii sumplia joku ratkasu kyydissä. En ajatellu olla kuskina ;)

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: Herpiili - marraskuu 28, 2009, 23:47:31 ip
Lainaus käyttäjältä: ihis81 - marraskuu 28, 2009, 23:40:55 ip

Kyllähän noita Volitansin, buraxin, kartsun ja muiden chilipäiden kanssa väännettiin tuossa keväällä. Leivinuuni mahdollistaa kunnollisen kypsennyksen joten ainakin ovat parempia kuin sähköuunissa valmistetut pakastepizzat ;)

Pizzapohjat väännetään itse taikinasta, taikinan valmistan pari vuorokautta ennen miittiä ja sitten itse miitin yhteydessä väännetään pohjat joiden päälle laitetaan vapaavalintaiset täytteet. Pizzalapion lisäksi nykyisin löytyy uuniluutakin arinan puhdistusta varten.

jos mullekin löytyy tota niin voin melkein luvata että tulen sinne! yks heart stopper pro kiitos! eli siis kinkku, salami, pekoni ja tuplajuusto varsinaisiks täytteiks ja pari nagaa siivuina mausteeksi. jos kuolen korresteroolin yliannostukseen niin kuolempahan ainakin tuskaisesti.  ;D

MrFrost

prkl Herpiili, taas valitsit sellasen viikonlopun mikä ei passsaa :(

Etelä-Suomen Kärppäfanit RY:n 5-vuotisjuhlaottelu Tappara-Kärpät mansessa
ja sen jälkeen juhlallisuudet hakametsän ravintolassa.

Ja sunnuntaina kissanäyttely.

Ja nyt sit on muutenki joka toinen viikonloppu isiviikonloppuja, niin todennäköisesti
jatkossa osuu sit niihin noi Herpin miitit  :'(

-Timo
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

Herpiili

Lainaus käyttäjältä: MrFrost - joulukuu 28, 2009, 16:16:51 ip

Ja nyt sit on muutenki joka toinen viikonloppu isiviikonloppuja, niin todennäköisesti

-Timo

Valitset vaan menosi huonosti, kyllähän nyt chilimiitti tuollaiset voittaa ;)

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: Herpiili - joulukuu 30, 2009, 22:11:54 ip
Lainaus käyttäjältä: MrFrost - joulukuu 28, 2009, 16:16:51 ip

-Timo

Valitset vaan menosi huonosti, kyllähän nyt chilimiitti tuollaiset voittaa ;)
varsinkin kun kyseessä on joku kurpat ja tuppura!   ;D

Herpiili

Varmistelkaapas paikalle saapumistanne ajoissa niin tiedetään vähän paljonko tarvitaan pizzataikinaa, keskiviikkoon 6. päivä mennessä olisi hyvä tietää viikonlopun nenälukua.

Täytevaihtoehdoista saa esittää toivomuksia - omatkin täytteet saa toki tuoda mukanaan.

conii

Kiinnostus olisi kova :) tosi käsivammasena en itse sinne pysty ajamaan joten jos kyytiä pk-seudulta löytisi niin olis mukava :D

ihis81

hessi

Hessi ei pääse tulemaan....
Hessi lentää etelään lämmittelemään :)

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Herpiili

tammikuu 03, 2010, 19:16:59 ip #34 Viimeisin muokkaus: tammikuu 09, 2010, 11:53:18 ap käyttäjältä Herpiili
Keräilläänpäs taas tuttuun tyyliin vähän varmistuksia miitin suhteen.

Perjantaina saapuville kokataan jotain helppoa ja nopeaa kolehtityyliin.
Lauantaina leivinuunin lämmitys aloitellaan aamulla - pizzojen paistamisen aloitusajaksi tähdätään klo 16-17 ja täytteet vapaavalintaisia, omat täytteetkin voi tuoda mukanaan ja chiliä löytyy pakkasesta. Budjetti selviää kunhan on osallistujamäärä varmistunut, tarkoituksena on kuitenkin pitää hinta edullisena ja vatsan täyttyminen riittävänä.

Alustavaa kiinnostusta esittäneet voivat varmistella tulemisensa yksityisviestitse foorumilla, tähän keskusteluun vastaamalla tai vaikkapa irkin välityksellä. Torstaina olisi hyvä tietää arvio siitä moniko on tulossa ja myöskin yöpyjämäärä.

Alustavat ilmoittautumiset: (*=varmistanut)
*Herpiili+Kaisa
*BuRaX
*Starwhite
*Juhana Hämeenlinnasta
* pak
*Heinä + korsi
? Venomi
? Volitans
? Xbow, veli + kaveri

TunturiTiger

Perse aukes. Ei pysty kykeneen. Nähdään kun henkilökohtainen lama on ohi. Jatkakaa. >:(

_Wille_

BuRaX

#400.

pak

Voi kökkö. Oma saapumiseni varmistuu vasta kun olen kotiutunut täältä kaakosta. Eli ke-iltana tai torstaina.

biblo

"Grow food, not lawns"