tammikuu 09, 2025, 22:38:09 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

hyvä kukitus lannoite

Aloittaja pekxi, maaliskuu 10, 2003, 13:53:28 ip

« edellinen - seuraava »

pekxi

Eli mikäs vois olla hyvä kukituslannoite? Luulen että pian alkaa kukkimaanMistäs mahtaa johtua luultavammin kitukasvuisuus.Veikkaisin lannotusta.Kertokaa kaikki mahdollisuudet

timppa

Lopetat sen lannoittamisen ennen kukitusta kokonaan. Jos haluat kasvattaa kasvia vielä ennen kukitusta niin nypi nuput pois ja jatkat lannoitusta. Liikaa lannoitusta yleensä ottaen ei kannata antaa, ehkäpä puolet lannoitepullon ohjeesta on Ok. Pari viikkoa ennen kukitusta on hyvä lopettaa sitten lannoitus.

Valaistus on myös asia, joka vaikuttaa kukkimiseen. Loistarien alla kasvanut kasvi kukkii paremmin kun joko vaihtaa valaisin tyyppiä kokonaan tai vaihtaa lämminsävyisemmän putken valaisimeen.

Itse olen vielä hyvin noviisi näissä asioissa, joten "muut saa selittää"  :;):  jos olen näissä em. asioissa väärässä. Näin olen kuitenkin lukenut ja kuullut Isoilta pojilta  :D  Omat kasvini kasvavat tällähetkellä kovaa vauhtia ja lisää on tulossa kokoajan... pääsis vaan jo siihen vaiheeseen että ne alkaisivat kukkimaan  :) Tietäisi sitten ehkä vähän käytännön asioitakin.
Ruoka ilman chiliä on teeskentelyä!
ps. kysy siemeniä, löytyy yli 80 eri lajiketta! OTA YHTEYTTÄ SÄHKÖPOSTILLA: sir_timppa@hotmail.com

En lue yksityisviestejä!