tammikuu 08, 2025, 21:43:34 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Maailman tulisin purilainen

Aloittaja Aji Inferno, tammikuu 31, 2010, 20:03:21 ip

« edellinen - seuraava »

linker

Mulla on toppyn sisarmalli Humaxin duovision- kovalevyboksi, joka on toiminut koko ikänsä tosi hyvin ja luotettavasti. Ei yhtään buuttausta.

Täysin off-topiciksi: Minulla om kaapissa tyhjänpantti Saloran tallentava boksi kaapeliverkkoon, jolle ei minulla ole mitään käyttöä koska kaapeliverkko on 20 kilometrin päässä.
Kuuluisi tori-palstalle, mutta kun ei kuulu chilitavaroihin, niin tätä aihetta lukevat joita laite mahdollisesti kiinnostaa: tuo lähtee viidelläkympillä +postit.

Hombre

Humaxit on yleensä olleet luotettavia.
"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies

biblo

Yli 2v ollut tuollainen Topfieldin TF5100PVRc HDMI ilman mitään ongelmia.

En myöskään ole itse ainenkaan tuota päivittänyt ja hyvin pelaa.Kovo riittävän hiljainen vaikka boksi on tason päällä kokonaan esillä.
"Grow food, not lawns"

Herra 47

ÄÄÄÄÄÄÄÄ.... kuukausi sitten olin san antoniossa... enkä sitten foorumia tullut lukeneeksi... tuolla oisi pitänyt käydä  >:(
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen

ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

jla1710

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - helmikuu 03, 2010, 12:17:13 ip
Mielestäni tuo american dinner on ihan hyvä paikka. Hampurilaisissa on kokoa ja makua ja ranskalaiset jumalattoman hyviä. Vielä kun kylkeen ottaa talon vaniliakolan niin hyvää on. Eikä toi hinta nyt niin kova ole, kun miettii annoskokoja. Monet tilaa ton isoimman ja tulee 1/3 jälkeen toisiin ajatuksiin.

En ole Dinerissa syönyt muita kuin lounas hampurilaisia, joita saa 8 eurolla ja ne ainakin ovat melko karseita Finlaysonilla. Mieluummin menee pihalle ja kävelee satakunnan kadun panchoon ja syö siellä purilaisen vaikkakin ovat kalliimpia.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.

hessi

Lainaus käyttäjältä: herra 47 - maaliskuu 12, 2010, 23:32:52 ip
ÄÄÄÄÄÄÄÄ.... kuukausi sitten olin san antoniossa... enkä sitten foorumia tullut lukeneeksi... tuolla oisi pitänyt käydä  >:(

Enkös ole sinulle sanonut monesti, missä Herra 47 ?
ennen meidän aktiivisin foorumilainen on aivan liian paljon poissa täältä !

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry