tammikuu 09, 2025, 22:26:15 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

aggressiot! Mitä teet, kun ottaa pattiin?

Aloittaja Rigsu, huhtikuu 04, 2010, 17:29:27 ip

« edellinen - seuraava »

Rigsu

est. 28.07.2009

TepinKapsikuumi

Mä luulen että tää säännöllinen punttireeni pitää myös agressio-levelit alhaalla kun  pännii niin harvoin, paitsi töissä. Väkivallan uhkaankin esim. baarimaailmassa vastaan laskemalla rauhallisesti mielessäni kymmeneen ennen toimenpiteitä. Monta iltaa on näin toimien saanut jatkua...

Rigsu

huhtikuu 04, 2010, 18:10:49 ip #2 Viimeisin muokkaus: huhtikuu 04, 2010, 18:21:21 ip käyttäjältä Rigsu
tuo punttitreeni varmasti auttaa, ainakin jos siellä käy ihan luonnonhormonien turvin :) toinen ääripää on sitten ne, jotka eivät koe omaa hormonitasoaan riittäväksi... Näistä on hiukan huonompia kokemuksia ._. Näin esimerkkinä 140 kiloa kevyt, 197 senttinen pikkukaveri. Olkoonkin, että omassa kämpässä tuo oli hyvin tehokas, ja siihen aikaan tarpeellinenkin portsari. Vähän sai olla hissukseen itsekin ettei kaveri hermostu.

est. 28.07.2009

TunturiTiger

Helvattu ku ei oo kiviseiniä tarpeeks. Keittiön seinässä on nyrkin mentäviä reikiä jokunen kappale muistoina neuvotteluista vaimon kanssa.

Rigsu

itsehän en hajota nyrkkejäni, mutta lautasia ja pintamateriaaleja tavaroilla kyllä :P

est. 28.07.2009

Kilp

Ei tuo pinna tunnu enää kärähtävän, ja vaikka jokin asia tuntuisikin nostavan verenpainetta niin mölyt on pidettävä mahassa.

Joku 10 vuotta sitten saattoi vielä proppu palaa ja itsehillintä pettää. Mitään älyttömiä ylilyöntejä ei kuitenkaan osunut kohdalle.

Tepi

Harmi kun ei voi valita useampaa...perinteisen punttia tai lenkkiä rinnalla käytän ihan ruuanlaittoa, mitä työläämpää niin sitä parempaa vaikutukseltaan.
http://ruoka.fi/blogit/paahtaja/

Älä koskaan leiki naisen sydämellä, koska hänellä on vain yksi sellainen. Leiki mieluummin hänen tisseillään, sillä niitä hänellä on kaksi.

linker

Harvemmin  jos koskaan enää niin ottaa pattiin että pitää ottaa, mutta jos ottaa niin otan kännit.

TunturiTiger

Niin no ei noi seinät meilläkään riku heti ensimmäisestä vastoinkäymisestä. Siihen vaaditaan melkoinen multivitutusmaksimus.

Herpiili

Puutarhan, eli chilien hoitaminen rauhoittaa ;) Ja jos sekään ei tepsi niin voi vaikka syödä Nagan tai pari.

Rigsu

Lainaus käyttäjältä: Herpiili - huhtikuu 04, 2010, 21:09:40 ip
Puutarhan, eli chilien hoitaminen rauhoittaa ;) Ja jos sekään ei tepsi niin voi vaikka syödä Nagan tai pari.

ainakin saa hetkeks muuta ajateltavaa... ::)

est. 28.07.2009

Korrre

Harvemmin sitä nii npänniikään, mutta jos pännii nii ei muuta kun kaverii yhteyttä ja sitte jotain juttelee nii eiköhän siitä rauhotu..

Kaikenlainen tavaroiden heittely ja paiskominen jäi muutama vuos sitten kerrasta pois, kun meinas ihan tosissaan ittensä siinä loukata.. Remppa hommissa ei menny kaikki ihan putkeen ja sitte siitä kimpaantuneena löin laudalla yhen kärryn reunaan sillä seurauksella että lauta puolesta välistä poikki ja irronnu osa kimpos naamaan 4cm silmän alapuolelle, sellasella voimalla että hetken näki tähtiä..
Siinä sen verra lähellä oli ettei silmää olis menettäny että siihen loppu se riehuminen täysin!

Hapa_Nero

Meinas kututtaa kun ei tässä näkynyt äänestystä.
Vaan heti kun kirjauduin vastatakseni niin siinähän se äänestys jo olikin.

Ei muuta kuin känni päälle varmuuden välttämiseksi, enkä muuten äänestä näissäkään vaaleissa 

Ryhis

Jaa-a. Vapaa-ajalla ei yleensä mikään raivostuta niin, että jotain tarvitsisi tehdä. Töissä joskus alkaa *****maan, mutta se helpottaa kun kotimatkalla käy paikallisessa oluella.

Jos yks kaks yllättäen iskee masennus ja hatutus, nappaan ZZ toppia, JJ Calea, Tom Waitsia ja Black Label Societyä kainaloon ja lähden illansuussa ajelemaan ympäri pääkaupunkiseutua.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Hombre

Joskus oli tapana kuunnella Gustav Holstin Planetsia about täysillä stereoista.
Nykyään ei juuri pänni.
"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies

Linda

Tästä on nyt about 10 vuotta kun sain ihan täydellisen raivarin, pistin omasta huoneesta paskaksi telkkarin, stereot ja oikeestaan kaiken muunkin mikä vaan oli silloin heitettävissä pitkin seiniä. Jäi sitten myös viimeseks vastaavaks hepuliks kun vanhemmat ilmoitti, että kerta kun mulla työpaikka on niin ostan varmasti itse palkkarahoilla uudet vehkeet tilalle. Niiden ostaminen kirpas sen verran, että ei oo tullu sen jälkeen hajotettua paikkoja. Ja tarkennetaan tähän nyt vielä, että mulla noihin aikoihin ikää n. 14-15v.

Nykyään mä aika pitkälti vetäydyn johonkin pimeeseen nurkkaan kuuntelemaan musiikkia ja siitä se sit helpottaa kun sopiva hetki on...
The fact that no one understands you
doesn't make you an artist...

Ryhis

Lainaus käyttäjältä: Linda - huhtikuu 05, 2010, 22:33:41 ip
Tästä on nyt about 10 vuotta kun sain ihan täydellisen raivarin, pistin omasta huoneesta paskaksi telkkarin, stereot ja oikeestaan kaiken muunkin mikä vaan oli silloin heitettävissä pitkin seiniä. Jäi sitten myös viimeseks vastaavaks hepuliks kun vanhemmat ilmoitti, että kerta kun mulla työpaikka on niin ostan varmasti itse palkkarahoilla uudet vehkeet tilalle. Niiden ostaminen kirpas sen verran, että ei oo tullu sen jälkeen hajotettua paikkoja. Ja tarkennetaan tähän nyt vielä, että mulla noihin aikoihin ikää n. 14-15v.

Nykyään mä aika pitkälti vetäydyn johonkin pimeeseen nurkkaan kuuntelemaan musiikkia ja siitä se sit helpottaa kun sopiva hetki on...

Mulla keittää samantien yli jos koneet alkavat kettuilemaan. Viimeisen 10 vuoden aikana tilillä on ainakin:

1 fillari
3 tietokone
5 näppäimistöä (nämä on mystisesti menneet kaikki windows XP-kaudella, eli viimeisein 1,5v aikana)
3 hiirtä
rengasrauta
viritinvahvistin
DVD-soitin/kotiteatteri
kassillinen kaukosäätimiä
VHS-kasettisoitin
Hiomakone
2 kännykkää

OT
Lisäksi mulla on mystinen taipumis saada KAIKKI rikki ihan normaalissa käytössä. Mä olen myös hyvä korjaamaan asioita, sattuneesta syystä. Fillareista on melkein kaikki osat vaihdettu kerran tai kaksi. Armeijassa onnistuin hajoittamaan tetsarin (kahdesti), rynnäkkökiväärini, kaappini, kenttäkeittimen.

Lisäksi kaikki ns. "kestäviksi" kehutut vehkeet tuntuvat olevan kulutustavaraa. Kuten leathermanit ja maglite-taskulamput. Toyotaa en ole vielä normaalikäytössä saanut rikki. *koputtaa puuta.*
/OT
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

TunturiTiger

Millä sä oot saanu rengasraudan rikki? Rälläkällä?

Toni.A

Kyllä harvemmin tulee sellaista pulttia otettua, että tarvii mitään särkemään ruveta. Kyllä se lähinnä tekemällä ja mökötyksellä menee ohi!

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=7287.0
   http://sushrajalla.blogspot.com/             
         Chiliyhdistyksen jäsen no.1030

Rigsu

Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - huhtikuu 06, 2010, 09:52:14 ap
Lainaus käyttäjältä: Linda - huhtikuu 05, 2010, 22:33:41 ip

Mulla keittää samantien yli jos koneet alkavat kettuilemaan. Viimeisen 10 vuoden aikana tilillä on ainakin:

1 fillari
3 tietokone
5 näppäimistöä (nämä on mystisesti menneet kaikki windows XP-kaudella, eli viimeisein 1,5v aikana)
3 hiirtä
rengasrauta
viritinvahvistin
DVD-soitin/kotiteatteri
kassillinen kaukosäätimiä
VHS-kasettisoitin
Hiomakone
2 kännykkää

OT
Lisäksi mulla on mystinen taipumis saada KAIKKI rikki ihan normaalissa käytössä. Mä olen myös hyvä korjaamaan asioita, sattuneesta syystä. Fillareista on melkein kaikki osat vaihdettu kerran tai kaksi. Armeijassa onnistuin hajoittamaan tetsarin (kahdesti), rynnäkkökiväärini, kaappini, kenttäkeittimen.

Lisäksi kaikki ns. "kestäviksi" kehutut vehkeet tuntuvat olevan kulutustavaraa. Kuten leathermanit ja maglite-taskulamput. Toyotaa en ole vielä normaalikäytössä saanut rikki. *koputtaa puuta.*
/OT

ethän vaan sunkaan koittanu kammeta varustelaatikkoa auki sillä rynkyllä? ;D

muistuipa mieleeni hupaisa tarina siitä, kuinka eräs järjen jättiläinen oli näin toimittuaan joutunut tupatarkastukseen... Piilottanut mutkalle taivutetun rynnäkkökiväärin selkänsä taakse... Ja kessu tai mikälienee oli asian huomattuaan karjaissut, että "ALOKAS *****NEN! MITÄ-VITTUA TE PIILOTTELETTE SELKÄNNE TAKANA?!" ...jonka jälkeen nolostunut alokas oli ojentanut ko. Rynnäkkökiväärin punastellen...

est. 28.07.2009