kesäkuu 16, 2024, 15:42:41 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Mikä tänään naurattaa.

Aloittaja Ryhis, huhtikuu 05, 2010, 10:37:51 ap

« edellinen - seuraava »

Miquel

Lainaus käyttäjältä: narttu - marraskuu 02, 2013, 00:54:42 ap
Taas naurattaa se että on p.o.p=persiit olalle päivä. ;)

Sulle tuo muki maittaa?  :D
Koska kukat ovat mitättömän pienet ja marjat syömäkelvottomia, käyttöarvo perustuu lehdistöön.

Kausi -13: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12313.0
Kausi -14: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=14231.0
Kausi -15: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=15663.0

narttu

Vanha juoppo kun oon, niin maittaahan toi. :-[  Viikot töissä, viikonloput kännissä. ;)
"Sometimes you have to be a bitch to get things done." <br />― Madonna

Macex

Narttu elää vain viikonloppujen takia.

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

narttu

Kyllä se vähän näin on. :o Tosin en ole kovinkaan usein missään änkyrässä, vaikka niin saatetaan luulla. 8) Olut on mulle enempikin sellainen seurustelujuoma. :D Viinaa en juurikaan juo, koska pullonpohjassa on R kirjain. >:(
"Sometimes you have to be a bitch to get things done." <br />― Madonna

Siika

Tärkeintä ei ole voitto, vaan paras palkinto.

Macex

Ilman tuota R-merkintää, viina pistäisi teidät ähisemään?

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

narttu

Miksi  meidät (naiset) , pahempaa oon nähnyt miesten käytöksessä R:n juonnin jälkeen
"Sometimes you have to be a bitch to get things done." <br />― Madonna

Kadotus

Itse välttelen pirtua, koska siinä se R on itselläkin kokemusten myötä läsnä. Olut on kyllä suosikki, mutta en sylje vodkapulloonkaan, etenkin jos kyseessä on joku laatuvodka. Niin ja viskit ja konjakit toki maistuu aina, eiköhän perusteta sellainen Tampereen chili-intoilijoiden juopottelujaosto!
Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Paska maa + paskat ihmiset = paskat kuljettajat.

bobster

Lainaus käyttäjältä: Kadotus - marraskuu 02, 2013, 18:49:20 ip
Itse välttelen pirtua, koska siinä se R on itselläkin kokemusten myötä läsnä. Olut on kyllä suosikki, mutta en sylje vodkapulloonkaan, etenkin jos kyseessä on joku laatuvodka. Niin ja viskit ja konjakit toki maistuu aina, eiköhän perusteta sellainen Tampereen chili-intoilijoiden juopottelujaosto!

Mukana!!! ;D
Freedom's just another word for nothin' left to lose- Kris Kristofferson

narttu

"Sometimes you have to be a bitch to get things done." <br />― Madonna

Siika

Tärkeintä ei ole voitto, vaan paras palkinto.

Macex

Myönnetty. Vuosimiitti pidetään pohjoispohjanmaalla, että jos sieltä porukalla voitais lähteä hakemaan nuuskat Ruotsista.

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

Jani M

Lainaus käyttäjältä: Macex - marraskuu 02, 2013, 23:10:04 ip
Myönnetty. Vuosimiitti pidetään pohjoispohjanmaalla, että jos sieltä porukalla voitais lähteä hakemaan nuuskat Ruotsista.


Miitti saman tien Haaparannan puolelle. :D

Kadotus

Noniin, meinkien meininkiä sitten! Itseä kun harmittaa kovasti, kun en ole päässyt oikein osallistumaan noihin Pirkanmaan alajaoston juttuihin, vaikka mielenkiintoa olisikin, niin ainakin voisi sellaista alkoholismijuttua järkätä...  ;) Koska vaikka muuten onkin aina niin "kiire", niin juomiselle jostain löytyy kuitenkin aikaa. Ja täytyyhän sitä kavereita nähdä ja jostain syystä me ravintola-alalla työskentelevät olemme lähes kaikki juoppoja...  :o
Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Paska maa + paskat ihmiset = paskat kuljettajat.

Minbaari

Lainaus käyttäjältä: Kadotus - marraskuu 03, 2013, 03:32:33 ap
...ja jostain syystä me ravintola-alalla työskentelevät olemme lähes kaikki juoppoja...  :o


Pyh! Syljetään lasiin heti kun tilaisuus koittaa!  ;D
#816

Hapa_Nero

^Mä tiesin ton ja jätin väliin  ;D

unenkuva


Käyty keskustelu jälleen hyvä osoitus siitä, että suomalainen keksii aina syyn juomiselle :)

masaiman

Kyllähän tuo jo huonoa huumoria enemmän naurattaa tavaroita odotellessa katsella kuinka kaupungin työmiehet toimii: avolavapakettiauto seisoo tien vieressä, yksi äijä seisoo auton lähellä olevan lätäkön reunalla ja katselee kun toinen työmyyrä seisoo lätäkössä ja flegmaattisesti lääppii vettä katuharjalla saamatta ainakaan minun nähdäkseni yhtään mitään aikaan. Tämän raskaan operaation uuvuttamana parivaljakko katoaa autoon sadetta pitämään. Liekö sitten odotelleet jotain tjsp, rupes vaan huvittamaan kun juipit todennäköisesti vielä molemmat tienaavat tosta vähintään saman kun minä tästä... herää kysymys kuka tässä on pelannut korttinsa oikein..

sorrii

Mahtaako kaupungin palkkalistoilla olla enää työmiehiä?!? Nehän on ulkoistettu kaikki katuhommatkin noille tarktorinomistajille ja kuorma-autoyrittäjille ... ??

Ne juipit olivat varastaneet kaupungin auton ja liottivat todisteita kengänpohjistaan lätäkössä!
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Toby

Aivan mahtava elokuva tuo Snatch! ;D Ja minun mielestäni ylivoimaisesti elokuvan hauskin kohtaus on tämä.
Tokallakin kerralla jaksoi naurattaa ihan ääneen, vaikken yleensä elokuville naureskelekaan.
Hoidan & kasvatan chiliä apinan raivolla.