Uljas&Uskomaton Kesäkauden aloitus@Oulu-12.6

Aloittaja Tepi, toukokuu 17, 2010, 10:48:38 ap

« edellinen - seuraava »

Tepi

Yritetään taas...miittiä Oulun seudulle. Itse en ole Oululainen joten alkuasukkailta kaivattaisiin ideoita ja ehdotuksia paikan suhteen...sekä tietysti myös niitä osallistujia- itse en ole koskaan aiemmin chilimiittiin osallistunut joten muutkin ensikertalaiset ovat kanssani samassa veneessä.
http://ruoka.fi/blogit/paahtaja/

Älä koskaan leiki naisen sydämellä, koska hänellä on vain yksi sellainen. Leiki mieluummin hänen tisseillään, sillä niitä hänellä on kaksi.

calm

Liekö sitä kesää jäljellä vielä kesäkuussakin - puisto ja pussikalijat? Vaiko Bar&Grill Kauppuri 5, kun väittävät, että tulistakin ruokaa saa. Tai sekä-että.

manux

Saattaisinpa minäkin osallistua, jos miitinpoikasta on ilmassa. Pienellä varauksella tosin, jos säät on kovin hyvät niin voi olla, että frisbeegolf kiehtoo enemmän allekirjoittanutta kuin chillailu.

Pötky

Tämmöiseenhän voisi kokeilla itekki osallistua.
Jos se järjestetään siinä Kauppuri5:ssa, niin ne omistajat on vähän niinkuin tutuntuttuja, ja ottavat mielellään ehdotuksia vastaan eväspuolella.
Elikkäs voisinpa vaikka käydä vinkkaamassa että tällaista ollaan suunniteltu sinne, niin varmasti tulisuuttakin voisi löytyä kun osaisivat kunnolla varautua.

-Se tulisuus siellä listalla kuitenkin on tehty "normaali-ihmisiä" silmälläpitäen, ainakin omaan makuun saisi olla reippaastikin lisää mutta sellaisia kun ei sitten voi kelle tahansa syöttää tai alkaa se tavallinen itku ja hammastenkiristely.

Elikkäs mikäli porukalle paikka+aika kelpaa niin voisin vinkkailla pojille.

Mitenkäs sitten, olisiko kenelläkään erikoisempia (toteutettavissa olevia) toiveita tuonne?

Entäs kellonaikaa, milloinkas sitä pitäisi olla liikkeellä?

dh

Harmi, olen tuolloin 12.6. viikonlopun reissussa :(. Extratulinen sapuska Kauppuri5:ssa kuulostaa mielenkiintoiselta. Tosin chilitoleranssit on nyt niin matalalla, että nolostihan siinä olisi käynyt kuitenkin  ::)

manux

kesäkuu 02, 2010, 09:52:45 ap #5 Viimeisin muokkaus: kesäkuu 02, 2010, 09:56:04 ap käyttäjältä manux
Mulle kyllä kelpaa se kauppuri5:en burgerin tulisuus sellaisenaankin. Mieluummin tuolleen pienellä poltteella superherkullista burgeria kuin oikeasti tulinen burgeri, joka ei maistuisi niin hyvälle. Ranskisten kaveriksi joku tulisempi dippi/soosi olisi Mahtava juttu(tm).

Tepi

Nyt tulee nolot...en taida päästä itse ehdottamaani miittiin. Perjantai saattaisi ehkä onnistuakin mutta lauantai ei sitten millään.

Älä koskaan leiki naisen sydämellä, koska hänellä on vain yksi sellainen. Leiki mieluummin hänen tisseillään, sillä niitä hänellä on kaksi.

calm

Onkos tähän nyt sitten vielä innostuneita? Ainakaan sääennuste ei lupaa lauantaille puistokelejä. Kuinka olisi ravintola klo 17? Voihan tuota perjantainakin kaupungille lähtä, eipä siinä..

calm

Oletan kokonaan perutuksi, kun ei mitään aktiviteettia näy. Chilihampurilainen pääkalloilla oli erittäinkin maukas ja varmasti tavan tallaajalle olisi melkoisen tulinenkin kokemus.

Tepi

Näin tässä nyt kävi...oma oli ehdotukseni mutta tällä kertaa vastakkainen sukupuoli voitti mielenkiinnon ;).

chilimieli

Onko Oulussa niitä chiliharrastajia, koskapa lienen oululainen syksystä eteen päin. Turkulainen harrastaja siis suunnittelee muuttoa sinne meren perukoille.  Olisi kiva järjestää vaikka jokin miitti siellä nurkilla, jotta samalla tulisi edes pari tuttua naamaa, itse kun en edes tunne sieltä ketään, hyvä kun löydän Oulun kartalta.. ..

Muutto lienee siinä syyskuun kieppeillä.. ;)

calm

Lainaus käyttäjältä: chilimieli - heinäkuu 01, 2010, 00:38:35 ap
Onko Oulussa niitä chiliharrastajia, koskapa lienen oululainen syksystä eteen päin. Turkulainen harrastaja siis suunnittelee muuttoa sinne meren perukoille.  Olisi kiva järjestää vaikka jokin miitti siellä nurkilla, jotta samalla tulisi edes pari tuttua naamaa, itse kun en edes tunne sieltä ketään, hyvä kun löydän Oulun kartalta.. ..

Onhan niitä vaikka kuinka, mutta enimmäkseen pysyvät harvinaisen hyvin piilossa. Taitaa puuttua semmoinen karismaattinen vetäjä täältäpäin tältä alalta. 

chilimieli

Ehkäpä sitä täytyy alkaa oikein kunnolla järjestämään jotain safkailtoja kuun sinne päin muutan.  ;)
Löytyykö sieltä jotain ravintolaa esim. jossa voisi istua iltaa, syödä "tulista" safkaa ja jauhaa asioista? Omat soosit tietenkin pitää mukaan ottaa, sehän nyt on aivan selvä. 8)

calm

Tokihan täältä semmoinen ravintola löytyy. Eikä välttämättä tarvi edes tuoda omia kastikkeitakaan, kunhan ne vielä ohjeistetaan megadeathin käytöstä johonkin paremman makuiseen..

yan

Kyllähän oulussa noita rafloja on. Täytyy vaan ensin osata päättää minkätyylistä ruokaa haluaa. Itselläni varmaan tällähetkellä
parhaat kokemukset oulun new bombay:n tulisista appeista. Pitäisihän niitä muitakin paikkoja tietenkin löytyä.

Itsekkin tosiaan olen muuttamassa oulun päin lähiaikoina. Kasvattelijana olen aika aloittelija, mutta harrastelen kuitenkin :D

koshui

Jos porukkaa saadaan kasaan niin saattaisin minäkin uskaltautua naamiontiverkon alta kaupungilla käymään.

juksu

Jahas.. Jos jossainvaiheessa jotain hilien syöntiä, ravinteeli miittiä tulee niin voinen itsekkin ilmoittautua. Olen kasvatellut tässä jonkusen vuoden näitä maukkaita marjoja ja lisää on ensivuodeksi tulossa.
Oulussa tulee naukkailtua ihan ok potkivia ruokia sillointällöin. Itse ajattelin tänään käydä nykäsemässä jotain tuosta Taste of Indianista jälleen.
- mind is a terrible thing to taste -

calm

Potkitaanpa taas tätäkin ikuisuusprojektia.

Oisko nyt Oulun alueelta innostuneita chiliaiheiseen tapaamisen pe/la, jos nyt ei heti tällä viikolla (15./16.), niin vaikka ensi viikolla (22./23.)? Teemanahan voisi olla vaikkapa Kauppuri 5:ssa chililistan läpikäyntiä.

Tepi

Muuten kyllä mutta työ rajoittaa nyt liikaa liikkuja. En taaskaan tiedä et milloin kotiudun reissun päältä.

Jos aikaisemmin ei onnistu niin ehdotan 18.12...vaikka Joulujuhlan merkeissä...ja jatkot Teatriassa  ;) *liput on jo*.