Foorumilaisille alennus ZenGrow-tuotteista

Aloittaja Caderusso, toukokuu 20, 2010, 14:45:07 ip

« edellinen - seuraava »

Caderusso

ALENNUKSET CHILIFOORUMILAISILLE

Hei chilipäät, kun/jos tilaatte verkkokaupan kautta http://www.zengrow.com zengrow-tuotteita, ilmoittakaa sinne kamppanjakoodi-kohtaan koodi "zg5ac" niin saatte 15e alennuksen kokonaisesta pöytäpuutarhasta ja 10e alennuksen jos tilaatte pelkän hydron  :)

Oon ostellut noita niin monta jo että sain aikani kuluksi neuvoteltua chilifoorumilaisille hieman alennusprosenttia. Toimitusaika on yleensä sen yhden päivän.

Rince

Aika huono, kun muutenkin saa 30 euroa alennusta...
http://www.facebook.com/group.php?v=wall&gid=41899790527

LainausZENGROW™ kevät alennus toukokuun loppuun asti. Mahtava 30 EUR alennus internet-tilauksen yhteydessä, kun ostat ZENGROW™ pöytäpuutarhan ja valaisimen. Normaali hinta 199 EUR.

Tarjous ei ole voimassa muihin tuotteisiin.
...
Alennus tunnuksella: fjg3hk

Caderusso

Lainaus käyttäjältä: Rince - toukokuu 20, 2010, 14:56:19 ip
Aika huono, kun muutenkin saa 30 euroa alennusta...
http://www.facebook.com/group.php?v=wall&gid=41899790527

LainausZENGROW™ kevät alennus toukokuun loppuun asti. Mahtava 30 EUR alennus internet-tilauksen yhteydessä, kun ostat ZENGROW™ pöytäpuutarhan ja valaisimen. Normaali hinta 199 EUR.

Tarjous ei ole voimassa muihin tuotteisiin.
...
Alennus tunnuksella: fjg3hk


hmm.. joo en ole huomannutkaan tuollaista  :-\ Täytynee neuvotella uudestaan..

psyphish

toukokuu 20, 2010, 15:02:57 ip #3 Viimeisin muokkaus: toukokuu 20, 2010, 15:05:20 ip käyttäjältä psyphish
Toi facebook alennus koskee vain kokonaisia pöytiä. Ja 10e pelkästä hydro-osasta on ihan hyvä alennus.

Tarvitsee ilmeisesti erikseen ostaa verkkoruukkuja ja kivivillaa..

Caderusso

Lainaus käyttäjältä: psyphish - toukokuu 20, 2010, 15:02:57 ip
Toi facebook alennus koskee vain kokonaisia pöytiä. Ja 10e pelkästä hydro-osasta on ihan hyvä alennus.

Tarvitsee ilmeisesti erikseen ostaa verkkoruukkuja ja kivivillaa..

juu, mä ajattelinkin että ehkä foorumin porukka jättää ne 100e ZenGrow -valot ostamatta ja käyttää omia valaisimiaan, kuten olen täällä nähnytkin :)

Jumalauti.. mä olen niin pitkään ihmetellyt verkkoruukkujen, kivivillan ja muiden hydro-kamppeiden huonoa saatavuutta että ehkä kohtapuolin perustan oman verkkokaupan joka olisi erikoistunut pelkästään hydrotuotteisiin.
Olenhan mä sentään nykyisin yksityisyrittäjä ja ala on "kaikki lainvaltainen liiketoiminta". Helposti tuohon yksi verkkokauppa mahtuisi mukaan  ;)

linker

Aika mukava toimialaluokitus. Joskus vuonna 6, kun tein tyhmyyksissäni kaupparekisteri-ilmoitusta jonkun yrityspalveluenterin kanssa, jouduin 4 asteen ristikuulusteluun toimialaluokittelussa. No: starttiraha tuli ja meni, niin meni firmakin mutta ei konkaan. Seuraavalla kerralla tein ilmoituksen itse, ilman "avustusta". Mutta se siitä.

Kuinka ollakaan, laitoin juuri eilen youtubeen yrittäjähenkisen videopätkän:
http://www.youtube.com/watch?v=vRn6nKhd5_U

kiitokset zengrow-fb- linkistä. Ehkä ensi kaudella yksi sellainenkin pöhisemään natikan alle. Kun on tuo hydroilu myös suunnittelun alla. Mutta tämä kausi mullan alla - tai yllä.


.

Kärsä Babar

Lainaus käyttäjältä: Caderusso - toukokuu 20, 2010, 15:26:36 ip
Lainaus käyttäjältä: psyphish - toukokuu 20, 2010, 15:02:57 ip
Toi facebook alennus koskee vain kokonaisia pöytiä. Ja 10e pelkästä hydro-osasta on ihan hyvä alennus.

Tarvitsee ilmeisesti erikseen ostaa verkkoruukkuja ja kivivillaa..

juu, mä ajattelinkin että ehkä foorumin porukka jättää ne 100e ZenGrow -valot ostamatta ja käyttää omia valaisimiaan, kuten olen täällä nähnytkin :)

Jumalauti.. mä olen niin pitkään ihmetellyt verkkoruukkujen, kivivillan ja muiden hydro-kamppeiden huonoa saatavuutta että ehkä kohtapuolin perustan oman verkkokaupan joka olisi erikoistunut pelkästään hydrotuotteisiin.
Olenhan mä sentään nykyisin yksityisyrittäjä ja ala on "kaikki lainvaltainen liiketoiminta". Helposti tuohon yksi verkkokauppa mahtuisi mukaan  ;)


Mielestäni meillä on nyt jo ihan hyvä hydro-kamppeiden saatavuus.
www.chilitarvike.fi
Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903

LemieuX

Zengrow on överisti ylihinnoiteltu pikkuhydro.

Caderusso

Lainaus käyttäjältä: LemieuX - toukokuu 20, 2010, 19:27:39 ip
Zengrow on överisti ylihinnoiteltu pikkuhydro.

kiitos näkemyksestäsi.
ylihinnoitteluhan riippuu ostajan maksuvalmiudesta, eikös niin. Meille tulee perheenlisäystä kohtapuolin ja juuri pulitin 800 euroa vauvan vaunuista.. kaikkihan on ihan omasta suhtautumisesta kiinni. Mun mielestä taas esim. xbox-liven kk-maksut ovat täysin perustelemattomia kun ottaa huomioon että PS3:lla saat saman palvelun ilman mitään vastaavia maksuja. Samalla tavalla voisi jopa verrata tuota Zen Grow:ta muihin kilpaileviin drippereihin joita kehtaa pitää olohuoneessa kun on vieraita kylässä. ..ainiin, mut eihän niitä ole, kun kaikki lähellekin vastaavat tuotteet ovat "ämpäreitä"  ;D

LemieuX

Lainaus käyttäjältä: Caderusso - toukokuu 20, 2010, 19:31:27 ip
Lainaus käyttäjältä: LemieuX - toukokuu 20, 2010, 19:27:39 ip
Zengrow on överisti ylihinnoiteltu pikkuhydro.

kiitos näkemyksestäsi.ota
ylihinnoitteluhan riippuu ostajan maksuvalmiudesta, eikös niin. Meille tulee perheenlisäystä kohtapuolin ja juuri pulitin 800 euroa vauvan vaunuista.. kaikkihan on ihan omasta suhtautumisesta kiinni. Mun mielestä taas esim. xbox-liven kk-maksut ovat täysin perustelemattomia kun ottaa huomioon että PS3:lla saat saman palvelun ilman mitään vastaavia maksuja. Samalla tavalla voisi jopa verrata tuota Zen Grow:ta muihin kilpaileviin drippereihin joita kehtaa pitää olohuoneessa kun on vieraita kylässä. ..ainiin, mut eihän niitä ole, kun kaikki lähellekin vastaavat tuotteet ovat "ämpäreitä"  ;D

No minun mielestäni se on vaan tyhmää maksaa liikaa. Varsinkaan, kun se ei kunnolla sovellu chilien kasvattamiseen. Vertaustasi lastenrattaiden ja xboxliven hinnoittelusta en ymmärrä? Avautumisessi niistä kuuluu mielestäni aivan johonkin muuhun foorumiin. Sitä paitsi, ei se zengrow mikään taideteos ole.


Janne

Mikäli (kun) Zengrowlle löytyy ostajia, on se täysin oikein hinnoiteltu. Eihän se muuten kävisi kaupaksi. Sama pätee aika lailla kaikkiin tuotteisiin.
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

shp

Zengrow, siis se pelkkä hydro ilman lappuja ei kyllä ole imo pahasti ylihinnoiteltu, ja pakkohan siinä on olla jonkinverran ylimääräistä että saadaan kehityskustannukset katettua =)
Jos nyt valmissettejä katellaan, niin tuskin 90 eurolla saa yhtä siistiä ja toimivaa laitosta, DYI-henkinen varmaan saa kasattua toiminnaltaan vastaavanlaisen vehkeen 25-30 eurolla, mutta ei se kyllä yhtä siisti ole =)
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

saltnpepper

Ainakin omiin silmiin näyttää ihan nätiltä vehkeeltä, mutta eipä taida kyllä valitettavasti tsilien kasvatukseen niin hyvin soveltua. Idätykseen ehkä, mutta täysikokoisille puskille ei varmaankaan niin millään. 60cm on kovin lyhyt korkeus, niihin kuuteen ruukkupaikkaan saat ehkä maksimissaan kahteen jos niihinkään täysikokoisen chilin, valoteho ei ole päätähuimaava jne. Näin aloittelijan näkökulmasta, jos en ole oikeassa niin korjatkaa, jolloin pitää pistää uudelleen harkintaan.  :-\

Caderusso

Lainaus käyttäjältä: LemieuX - toukokuu 20, 2010, 20:02:16 ip

No minun mielestäni se on vaan tyhmää maksaa liikaa. Varsinkaan, kun se ei kunnolla sovellu chilien kasvattamiseen. Vertaustasi lastenrattaiden ja xboxliven hinnoittelusta en ymmärrä? Avautumisessi niistä kuuluu mielestäni aivan johonkin muuhun foorumiin. Sitä paitsi, ei se zengrow mikään taideteos ole.



No joo, vertaukseni vaunuihin ja live-maksuihin lähinnä piti tarkoittaa sitä että jokainen vertaa itselleen sopivalla tavalla myöskin tuon Zenin hintaa. Jonkun mielestä se on ominaisuuksiinsa nähden kallis. Joku toinen taas maksaa mielellään satasen laitteesta joka ei näytä ihan ämpäriltä. Ei kaikki varmasti ole samaa mieltä ja hyvä niin  :)
Mun mielestä zengrow sattuu vaan olemaan todella helppokäyttöinen ja emännänkin mielestä ne sopii olohuoneeseen paremmin kuin valkoiset etolan ämpärit. Tästä toiminnallisuudesta ja sovusta olen valmis maksamaan. Joku toinen taas ei.
Ja hei, kotimaiset tuotteet maksaa, kaikkihan sen tietää  ;)

Ryhis

Lainaus käyttäjältä: LemieuX - toukokuu 20, 2010, 19:27:39 ip
Zengrow on överisti ylihinnoiteltu pikkuhydro.


**tu mikä nihilisti. Taidat olla se, joka pyytää rahaa kun ostaa jotain.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

LemieuX


Caderusso

kaikki nyt rauha maassa. Ei viitsitä riidellä asioista kun ulkonakin on noin hieno keli :)  .. mutta jos on aivan pakko riidellä niin puolilta öin saunan takana sitten  8) 8)

Ryhis

Lainaus käyttäjältä: LemieuX - toukokuu 20, 2010, 22:23:42 ip
Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - toukokuu 20, 2010, 21:05:27 ip
Lainaus käyttäjältä: LemieuX - toukokuu 20, 2010, 19:27:39 ip
Zengrow on överisti ylihinnoiteltu pikkuhydro.


**tu mikä nihilisti. Taidat olla se, joka pyytää rahaa kun ostaa jotain.

???


Ei viitsitä riidellä tosiaan. Mutta paljonko remppamiehet maksaa sinulle, että pääsevät maalaamaan seinäsi?

Eiköhän rahankäyttö ole henkilökohtaista, toinen dokaa rahansa, toinen sijoittaa. Ja persaukiselle kaikki on kallista.

Lupaan syödä hatullisen paskaa, jos rakennat, patentoit, valmistat, markkinoit ja postitat ZenGrowhon vastaavan tuotteen alle 200e kappalehintaan.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Caderusso

Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - toukokuu 20, 2010, 22:56:52 ip

Eiköhän rahankäyttö ole henkilökohtaista, toinen dokaa rahansa, toinen sijoittaa. Ja persaukiselle kaikki on kallista.

Lupaan syödä hatullisen paskaa, jos rakennat, patentoit, valmistat, markkinoit ja postitat ZenGrowhon vastaavan tuotteen alle 200e kappalehintaan.


Täysin samaa mieltä Räyhiksen kanssa! Jos tosiaan Suomessa maksat patenttimaksut, suunnittelukustannukset, valmistuksesta aiheutuvat kulut, rahtikulut ja sitten vielä verottaja karsii oman ison siivunsa liiketoiminnan tuotosta, on melko vaikeaa ellei mahdotonta myydä tuollaista tuotetta alle pariin hunttiin. Ei ainakaan siten että se olisi liiketoimintana kannattavaa.

Jokaisen oma rahankäyttö on oma henkilökohtainen asiansa. Mun mielestä jotkut asiat on suhteettoman kalliita myös. Sijoitan pari sataa euroa pöytäpuutarhaan ja lisää rahaa muihin chili-juttuihin, mutten raaski ostaa kaupasta uusia sukkia vaikka vanhoissa on jo muutamia reikiä  ;D
Tää on samassa sarjassa perinteisen viina-maito -vertailun kanssa; kossupullon hinta voi nousta 5 euroa aiheuttamatta hirveetä katkeruutta ostajalle, sitten sama tyyppi mesoo ja huutaa kun maitolitran hinta nousee 20 snt  ;D ;D

Ryhis

https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa