Naga 2010 chilifestivaalit 21-22.8. Tampereen keskustassa

Aloittaja Caderusso, toukokuu 25, 2010, 16:09:22 ip

« edellinen - seuraava »

masaiman

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - elokuu 14, 2010, 19:33:14 ip
BTW!!! Tunteeko joku ton paikan? Pääseekö sielä liikkumaan pyörätuolilla?

Pikaisella google-mäppäilyllä sain tollasen kuvan aikaiseksi.
Eli paikka on käsittääkseni tämä:

Koskitalon takapiha Rongankadun ja Satakunnankadun risteyksessä. Löytää karttaohjelmalla helposti, on merkitty roosterista POI-piste karttaan (point-of-interest) Bileet on vissiin tos parkkiksella.
Tossahan on monta isoa parkkihallia lähellä mm. Frenckellin aukion alla kosken toisella puolella,johon ajattelin itse viedä. Tasaselta näyttäis. Oon tosta ajanu kymmenet kerrat ohi mutten oo koskaan käyny, mut sikäli kun toi kuva antaa näyttää niin se ruusteri liene ihan ton parkkiksen tasolla tossa seinän takana.

TunturiTiger

No siis kyllähän tonne pääsee. Ei siinä mitään, mutta läheskään kaikissa baareissa ei pääse pyörätuolilla kuselle! Ja jokanen tietää, että kaljan lipittäminen lopulta alkaa tuottaan painetta alavatsan suunnalle.

Jiri

Lainaus käyttäjältä: MikaK - heinäkuu 10, 2010, 10:29:36 ap
Sure Surely. 2/4 viety

Saitko muut spotit jo menemään? Mun mukana nimittäin on tulossa mun viikonlopun majoittaja ja melkoinen chilipää itsekin. Lupasin majapaikasta pistää sapuskat, eli pitäis lähelle saada <3 :-)

Ja joo, tosiaan. Mä ainakin haluan ehdottomasti vaikka ihan vaan morjestaa ihmisiä nimimerkkien takana, joten jotain nimikylttiä rintapieleen tai jotain tai muuta. Mä kyllä aika monta tunnenkin ja tiedänkin jo, mutta uusiakin olis kiva morjestaa. Tulkaa rohkeesti vaa nykimään hihasta ja turisemaan kun meikäläistä jossain näkyy. Oon ihan mukava mies :-D
http://jirin.hommat.info | cl @ IRCnet

Wolfman

Laitoin tuolla aikaisemmin jo ehdotelmaa nimilapusta ja jokunen tuntui hyväksyvänkin sen, fiksailen kuvaa vielä vähän "paremmin foorumin henkeen" sopivaksi tai ainakin yritän. Eiköhän sunnuntain aikana tule tuore versio niin ensiviikolla voi kukin tulostella jos porukka hyväksyy lopputuloksen.

PS.Tabletilla on _hieman_ mukavampi käpälöidä kuvia kuin hiirellä  :P Hyvin tuo Trust "halpistabletti" tuntuu Ubuntussa pelaavan mutta vaatii hetken totuttelua synkronoida silmien näkemä kuva näytöllä ja käpälän liike tabletilla  ;D

Tomppa

Itse tulen todennäköisesti Sunnuntaina .. Koska kisat ovat silloin sekä varmasti on hyviä tarjouksia monilla näytteilleasettajilla...

Tarviiko kukaan kyytiä?  Sunnuntaina lahdesta tre?

P:S:     Otetaan vain tuo nimilappujuttu :D      on hyvä että "jos"  törmää muihin foorumilaisiin..

masaiman

Muuten jos jotakuta kiinnostaa niin mulla olis muutamia turhia taimia joista voisin luopua. Löytyy aji cristal,lemon drop,trinidad scorpion ja starfish. Voin tuoda lauantaina mukanani tampereelle. Laittakaa varauksia torilla olevaan lankaan.

Tomppa

Vaikuttaa siltä että molempina päivinä tulee olemaan porukkaa jonkin verran paikalla :D

Mediaa on la ja su paikalla. Toki kun tapahtuma huipentuu noihin skaboihin :D

itse en pysty lauantaina tulemaan vaikka olisin tahtonutkin. Mutta uskon että kävijöitä riitää kyllä!

Wolfman

http://www.pedonluola.net/pict-share/cfncf-pre.pdf  Kelpaisiko tuollaisena ? Toiveita otetaan vastaan kunhan muistatte että muokkaajana on täysi aloittelija tuhertamassa  ;D

MikaK

Lainaus käyttäjältä: Jiri - elokuu 15, 2010, 00:48:04 ap
Lainaus käyttäjältä: MikaK - heinäkuu 10, 2010, 10:29:36 ap
Sure Surely. 2/4 viety

Saitko muut spotit jo menemään? Mun mukana nimittäin on tulossa mun viikonlopun majoittaja ja melkoinen chilipää itsekin. Lupasin majapaikasta pistää sapuskat, eli pitäis lähelle saada <3 :-)

Meni loput paikat tossa viime viikolla. Pöytään istahtaa sää, mää ja Calm+avec. Pyydetään syöttötuoli viidennelle :D

Xbow

elokuu 16, 2010, 10:26:15 ap #69 Viimeisin muokkaus: elokuu 16, 2010, 10:34:55 ap käyttäjältä Xbow
Djoo, meinaan kyllä siellä pörräillä Pe-Su, kun liepeillä asustelen :)

Chilinsyöntikisat taidan kuitenkin tänä vuonna jättää sikseen. Tolet kun ei ole kummosella tasolla ja maanantaina pitäis olla työkunnossa. Oli toi Death Burger jo ihan riittävän "mielenkiintoinen" kokemus.

Edit: Fataliit ovat tässä pikkuhiljaa kypsymässä. Suatttapi olla että tuon maistiaisia mukanani :) Olivatten muuten mukavasti tulistuneet tuossa kesäpaahtessa, eteläparvekkeella juu. Voi hyvinkin päihittää löysemmät nagat poltteessa. Mikäli wanhat merkit pitävät paikkansa, ei kukaan uskalla niitä kuitenkaan maistaa :p
#209 säälittävät 38,61 g
Disclaimer: Mun höpinöitä ei pidä sit ottaa liian vakavasti

Herpiili

Lainaus käyttäjältä: Xbow - elokuu 16, 2010, 10:26:15 ap
Chilinsyöntikisat taidan kuitenkin tänä vuonna jättää sikseen. Tolet kun ei ole kummosella tasolla ja maanantaina pitäis olla työkunnossa. Oli toi Death Burger jo ihan riittävän "mielenkiintoinen" kokemus.

Harmin paikka, jää sitten naga-sarjasta yksi hyvä kilpakumppani pois.
Herra47 uhkailee syövänsä 100 grammaa Nagaa kisassa, omat toleranssit ovat vielä pimennossa - saapa nähdä miten sunnuntaina käy. Lehdistössä taitaa tänä vuonna chiliharrastajien tapaaminen olla hyvin esillä ;)

pak

elokuu 16, 2010, 15:06:21 ip #71 Viimeisin muokkaus: elokuu 16, 2010, 15:08:31 ip käyttäjältä pak
Tulinpa sitten varanneeksi huoneen perjantaista sunnuntaille, joten jossain määrin varmaan tulee oltua paikalla.

Tosin U2:sen keikka pitäisi käydä lauantaina Hesassa katsomassa.
Ajeleeko joku Tre-Hki-Tre väliä lauantaina siten, että pääsisi kyydissä? Varsinkin tuo keikan jälkeinen paluu Tampereelle olisi saatava jotenkin hoidettua.

edit.
Turku-Tampere kyyti perjantaina ja Tampere-Turku kyyti sunnuntain myös kiinnostaa.

Tinke-80

Lauantaiksi varasin klo 12 Hell's night kattaukseen kahdelle hengelle pöydän. Kyris? pak? Kuka lähtis mukaan syömään?

-Tinke-80

pak

Lainaus käyttäjältä: Tinke-80 - elokuu 16, 2010, 15:20:26 ip
Lauantaiksi varasin klo 12 Hell's night kattaukseen kahdelle hengelle pöydän. Kyris? pak? Kuka lähtis mukaan syömään?

Kiinni veti.

Tinke-80

Vielä ois tilaa minun, pakin ja erään kolmannen lisäksi yhdelle henkilölle pöydässä. Laittakaa viestiä jos kiinnostaa hyvä ruoka ja välttävä seura.

- Tinke-80

ottulo

Lainaus käyttäjältä: Tinke-80 - elokuu 16, 2010, 21:51:58 ip

Vielä ois tilaa minun, pakin ja erään kolmannen lisäksi yhdelle henkilölle pöydässä. Laittakaa viestiä jos kiinnostaa hyvä ruoka ja välttävä seura.

- Tinke-80

Jos mut huolitaan mukaan niin mielelläni tulisin.

kyris

Tänä aamuna olin vielä aatoksissa, että jättäisin väliin, mutta pitäähän viime vuoden Chilimix sarjan voittoa puolustaa. Etenkin kun on oikein palkintojakin luvassa (Viime vuonna en saanut edes diplomia  :'()

Eli toivottavasti järjestäjät on varannut tarpeeksi chilejä. Viime vuonna meni reilu puoli kiloa  ;)

RakuLa

Tinke-80

Lainaus käyttäjältä: Noseless - elokuu 17, 2010, 14:27:26 ip
Lainaus käyttäjältä: Tinke-80 - elokuu 16, 2010, 21:51:58 ip

- Tinke-80

Jos mut huolitaan mukaan niin mielelläni tulisin.

Kyris oli ehtinyt laittaa jo viestiä facebookissa joten paikka on ikävä kyllä mennyt :(

ottulo

Lainaus käyttäjältä: Tinke-80 - elokuu 17, 2010, 16:31:29 ip
Kyris oli ehtinyt laittaa jo viestiä facebookissa joten paikka on ikävä kyllä mennyt :(

Okei, ei se mitään. Jos jollakulla muulla on vapaita paikkoja, niin täällä olis yks syöjä. Yksin kun tulen paikalle niin en viitsisi uutta varausta tehdä koko pöydästä.