tammikuu 06, 2025, 22:17:42 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Mikä on tulisin syömäsi asia??

Aloittaja Tomppa, toukokuu 25, 2010, 22:19:23 ip

« edellinen - seuraava »

Caderusso

No nyt on tääkin asia muuttunut.
Sain tänään kaverilta tuollaisen purkin..

suu on tällä hetkellä aika tunnoton  :-X  ;D

Tomppa

nyt olen 100% varma että tulisin maistamani asia on dragons blood!!

maistelin teelusikallisen pelkältään ja olo on "pelonsekainen,tärisevä...itken..poltto on aivan vitullinen...

älkää koittako..jooko

Caderusso

Lainaus käyttäjältä: Tomppa - toukokuu 28, 2010, 15:22:01 ip
nyt olen 100% varma että tulisin maistamani asia on dragons blood!!

maistelin teelusikallisen pelkältään ja olo on "pelonsekainen,tärisevä...itken..poltto on aivan vitullinen...

älkää koittako..jooko

hmm. täytyypä googlettaa tuo dragons blood. vaikka sitten kun saan tuon kaljan juotua pois.. Kalja ei oikein auta nagan polttoon. Lähinnä pahentaa asiaa.  >:(

Kadotus

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Paska maa + paskat ihmiset = paskat kuljettajat.

HerraDI

Trinidad Scorpion on selvästi tulisin chili mitä olen syönyt. Kasvi on toisena vuotena alkanut tehdä aivan järjettömän tulisia podeja, halkaistessa sisäpinnassa näkyy kapsaisiini kertymiä ja paljon! Polte on aivan käsittämättömän raaka ja terävä, nagassa selvästi "pehmeämpi" polte, jos asian voi näin ilmaista. Poltetta riittää myös hyvin vatsaan ja suolistoon, todella pirullinen kipu vatsan pohjassa syömisen jälkeen. En tule syömään tätä toista kertaa. Hyvänä kakkosena tulee naga ja 7 pod.

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: HerraDI - kesäkuu 07, 2010, 11:57:59 ap
Trinidad Scorpion on selvästi tulisin chili mitä olen syönyt. Kasvi on toisena vuotena alkanut tehdä aivan järjettömän tulisia podeja, halkaistessa sisäpinnassa näkyy kapsaisiini kertymiä ja paljon! Polte on aivan käsittämättömän raaka ja terävä, nagassa selvästi "pehmeämpi" polte, jos asian voi näin ilmaista. Poltetta riittää myös hyvin vatsaan ja suolistoon, todella pirullinen kipu vatsan pohjassa syömisen jälkeen. En tule syömään tätä toista kertaa. Hyvänä kakkosena tulee naga ja 7 pod.

Kemiallisestihan nuo 7 ovat keskimäärin yhtä vahvoja, mutta tässä taas näkyy ominaismaun vaikutus koettuun tulisuuteen... Siksihän moni annuum on niin pirullinen vaikkei kapsaisiineja oiskaan habojen vertaa.

Herpiili

Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - toukokuu 27, 2010, 00:03:42 ap
Lainaus käyttäjältä: Tomppa - toukokuu 26, 2010, 23:44:04 ip
tuo kuvausjuttu on jo hoidossa,kaverini on ottanut muutamia otoksia hieman miedommilla soosseilla..

nyt vain odotammekin sitä "pysäyttäjää" että saamme kuvattua kun kieriskelen lattialla (taas kerran) ja rakastan maitoa yli kaiken!!

;D          harmi vain kun noi infernaalisuperhyper tuliset ovat hieman kalliimpia mutta pitäähän sekin kokeilla..

jos koitan tuota 3.a.m..  soossia...   pitäs laittaa tilaukseen..

ja lupaan laittaa youtubeen videon kunhan saan edes 2.AM soossia..

sitä odotellessa ..

EEEIIIIII.... jo 2AM on AIVAN HELVETILLISTÄ TAVARAA!!!!!!!!!!!!

Usko minua - tai kärsi ja usko! ;)

Mahtoikohan joku hullu tuota 2AM:ää tarjota eräässä Vaasamiitissä, kuten muitakin blairseja jotka olivat siihen aikaan jääneet vielä maistamatta. Kiitokset ensimmäisistä vatsapoltteista ja chililaattailuista ;)