tammikuu 09, 2025, 13:25:50 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Antivitutusta ilmassa

Aloittaja Tepi, heinäkuu 10, 2010, 15:28:34 ip

« edellinen - seuraava »

TunturiTiger

Mitsupiisi käy ja kukkuu taas! ;D

Ryhis

Voitin bingossa kolme kertaa peräkkäin! Kolme palkintoa viidestä mahdollisesta ja vielä kolme viimeistä! VOITTOPUTKI!
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

coco

Olut pullo lensi kauheassa kaaressa avaamisen jälkeen lattialle.. eli meni vähä niiku lattian pesu hommiks!

JaloPena

Lainaus käyttäjältä: coco - kesäkuu 10, 2011, 23:26:45 ip
Olut pullo lensi kauheassa kaaressa avaamisen jälkeen lattialle.. eli meni vähä niiku lattian pesu hommiks!

Ja kieli täynnä tikkuja?  ;D
Meillä kaikki päätökset tehdään demokraattisesti äänestäen. Yleensä kuitenkin häviän äänin 0-1

hurjatar

Avasin keittiönpöydälle jätetyn synttärilahjan ja sieltä paljastui Fiskarsin Takumi-sarjan kokki- ja Usubaveitset. Pitänee siirtyä katkomaan sormenpäitä.  :)
Hullu puutarhuri hosuu, isot sakset käsissään. Leikkaa joltain jalan, joltain nenän, joltain koko pään.

Kadotus

kesäkuu 17, 2011, 19:20:11 ip #266 Viimeisin muokkaus: kesäkuu 17, 2011, 19:22:25 ip käyttäjältä Kadotus
Sain tänään kuulla olevani toinen Radio 957:n chilitiimin jäsenistä. Nyt täytyy vaan yrittää parhaansa mukaan syödä chiliä, (voi harmi kun oikein "joutuu"  ;D) radion ja oman kunniani nimissä!  8)

Lisäksi ensi tiistaina olen kyseisen kanavan aamuvieraana, ja toivottavasti saan myös jotain järkevääkin änkytettyä siellä. Vieraana saattaa olla myös tiimin toinen jäsen, mutta kyseistä henkilöä ei ainakaan oltu vielä tavoitettu, kun minulle tänään soiteltiin.
Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Paska maa + paskat ihmiset = paskat kuljettajat.

TunturiTiger

Sauna, olut, tuoreet vihdat. Oikeestaan tähän sopii noi iskelmät mitä tulee telkusta. Mää oon pitkästä aikaa rentona.

masaiman

Tulin hetki sitten kotiin tallilta askartelemasta, löysä päivä töissä -> ei ainakaan vielä suuremmin väsytä, Kaljaa "tarpeeksi" ja vaimo käymässä kotonaan. Saattaa vielä lipsahtaa kännin puolelle...

mohla

Mahtavuutta! Juuri huomasin, että ekalle kesälomaviikolle osuu Porin Jazzeilla keskiviikona 14.7. Seasick Steven keikka. Tonne on pakko päästä kuuntelemaan, kun Herra Hobo vetää Thunderbirdin tai Dog House Boogien

LupeKani

Mut vakinaistettiin tänään duuniin mitä oon tehnyt 5v aina silloin tällöin pätkissä! \o/
Nyt oon hurja ja korkkaan 4 olutta juhlan kunniaksi!

masaiman

\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/
Onnea!
\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/

JaloPena

Loma alkoi, töihin seuraavan kerran 25.7.  Loppuvuoden ja kevään tarpeisiin jäi vielä 6,5 käyttämätöntä lomaviikkoa. 

Jo sihahti ;D
Meillä kaikki päätökset tehdään demokraattisesti äänestäen. Yleensä kuitenkin häviän äänin 0-1

coco

Lainaus käyttäjältä: JaloPena - kesäkuu 24, 2011, 00:01:04 ap
Loma alkoi, töihin seuraavan kerran 25.7.  Loppuvuoden ja kevään tarpeisiin jäi vielä 6,5 käyttämätöntä lomaviikkoa. 

Jo sihahti ;D

Voi perhana.. hirveet lomat sulla! Ite jos oisin saannu ottaa viime vuoden ylityökorvaukset lomana nii ei ois varmaan kovin montaa kuukautta tarvinu olla töissä tänä vuonna.

JaloPena

On siinä 3 viikkoa lomarahan vaihtovapaita mukana. Ihan siksi, että lasten kanssa on kiva olla vapaalla niiden muidenkin lomien aikana, ei pelkästään kesällä.  :)

TunturiTiger

Naapuri oli laittanu mulle synttärilahjana Masi-pullon kortin kanssa terassin pöydälle. Mites muitten naapurit? Onko muita samanlaisia? ;D

Ryhis

kesäkuu 24, 2011, 17:59:06 ip #276 Viimeisin muokkaus: kesäkuu 24, 2011, 18:03:58 ip käyttäjältä Räyhis
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - kesäkuu 24, 2011, 15:44:54 ip
Naapuri oli laittanu mulle synttärilahjana Masi-pullon kortin kanssa terassin pöydälle. Mites muitten naapurit? Onko muita samanlaisia? ;D

Naapurin tontilla pyöri jotain pikisilmiä onkivavat kädessä. Lankomies soitti poliiseille samalla kun minä etsin asekaapin avainta. Savunahoillle karvakäsille tuli vähän jalla jalla. Pitäis vähän kattoa minne sitä menee notkumaan, persaukisia varten on kunnalliset uimarannat.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

masaiman

Voi harrrmi... Sataa eikä pääse raksalle tekemään kasvihuonetta...

ehkä sit huomenna... Kirjahyllyn leffaosio tuntuu jotenkin kummallisen vetävältä...

*PSCHT*
8)

TunturiTiger

Tunti vielä töitä ja kolme päivää vapaata.

JaloPena

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - kesäkuu 24, 2011, 15:44:54 ip

Pitkät piuhat...  Onnea näin jälkikäteen!