Sadonkorjuumiitti Kouvolan Amarillossa 25.9.2010

Aloittaja Minbaari, heinäkuu 18, 2010, 00:45:52 ap

« edellinen - seuraava »

Mape

Näillä näkymin mukana.... Täytynee Martille infota asiasta ja katsoa jos hänkin innostuisi....
---

Minbaari

Nagasagi testattu! Tulee olemaan tulinen muttei liian tulinen, koska pitäähän sitä pystyä syödäkin jotain. Alaikäiset on huomioitu myös..  ;)

wille

Lainaus käyttäjältä: Minbaari - syyskuu 08, 2010, 10:17:04 ap
Jos vaikka tuolloin miitti viikolla, ihmiset jotka ovat tulossa paikalle ilmoittelisivat tähän ketjuun tulostaan, sekä halukkuudestaan ottaa alkudrinksu. Saisin tehtyä sitten pöytävarauksen ja varattua ainekset paikalle. Alkudrinksun hinnaksi on neuvoteltu 5,50-6€..

Sitovia ja kuolemanvakavia ilmoittautumisia kehään siis. Eli näin:

Olen tulossa. Joo, otan drinksun.

Siitä vaan sitten samaan malliin niin Minbaari saa pöytävarauksen ajoissa sisään.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Mape

Olen tulossa,
Alkudrinkki taitaa jäädä väliin alaikäisyytenivuoksi... (eihän siinä järkeä olisi jos se olisi erilainen)
---

Minbaari

Älä huoli Mape! Tehdään siitä alkoholittomasta sitten vähän tulisempi, eli korvataan viina chilillä..  ;)

ps. Olen tulossa

DrIdo

Mape

Lainaus käyttäjältä: Minbaari - syyskuu 20, 2010, 16:03:11 ip
Älä huoli Mape! Tehdään siitä alkoholittomasta sitten vähän tulisempi, eli korvataan viina chilillä..  ;)

En usko että se hirveämmin tulisuutta lisää kaipaaa.... varsinkaan jos alkoholi korvataan 357:lla....

Kai sen rinksunkin sitten voi ottaa....
---

Minbaari

Hii-o-hoi!! Olin laskevani tästä topicista 11 kiinnostunutta, mutta vain 4 on varmistanut. Ei se toki pakko ole tehdä sitä kuolemanvakavaa ilmoitusta tulosta, mutta olisi kiva saada tehtyä pöytävaraus ajoissa. Tai no what the hell. Varaanko suoraan 20 hengelle pöydän niin mahtuu varmasti kaikki halukkaat..?

Wolfman

Tulossa ollaan ja otetaan nyt se alkudrinksukin sit. Ex-emäntäehdokaskin saattaa tulla, ei tosin ollut vielä ihan varma pääseekö ;D

TepinKapsikuumi

Pyrkimys on tulla, jos töissä vaan on riittävästi henkilöstöä. Torstaina tiedän.

MasaT

Tilanne on nyt valitettavasti sellainen, että pitää keskittyä sadonkorjuuseen ja sen käsittelyyn.
En pääse tulemaan.
Järjestetään sitten tulevaisuudessa lisääkin tapaamisia, vaikka ihan privana. ;)

Minbaari

Lainaus käyttäjältä: MasaT - syyskuu 23, 2010, 00:03:45 ap
Järjestetään sitten tulevaisuudessa lisääkin tapaamisia, vaikka ihan privana. ;)

Acknowledge!!

Minbaari

Lainaus käyttäjältä: worderror - syyskuu 11, 2010, 12:36:36 ip
Voisihan tuonne yrittää tulla. Monta miittiä missannut muiden kiireiden vuoksi ,jos tämä nyt onnistuisi!.
Siemeniä voin ottaa/ostaa. Uudet lajikkeet ens kaudelle.

Onko mitä mikä kiinnostaisi? Lajikkeita siis?  :)

TepinKapsikuumi

Lainaus käyttäjältä: TepinKapsikuumi - syyskuu 21, 2010, 22:33:14 ip
Pyrkimys on tulla, jos töissä vaan on riittävästi henkilöstöä. Torstaina tiedän.

No niin. Tylsäähän tää on, mutta pääsen tulemaan jos meillä on täysi remmi töissä lauantaina. Tänään näyttivät vielä ihan hyvävointisilta. Pitäsköhän mun sanoutuu irti drinkistä kun en voi 100% varma olla?
Satavarma tilanteesta olen vasta lauantaina klo 14. Tuon jälkeen voin tähän ketjuun naputella tilanteen. Kummallisen vaikeaksi on taas maailmani mennyt...

Minbaari

Lainaus käyttäjältä: TepinKapsikuumi - syyskuu 23, 2010, 14:33:55 ip
Lainaus käyttäjältä: TepinKapsikuumi - syyskuu 21, 2010, 22:33:14 ip

No niin. Tylsäähän tää on, mutta pääsen tulemaan jos meillä on täysi remmi töissä lauantaina. Tänään näyttivät vielä ihan hyvävointisilta. Pitäsköhän mun sanoutuu irti drinkistä kun en voi 100% varma olla?
Satavarma tilanteesta olen vasta lauantaina klo 14. Tuon jälkeen voin tähän ketjuun naputella tilanteen. Kummallisen vaikeaksi on taas maailmani mennyt...

Ei stressiä kuoma! Tulet paikalle jos pääset ja jos pääset, niin eiköhän se tarjoilu pelaa vielä silloinkin.  :)

TepinKapsikuumi

Jos pääsen tulemaan kuten uskon, niin onkos kellään mitää toiveita siemenistä tai mitä tuoreita ottaisin mukaan. En viittis kaikkea ottaa matkaan. Listasin tonne mun päivyriin mitä ois tarjolla.

wille

Lainaus käyttäjältä: TepinKapsikuumi - syyskuu 24, 2010, 21:10:07 ip
Jos pääsen tulemaan kuten uskon, niin onkos kellään mitää toiveita siemenistä tai mitä tuoreita ottaisin mukaan. En viittis kaikkea ottaa matkaan. Listasin tonne mun päivyriin mitä ois tarjolla.

Ihan mukavia chinensejä sulla ainakin on. Goronong vois vaikka kiinnostaa. Ja scorpparista mainitsinkin jo aiemmin. Tuonko sulle lisää CAP 1478:a? Muita villiotuksia löytyisi chacoënsea ja ns. parvifoliumia (eli ilmeisimmin villi baccatum). Ja jonkun fruten siemeniä olisi kanssa. Piti olla Duke Pequin mutta podit on liian pitkiä Dukeiksi. Sattaa olla ihan Tabasco.

Ja toki sitten jos jollakulla on jotain tarvetta, niin ilmoitelkaa huomisen aikana. Katotaan jos vaika löytyisi jotain.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

TepinKapsikuumi

Lainaus käyttäjältä: wille - syyskuu 24, 2010, 22:22:59 ip
Lainaus käyttäjältä: TepinKapsikuumi - syyskuu 24, 2010, 21:10:07 ip

Ihan mukavia chinensejä sulla ainakin on. Goronong vois vaikka kiinnostaa. Ja scorpparista mainitsinkin jo aiemmin. Tuonko sulle lisää CAP 1478:a?

Mä oon saamassa praesta satoa sitte kuitenkin. Se kukkii tossa sisällä pimeessä ihan hullunaan. Ja valmiita podeja on odottamassa enää värinvaihtoa. Eli ei näytä olevan tarvetta. Mun ensi kausi näyttää tällä hetkeltä aika suppealta ja  mun ei ehkä kannata kauheesti uusia lajikkeita ahnehtia. Jos jollain jotain kivaa sattuu olemaan mukana niin saatan innostua yrittämään.
Mutta joo. Mä otan nyt sitte noita pyydettyjä matkaan vaikka suoraan puskasta...

TepinKapsikuumi

Minbaari

Miittiin 4 tuntia... Nähdään paikan päällä!

T: Lyhyt tukkainen.  ;)