tammikuu 10, 2025, 06:57:27 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Normaalia vitutusta ilmassa..

Aloittaja Caderusso, heinäkuu 18, 2010, 11:33:18 ap

« edellinen - seuraava »

biblo

Lainaus käyttäjältä: Räyhis - elokuu 10, 2011, 16:38:30 ip
Lainaus käyttäjältä: Legoinsinööri - elokuu 10, 2011, 10:25:07 ap
Kodeiinin vaikutuskin on yksilökohtaista. Taisi olla keskimäärin 5-10% kun ihmisellä maksa muuttaa kodeiinia morfiiniksi.
LainausNoin 7-10 prosentilla eurooppalaisperäisestä väestöstä CYP2D6-entsyymin toiminta on heikentynyttä tai olematonta, jolloin kodeiinin kipua lievittävä vaikutus on heillä vähäisempää tai tehotonta.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kodeiini

Hmm..myöskin diapamit on allekirjoittaneelle vähän yhtä tyhjän kanssa. En ole siis mikään narkkari, mutta sain noita aikoinaan esilääkityksenä hammaslääkäriin.

Parempi vaihtoehto oli vaihtaa hammaslääkäri sellaiseen jonka kanssa tuli toimeen, nyt ei tartte kuin bissen jälkikäteen! ;)

Itse joudun joskus syömään ns."testinä" Diapam 10mg ja Rivatril 2mg. Kummastakaan ei hyötyä eikä haittaa. Mutta auta armias kun selkää kolottaa ja nakkaa huiviin 2-3 panacodia niin kukkuu. Ainoa negapuoli noissa on lievä ummetus seuraavana päivänä.
"Grow food, not lawns"

mohla

Tämä nykyajan paska vituttaa kyllä aika paljon. Mistä lähtien älykkyys, tieto ja sivistys ovat jotain hävettävää? Ihan ok kirjoitus aiheesta hesarissa: Valistuksen vastaliike

Pitkäjänteisesti suunnitellussa rokoteohjelmassa on vielä jotain pointtia, joskin omaa harkintakykyä saa siinäkin tietty käyttää. Sikarokotteen pikainen tulo saataville ja sen hypetys jo antoi itselle sen suunnan lähtötiedot, etten sitä edes harkinnut ottavani.

Ryhis

Lainaus käyttäjältä: mohla - elokuu 10, 2011, 17:50:19 ip
Tämä nykyajan paska vituttaa kyllä aika paljon. Mistä lähtien älykkyys, tieto ja sivistys ovat jotain hävettävää? Ihan ok kirjoitus aiheesta hesarissa: Valistuksen vastaliike

Oi totta niin totta!

Eräs kaverini on peruskoulussa maikkana. Kouluun tuli uusi äidinkielenopettaja joka ihmetteli kaverin kantamuksia; alepan kassissa oli 10-15 kirjaa, ihan tavisromaaneja.

Mihin sä näitä raijaat?
Lupasin lainata Xlle nämä kirjat.
Mitä se tekee näillä?
Öööö...lukee ne?
Mut tässähän on jotai kymmene kirjaa..venaas nyt..siis..ooksä lukenut nämä? NÄMÄ KAIKKI?
No joo, miksi sitä nyt lukemattomia kirjoja lainaisi.
No joo just, siis mulla menis varmaan vuos lukea tommonen pino!

Kaveri vähän ihmetteli mutta meni seuraavalla välitunnilla rohkeasti kysäisemään uudelta äidinkielenopettajalta, että mites opettajien koulutus nykyisin menee, että eikö siellä pidä lukea jotain kirjallisuuden ns. "perusteoksia" läpi?

Kuulemma pitää, mutta koska kirjat ovat A. Tylsiä, B. Helkkarin vaikeaselkoinen media ja C. Järkyttävää ajantuhlausta, voi kurssit läpäistä lukemalla jokaisesta kirjasta netistä tiivistelmän (tai katsoa leffan heh heh..).

Paljonkohan saa irti jostain 40-sivuisesta 7 veljeksestä? Entäs satasivuiseksi stilisoitu Moby Dick? Ja kuinka joku tuollainen nuija voi olla pätevä opettamaan lapsosia kirjallisuuden saralla?

No eipä sen puoleen, kaverin opetettavat ovat 12-vuotiaita jotka eivät osaa viikonpäiviä tai kuukausia (ainakaan oikeassa järjestyksessä), tiedä kaupunginosansa nimeä, kotiosoitettaan saati ymmärrä miksei 60-luvulla ollut pleikkareita. Ammattihaaveina yli 50% on olla joko ammattilaisfutari tai sellaisen vaimo. Samalla logiikalla selitetään mm. puutteellinen luku- ja kirjoitustaito, kyvyttömyys yhteenlaskuun yms. jne. lista on loputon, koska ammattilaisfutari/filmitähti/juontaja-malli ei kuulemma edes tarvitse edellämainittuja taitoja, sihteerit, vasallit ja hännystelijät hoitavat tämmöiset "typerät arkipäiväiset jutut".
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

LupeKani

Saikkua saikkua, kaikille saikkua... Saatanan lunssa!

Legoinsinööri

Meillä jäi myös lapsen rokoteohjelmassa joitain rokotteita pois kun kyseiset taudit eivät aiheuta todellista vaaraa terveydelle. Influenssarokote tipahti aika lennosta kuten myös Sikapiikki. Possunuhaa vastaan olisi meidän esikoinen toisaalta päässyt taistelemaan heti etulinjassa. Eipä sitäkään päätöstä ole joutunut katumaan kun on katsonut tätä massahysterian jälkeistä voivottelua, vaikka mistään ei saanutkaan tietää miten testattu rokote oli ja mitä siihen oli tällä kertaa tungettu. Riskinä taas se että lapsi saa n. influenssan tasoisen taudin...

wille

Saatanan sade. Erinomaisen perinteistä. Aloita kattoremppa, jos haluat potkomaalle vettä.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

masaiman

Nauratti kans pari vuotta sitten kun tehtiin kaverin autotallia. Oli ollu varmaan kolme viikkoa mitä nätein puolipilvinen kesäsää.

-Aluskatetta laittaessa tuuli koko ajan.
-Ruodelautoja laittaessa satoi koko ajan että muovi olis mahd.liukas ja saha tukkii puruihin.
-Tämän jälkeen laitettiin mustat kattopellit paikalleen helvetinmoisessa rääkkihelteessä, suorassa auringopaisteessa ja jumalattomassa paarmapilvessä.

Jos joku asia voi smurffata, se smurffaa varmasti...

wille

Lainaus käyttäjältä: mattson - elokuu 11, 2011, 09:58:06 ap

-Ruodelautoja laittaessa satoi koko ajan että muovi olis mahd.liukas ja saha tukkii puruihin.

Vähän menee ton raksailu-langan puolelle, mutta täälläkin on kädet kyynärpäitä myöten ristissä rukoiltu aluskatteen vedenpitävyyttä. Huomenna tän sateenperkeleen pitäis kai loppua ---> pekkanen.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Nizo

masaiman

Lainaus käyttäjältä: Nizo - elokuu 11, 2011, 12:43:53 ip
Väsyttää, se vituttaa...

+1.

samoin toi kuormurin himojäykästä kytkimestä johtuva ainakipeä vasen nilkka... Ku "ei si oo vika, se on ominaisuus"... Tokkopa kun menee paineen mukaan. Tankit täynnä sikakiree, just yli kuuden baarin hyvinkin miellyttävä. Täytyy varmaan joskus purkaa toi systeemi. Luulen et joku takaisinvuotoventtiili tms. Päästää työsylinteriin liikaa painetta...

mohla

Lainaus käyttäjältä: InkRose - elokuu 10, 2011, 17:19:33 ip
Elkää lukeko jos ihmisten tyhmyyttään lapsilleen, itselleen tai toisilleen aiheuttamat kärsimykset suututtaa, menee muuten vähintään loppupäivä pilalle: http://www.whatstheharm.net/

On kyllä "hyvä" sivusto saamaan päivän välittömästi pilalle, jos ei se sitä jo ollut. Kaiken tuon energian ja vaivannäön, kun saisi ohjattua johonkin hyödylliseen sen sijaan, että nuo ihmispolot käyttävät aikaansa huuhaaseensa...

Kerran härskien vitsien ketju on lukittu, niin laitanpa tähän yhdestä erittäin huonosta leffasta vielä huonomman vitsin:

Mitä eroa on aknella ja katollisen kirkon papilla?

*rumpujen pärinää*

- Akne tulee vasta yli 12-vuotiaiden lasten naamalle.

Miksu77

UPO pyykinpesukone, kahden vuoden takuulla. :'( Hajosi jo toisen kerran, pesukone ollut käytössä 1.5 vuotta.
Tällä kertaa menee uusiksi vain ohjelmanvalitsin, ensimmäisellä kerralla vaihtoivat kaiken muun paitsi rummun ja kuoren.
Ja gigantista ei puhelimella henkilökohtaista palvelua saa, automaatin kanssa pääsi juttelemaan. Että tällaista >:(

Touko

Lainaus käyttäjältä: Räyhis - elokuu 09, 2011, 21:13:02 ip
Lainaus käyttäjältä: chilihardhead.fi - elokuu 09, 2011, 20:34:41 ip
Tiedä häntä, mutta näin lekurit on sanoneet ja apteekissa myös suositeltu muita.
Eipähän tuohonkaan heti tosiaan kuole, mutta itsellä ei ole intoa tuhota maksaa vielä lääkkeillä, jos vaihtoehtoja on.

Itseasiassa, koska olen sangen vittumainen ihminen, soitin eräälle kaverilleni joka toimii neurologian erikoissairaanhoitajana ja vielä osastonsa esimiehenä.

Kysäisin, että voinko ottaa "viissatasia panacodeja kaljan kanssa ja kumpaa mieluummin vähemmän".

Neurologian erikoissairaanhoitaja sanoi, että kyllä tuollainen läski voi ottaa vaikka pari ja kaljaakin ihan kohtuudella. "Kunhat et seinille hypi"-oli lopullinen ohje.

Tenttasin vielä lopuksi, että onko minulla jonkinlainen maksavaurion riski, jos otan alkoholia tämän lääkkeen kanssa? Neurologian erikoissairaanhoitajaa tämä kysymys nauratti melkoisesti, kuulemma maksan saa tuhottua molemmilla aineilla! Mutta niitä saa vetää aika lailla.. Riski on aikalailla sama kuin saada sydäri lakritsin ammoniumkloridista, jossain neljänkymmenen kilon kohdalla voi alkaa rintaa kiristämään.

Tarinan opetus; Lue enemmän - luule vähemmän. Ja kaveripiirissä on hyvä olla pari lääkäriä tai vastaavaa.

Minäpä en oo vittumainen, mut Neurologeillahan (hoitaja tai tohtori) ei oo mitään tekemistä maksojen tai muitten sisäelimien kanssa, soppatorven yläpuolisestahan he tietävät.
Kysäseppä joltain maksakirurgian lekurilta, niin vois saada parempaa tietoa.
Elämä on reijässä rattoisaa

Ryhis

Lainaus käyttäjältä: Touko - elokuu 12, 2011, 02:22:11 ap

Ei vaan jaksa vastata  :D

Tänään vituttaa oikein railakkaasti! Ja heti aamusta! Vetäisin haulit hattuun jos kantti kestäisi!
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset

TunturiTiger

Pitääkö mun pyytää vaimolta anteeksi, että meidän -79 rakennetussa asunnossa on liian leveä ikkuna sen tänään ostamaan rullaverhoon? Jotenkin tämäkin on taas mun syy!

Nizo

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - elokuu 12, 2011, 22:18:59 ip
Pitääkö mun pyytää vaimolta anteeksi, että meidän -79 rakennetussa asunnossa on liian leveä ikkuna sen tänään ostamaan rullaverhoon? Jotenkin tämäkin on taas mun syy!

Meillä oli vähän aikaa sitten sama ongelma, mutta toisinpäin. Rullaverho oli liian leveä. Jotenkin tuntuu että se oli minun vika, vaikkei sitä suoraan sanonutkaan...

biblo

Lainaus käyttäjältä: Nizo - elokuu 12, 2011, 22:52:05 ip

Meillä oli vähän aikaa sitten sama ongelma, mutta toisinpäin. Rullaverho oli liian leveä. Jotenkin tuntuu että se oli minun vika, vaikkei sitä suoraan sanonutkaan...

"Grow food, not lawns"

pak

Niin tuttua. Siksi tätä nykyä siviilisäätyni onkin, eronnut.

Nakki

Vituttaa kun on niin kylmä. Vituttaa mopoautot, vituttaa alakerran räksyttävä rakkikoira, mutta enemmän sen omistajat ku eivät osaa piskiänsä kouluttaa. Vituttaa mitä radiosta tulee, vituttaa väkivaltarikokset, vituttaa huumeet ja kuinka pennusta asti myrkytetään pentujen mieli väkivaltapeleillä ja muulla paskalla. Hurraa kapitalismi ja ihmisen ahneus!
Taidan kuunnella Ozzy Osbournen Thank God For The Bomb:n.
Vitusta tänne on tultu, ja päin vittua täällä myös menee... -T.Tabermann-
Oksettaa tää nykymeno.
Any marriage where the female is allowed to speak and wear clothing is doomed to failure. -Quark-

Ryhis

Lainaus käyttäjältä: Nakki - elokuu 14, 2011, 20:42:03 ipHurraa kapitalismi

Hurraa kommunistinen unelma! Muistetaan kaikki Itä-Saksaan ja Kiinaan loikanneita! Eläköön Pohjois-Korea! Eläköön Henkilökultit!