tammikuu 10, 2025, 19:29:07 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Normaalia vitutusta ilmassa..

Aloittaja Caderusso, heinäkuu 18, 2010, 11:33:18 ap

« edellinen - seuraava »

Caderusso

Tomppa

itselläni helpottaa vitutus kunnolla siinä 17 tölkin jälkeen   8)

Caderusso

Lainaus käyttäjältä: Tomppa - elokuu 30, 2010, 22:15:38 ip
itselläni helpottaa vitutus kunnolla siinä 17 tölkin jälkeen   8)

Jep, viimeksi kun tuhosin itse 24 tölkkiä karhua ja 4x 0,5l crowmooria, katsoessani aamulla taksikuitteja, totesin että olin ollut kaupungilla 01-04, enkä kyllä muistanut että olisin edes kotoa minnekään lähtenyt..

Hombre

Lainaus käyttäjältä: Caderusso - elokuu 30, 2010, 21:49:58 ip
vituttaa ex-emäntä joka vei 10.8.2010 meidän kahden kuukauden ikäisen tyttären mukanaan muuttaessaan takaisin kotikaupunkiinsa. Kyseinen emäntä vituttaa eniten siksi että on alkanut käyttämään tytärtämme pelinappulana toteuttaakseen omia sekavia mielitekojansa, välittämättä mitenkään lainsäädännöstä ja vielä vähemmän välittää lapsen parhaan edun valvomisesta. Vittu kyllä vituttaa niiiin pahasti. Olen viimeksi 10.8. nähnyt tytärtäni ja akka uhkailee yksinhuoltajuudella ja kaikella muulla mahdollisella. Juuri kun tytär on 2-3kk iässä, se oppii lähes päivittäin uusia juttuja, enkä minä ole päässyt näkemään näistä yhtään mitään. Kuulemma kääntyy jo vatsalleen ja yrittää vähän kontatakin. Kasvanut ihan mielettömällä vauhdilla. Vittu täältä koko foorumilta loppuisi varmaan tila kesken jos rupeaisin tänne pidempiä tarinoita tuosta akasta kirjoittamaan.  >:(

Kalja auki..

Onko hänellä jotakin konkreettista takanaan, jotta voi uhkailla yksinhuoltajuudella? Suosittelen tallentamaan hänen kanssaan käymäsi keskustelut, jos tilanne on noin ikävä.
"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies

jeQQ

Kyl kans voi vittu ja helvetin 16.. OHHOH.

Minbaari

Lainaus käyttäjältä: jeQQ - elokuu 31, 2010, 20:40:44 ip

Joo kun ei noist nykyajan naisista tiedä onko ne täysikäisiä vai mitä...!?

Tomppa

tänään töissä oli hetki että hohhoh...  :-[

sai laskea kymmeneen varmaan viisi kertaa eikä helpottanut... >:(

stressi ja kiire painaa päälle..

niinkuin kuljetushommissa välillä kuuluukin  8)

jeQQ

Lainaus käyttäjältä: Minbaari - elokuu 31, 2010, 23:02:51 ip
Lainaus käyttäjältä: jeQQ - elokuu 31, 2010, 20:40:44 ip

Joo kun ei noist nykyajan naisista tiedä onko ne täysikäisiä vai mitä...!?

Haha, ei sentäs. ;D Helvetin kuusitoista on kait olevinaan vaan sanonta. Naisestahan tuo munkin avautuminen tuli, mutta sellastahan se kait vaan välillä on.

Tomppa

Vituttaa kun tänään tulee Samuel jacksonin elokuva...

Yleensä kaikki toimintaleffat pitää katsoa vähintään 2 promillen kännissä mutta kun pitää olla ajokunnossa aamulla klo 8:00   niin pitää tyytyä  kuuteen kaljaan.... PRK!  :-\

Avon Barksdale

Hombre

"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies

Ryhis

VOI VITTU.

Yksityisautoilu pitäisi kieltää lailla tai vaihtoehtoisesti bensan hinta kymmenkertaistaa jotta kaikki vammaiset ja kehityskelvottomat juntit siirtyisivät bussikyytiin.

Tänään taisi tulla uusi ennätys kun kolmostieltä, kehä ykkösen hollita aina kullervonkadulle käpylään, EI KERTAAKAAN TARVINNUT NOSTAA KÄTTÄ POIS TÖÖTILTÄ.

JA MULLA ON SENTÄÄN KAKSI TÖÖTTIÄ HIACESSA.

Saatanan vammaset savolaiset, eläkeläiset, köyhät ja muut runkut tukkivat tietä. Vittu. Saatana yksi muovikartio ojanreunalla niin seuraavat viiskymmentä kilometriä körötellään kuin olisi kaktus perseessä. Vittu mitä homoilua.

Junttilantiellä, eli tampereentiellä, oli tietenkin automaattitutka OIKEALLA KAISTALLA eli kaikki ME jotka yritämme välttää expressbussin syöksymisen takalasista sisään saamme sakot. Vasemmalla kaistalla audit ja bemarit vetävät reilua satasta saatana.

Voi vittujen vittu. Joka risteyksessä nussittiin ja arvottiin. JOKAISESSA RISTEYKSESSÄ.

Vedin K-kaupan eteen ja ajattelin ostaa pari lavaa kaljaa pahimpaan vitutukseen, pistin parkkikiekonkin tuulilasiin ja hetken aikaa pasteerasin autojen välissä, jos vaikka tulisi parkpatrollin ykstyiskyylä, voisin ruuvata sitä turpaan oikein isosti.

Eipä tullut runkkaria, painelin kauppaan niin johan juuri ennen minua kassalle änkesi joku vääräsäärinen, sameasilmäinen, läski, savolaiseläkeläisjuntti urputtamaan miten banaanit oli vittu halvempia alepassa.

Latasin kaljat tiskiin ja heitin urputtajan niskaperseotteella helvettiin. Kassa kiitti, iltapäivän ensimmäinen positiivinen asia.

Ja sitten kotona tämä vitun saunalahden mokkula saatana. Ensin valitan kuluttaja-asiamiehelle, sitten pakkaan tämän vitun nettitikun pakettiin ja päälle kilo paskaa. Ja expressinä John Saunalahdelle.

Lähdenkin tästä kaljalle, matkalla taidan hakata jonkun jalkakäytävällä pyöräilevän sporttijupin.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

ozmium

Voi vitun perässäroikkujat. Ettekö nyt vittu voi pitää sitä autoa muutamaa metriä kauempana vai mikä perkele siinä minun auton perseessä nyt viehättää? Että nuo ihmiset voi vituttaa. Volvolla tuntuu kulkevan ja lähestyvän parhaiten nykyään.

Ryhis

Lainaus käyttäjältä: ozmium - syyskuu 08, 2010, 22:14:34 ip
Voi vitun perässäroikkujat. Ettekö nyt vittu voi pitää sitä autoa muutamaa metriä kauempana vai mikä perkele siinä minun auton perseessä nyt viehättää? Että nuo ihmiset voi vituttaa. Volvolla tuntuu kulkevan ja lähestyvän parhaiten nykyään.

Savolainen tapa "kouluttaa" ihmisiä. Suomessahan PITÄÄ ajaa +20km yli rajoitusten ja mieluiten etusumarit päälle. Sumareiden käytöstä ei rangaista, mutta liian hitaasti ajamisesta saa aina jonkun perskärpäsen. Suosittelen ostamaan pakettiauton, sillä "pakun takana ei voi ajaa", eli perskärpäset painavat ohi. Tosin sitten ne jäävät eteen roikkumaan......

Sviddu, muistan erään kerran kun olin somerontiellä ja takuupinnatusta talvirenkaastani lähti pinta irti. Perskuta. Vararengas alle ja matka jatkui, ongelmaksi muodostui sitten 60km/h maksiminopeuteni. Somerontiellä (tie 280jotain) on nimittäin 80km/h nopeusrajoitus ja sehän tarkoittaa sitä, että paikalliset kepulaiset ossuuspankin omistamissa audeissaan painavat jatkuvasti nopeudella 105-130km/h. Kahdeksaakymppiä ajaessa autoja menee tasaisesti ohi, mutta kun ajoin kuuttakymppiä.....

...teurastus!

Jokainen, JOKAINEN, ohittaja näytti keskaria ja väläytteli valoja. Toinen on vittumaisuuttaan puhkaissut renkaan...
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset

ozmium

No niin näköjään pitää. Oma auto (tai no firman) on kyllä rekisteröity pakuksi, mutta ei riitä. Vois ostaa Dodge Ramin, jolla vois vaan ajella yli. Joskus ajelin 90 km/h töihin kun se säästi melkosen paljon bensaa niihin aikoihin sillä autolla (2.0 litranen vm, 85). Perkele mitä paskaa sai niskaansa motarilla. Sitä valojen vilkutusta ja muuta huomiointia ei jaksa. On olemassa myös SE TOINEN KAISTA. Mutta niinhän se on, aina pitäs olla se +20km/h, yleensä on se +10km/h ja sitten siellä on se Volvo/Audi roikkumassa perseessä kiinni ja sitten vituttaa. Varsinkin kun nyt syksyllä kun joka vitun peilistä paistaa sen takana tulevan auton valot.

Ryhis

Mulla on onneksi 55 wattinen "pakkivalo", eli työvalo takalasissa. Jos joku roikkuu tarpeeksi lähellä, saa sitten tuijottaa sitä. Oma valinta.

TunturiTiger

[sarkasmi]Mä oon ihan sitä mieltä, että mun pitäis saada pitää tota pistoolia jatkuvasti hanskalokerossa, liikenteessä jaloissa pörräävien mulkkujen takia.[/sarkasmi]

No jos nyt ei sentään.. Mä oon joskus leikelly autoo kappaleiks, että kuski saadaan nostettua pussiin. Ajakoon kuka tahansa, kuinka hitaasti tahansa, kunhan ajaa turvallisesti. Onhan laissakin sanottu, että auton nopeus on mitoitettava siten, että se on mahdollista topata tien kokonaan näkyvällä osalla.

Nikodeemus

Miksi, oi miksi menin vuokraamaan elokuvan Plague Town?
Meillä on ollut rouvan kanssa useamman vuoden ajan leikkimielinen
"kuka vuokraa paskimman leffan" -kisa ja nyt taisi ykkössija siirtyä
meikäläiselle mamman myöskin sysipaskalta The Lake taidepläjäykseltä.
Suosittelen lämpimästi.
Mikään ei ole niin tärkeää, kuin puutarhanhoito, eikä sekään ole kovin tärkeää.

mohla

Pah, niin sitä pappavapaa loppuu. Olisi voinut vielä pidempäänkin olla himassa. :( Noh, toisaalta huomenna pääsee taas palkalliseen päivähoitoon. ;D

TunturiTiger

1000. viestini. Onko mulla mitään elämää????