tammikuu 09, 2025, 22:52:39 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Normaalia vitutusta ilmassa..

Aloittaja Caderusso, heinäkuu 18, 2010, 11:33:18 ap

« edellinen - seuraava »

hurjatar

No voi sun kakka. Mä oon kyllä pohjakerroksessa että vika voi hyvinkin olla vaan meillä. Pitää käppäillä isännöintiin.  >:(
Hullu puutarhuri hosuu, isot sakset käsissään. Leikkaa joltain jalan, joltain nenän, joltain koko pään.

Siika

täällä rovaniemelläkin kaikki jäätyy,yhtä jatkuvaa kyttäystä ja lämmitystä,toki vain reilu -30 mut silti nää pakkaset alkaa mun puolesta jo riittää,ennustus toki lupaa kylmeneväääääää
Tärkeintä ei ole voitto, vaan paras palkinto.

Ryhis

Lainaus käyttäjältä: hurjatar - helmikuu 15, 2011, 09:36:07 ap
No voi sun krapulapaska. Mä oon kyllä pohjakerroksessa että vika voi hyvinkin olla vaan meillä. Pitää käppäillä isännöintiin.  >:(

Sitten veden pitäisi loppua viimeiseksi teillä. Periaatteessa keittiön linjasta voi tulla vielä sata tai parisataa litraa vesien katkaisun jälkeen. Kylppäriä käytetään enemmän ja pytyn huuhtelukin vie sen vajaa 10 litraa kerta.

Soitto huoltomiehelle auttaa.  :)
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

hurjatar

Nyt kyllä kypsyttää ihan huolella. Koko kerpeleen kämppä on ihan kaakka!! Lattiatasossa tuulee. Ilman villasukkia ja kenkiä on ihan suotta lähteä keittämään aamukahvia koska keittiön lattialla on pakkasta. Sama kylppärissä ja eteisessä. Olohuoneen/alkovin ovi takapihalle ihan umpijäässä ja viikonloppuna siitä lähti vielä kahva irti eikä ovee saa edes kiinni. Mä oon niin täynnä tätä sikalaa. Tässä paikassa ei kerrassaan ole mitään hyvää. Kaikki ihanat kasarivarusteet; uuni ja jääkaappi/pakastin on sanonu työsopimuksensa irti. Eikä kämpän omistajaa kiinnosta tehdä asialle mitään. Onneks täältä muutetaan viimestään parin kuukauden päästä pois.
Hullu puutarhuri hosuu, isot sakset käsissään. Leikkaa joltain jalan, joltain nenän, joltain koko pään.

Kaltsu

Flunssa. Ei bissekään oikein maistu. Täytyy melkein väkisin juoda ja kaiken lisäksi sain vakityöpaikan. :(
http://chilicapsicum.blogspot.com/

So many peppers, so little time!

TunturiTiger

V*tun 95E10!!! Auto ollu lohkolämppärissä ja nyt laturissakin. Ei tarttaa sitte millää. Pyörittää ja kaikkee, mutta ei lähde pöriseen. PERKELE!

wille

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - helmikuu 19, 2011, 15:27:45 ip
V*tun 95E10!!! Auto ollu lohkolämppärissä ja nyt laturissakin. Ei tarttaa sitte millää. Pyörittää ja kaikkee, mutta ei lähde pöriseen. PERKELE!

Duunikaverilla ilmeisesti sama fiba. 95E10:iä tankkiin ja auto korjaamolle. Se säästää muuten luontoa toi uus bensa.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: wille - helmikuu 19, 2011, 16:44:02 ip

Duunikaverilla ilmeisesti sama fiba. 95E10:iä tankkiin ja auto korjaamolle. Se säästää muuten luontoa toi uus bensa.

No varmasti! Kaikki peltilehmät on varikolla, niin päästöt on minimissään. Mä en kuitenkaan ostanu autoa koristeeks, vaan liikkumista varten. Bussilla en mee koska siä haisee rahvaalta. ::)

Sain kuitenkin ton vielä käyntiin ja teboilille, jossa otin tankillisen 98:a ja sain siellä auton jo kolmannella yrityksellä käyntiin. Ajoin sitte niin kauan, että se vitun nykiminen loppu. Olis vähänkin rahaa, niin ostaisin nokivasaran.

wille

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - helmikuu 19, 2011, 17:16:40 ip
Lainaus käyttäjältä: wille - helmikuu 19, 2011, 16:44:02 ip

No varmasti! Kaikki peltilehmät on varikolla, niin päästöt on minimissään. Mä en kuitenkaan ostanu autoa koristeeks, vaan liikkumista varten. Bussilla en mee koska siä haisee rahvaalta. ::)

Sain kuitenkin ton vielä käyntiin ja teboilille, jossa otin tankillisen 98:a ja sain siellä auton jo kolmannella yrityksellä käyntiin. Ajoin sitte niin kauan, että se vitun nykiminen loppu. Olis vähänkin rahaa, niin ostaisin nokivasaran.

Yllättäin töissä purnattiin porukalla tätä uutta eko-löpöä. Joku heitti siinä, että täydellä tankillisella 95E10:iä olisi kuulemma päässyt toistasataa kilometriä lyhyemmän matkan, kuin Vanhalla Kunnon Bensiinillä. Nostaa kulutusta mielettömästi, sanovat. Ei omaa kokemusta, tankkaan ysikasia wanhaan volvoon ja tiisseliä toyotaan.  :)
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

linker

helmikuu 19, 2011, 17:31:22 ip #269 Viimeisin muokkaus: helmikuu 19, 2011, 17:33:09 ip käyttäjältä linker
Meillä Mondeon kulutus E10:llä inan pienentynyt, ja kulku jopa hiukan piristynyt.
Mutta Saab, jonka jokseenkin kaikkiin elossa oleviin malleihin tuon pitäisi sopia
on reagoinut päinvastaisella tavalla: kulutus kasvoi roimasti, ja tukkoisuutta on esiintynyt.
Siisbä saabin hevosvoimille 98:a ja mondeo-lahnalle tuota ekoa.

TunturiTiger

Ajotietokone ilmoitti tommosta 10% kulutuksen kasvua E10 bensankorvikkeela normaaliin E5 bensaan verrattuna. Mitähän ne seuraavaks keksii? Litran maitotölkkiin laitetaan desi vettä, koska lehmät tuottaa kasvihuonekaasuja?

masaiman

Oon kans hellin silmin kattellu tota bensan hintaa... Laskin et sillä aikaa mitä olin pakotettu tolla äiteen autolla ajelemaan joku pari viikkoa, mulla on palanut yli kaksisataa euroa pelkkään bensaan. Vertailukohtana oma volvo sama matka joku 80e dieseliä. Tässä tallissa istuskellessani en voi olla kiinnittämättä katsettani tuohon nurkassa pölyä keräävään moottoripyörän irvikuvaan... Kyseinen rintintin sattuu olemaan näes kakstahtinen. Tuohon ei tenubensaa voi laittaa kun alumiini (tai mikälie seos)mäntä sulaa. Yli kahdeksan litraa satkulla ja siihen 2t-öljyt päälle (ja tietysti castrol racing, halvat nokeaa) niin tuleepi kilsalle jo hiukan hintaa...

masaiman

Lainaus käyttäjältä: jeQQ - tammikuu 31, 2011, 17:58:23 ip
Lainaus käyttäjältä: mattson - tammikuu 31, 2011, 10:43:51 ap
Ttu tätä puhelinta. Ostokunnossa toimi mainiosti. Sit oli pakko päivittää android kun mm. Market ilmoitti ettei sovellus tue tätä käyttöjärjestelmän versiota. Päivityksen jälkeen on sekoillu, kyykkäilly ja tullu paljon hankalammaks käyttää vitun "parannusten" takia. "parantelivat" lähinnä ainoastaan niitä kohtia jotka mun mielestä oli hyvin... Ei oo enää...

Ettei ois vaan joku unstable versio? Blade toimii paketista ihan ruttoisen hyvin ja marketti pelittää niin kuin pitää. :o

Jep, susipäivityshän se. Tuli eilen ladattua pitkään vitkuttelemani päivitys kun viime kerralla siihen meni varmaan tunti, ja kaikki yhteystiedot kun vaihtui koko käyttis. Tää olikin vaan joku pätsi joka tuli tosi äkkiä ilman mitään ongelmia. Toimii taas sulavasti. Nettikin nopeutui. Vielä kun saisivat korjattua tän kivan pikku ongelman, et tää puhelin ilmeisesti luulee tän kirjoitettavan tekstin fonttia isommaksi kun se on, ja näytön skrollaus karkaa liikaa oikealle niin että puolet joka rivistä saa kirjoittaa sokkona. Hippa ärsyttävää.

mohla

Autot, nuo kesto-ihastuksen ja -vitutuksen ainainen aihe! Uskollisesti palvellut Vw Golf III ihastuttaa jälleen kostean kelin ongelmillaan.  >:(

Joku veden tiivistymiseen liittyvä tuo ongelma lienee. Puola, lamda, virranjakajan osat jne. on vaihdettu. Ei auta normaalit kikat sumuttaa CRC:tä/WD40 virranjakajan kannen sisäpuolelle. Yleensä tuo yhdistettynä riittävän pitkään käyntiin sahaukseen sekä pumpaten kaasua että pitäen sitä pohjassa on tepsinyt, mutta ei nyt. Lämmitin jopa moottoritilan sisälämppärin puhallinta käyttäen yhdessä täkillä peitetyn konepellin. Akunkin latasin, mutta ei niin ei. Ilmeisesti pari kuukautta ilman ajoa pahoitti Heinz-Friedrichin mielen niin pahoin...

Tarvii vielä putsata ja sumuttaa kaikki johtoliitokset virranjakajalta tulpille ja puolalle. Tankki tarvii myös kokeilla tyhjätä ja laskea uudet 98:t sinne. 95E10:tä en edes yritä kokeilla tuohon. Jos ei auta, niin alkaa olla omat keinot vähissa ja paja kutsuu taas. Muutenkin sylettää tuota ronata tuossa taloyhtiön parkkiksella, mutta onneksi en ole ainoa...  >:(

Kärry on käynyt omasta ja emännän toimesta samasta viasta kolmesti pajalla, mutta laihoin tuloksin. Viimeksi työnsin auton tielle ja laskin työnnöstä ja mäestä saaduilla vauhdeilla läheisen huollon pihaan. Sama lienee taas edessä. ;D ???

masaiman

Elämäni yksi hirveimpiä krapuloita alkaa pikkuhiljaa osoittaa hellittämisen merkkejä. Piti oikein käydä sairaalassa puhaltamassa. Ennenkuin uskalsi lähteä ajelemaan kotiinpäin kun oli poliisilaitos kiinni... Ei ihan hetkeen tee mieli uusia...

THä

Lainaus käyttäjältä: mohla - maaliskuu 13, 2011, 12:01:04 ip
Autot, nuo kesto-ihastuksen ja -vitutuksen ainainen aihe! Uskollisesti palvellut Vw Golf III ihastuttaa jälleen kostean kelin ongelmillaan.  >:(

Joku veden tiivistymiseen liittyvä tuo ongelma lienee. Puola, lamda, virranjakajan osat jne. on vaihdettu. Ei auta normaalit kikat sumuttaa CRC:tä/WD40 virranjakajan kannen sisäpuolelle. Yleensä tuo yhdistettynä riittävän pitkään käyntiin sahaukseen sekä pumpaten kaasua että pitäen sitä pohjassa on tepsinyt, mutta ei nyt. Lämmitin jopa moottoritilan sisälämppärin puhallinta käyttäen yhdessä täkillä peitetyn konepellin. Akunkin latasin, mutta ei niin ei. Ilmeisesti pari kuukautta ilman ajoa pahoitti Heinz-Friedrichin mielen niin pahoin...

Kokeileppa ihan vain järjestelmällistä vianhakua. Tuleeko kipinä? Jos ei, niin puolalta jakajan kautta eteenpäin. Jos tulee, niin tuleeko sopivaan aikaan? Itsellä joskus aiheuttanut pyörijä ja tulpat ongelmia vaikka vaikuttaisivat olevan ihan ok. Jaon tsekkaus. Toimii vaikka olisi inan pielessä, mutta aiheuttaa ongelmia. Joskus hampaan sivussa ollut pakonokka aiheutti hankalaa käyntiinlähtöä ja huonoa alakierroskäyntiä. Tosin kolopallo taitaa olla yksinokkainen, mutta hihnalla kuitenkin? Onhan se hihna muuten edes ehjä? Moiseenkin törmännyt... Sytkän ja ruiskun anturit, lähinnä pyörintäanturit. Pyöriikö bensapumppu? Jos sulla yleismittari pysyy kädessä ja vähän on ymmärrystä, niin voin yrittää hieman neuvoa mitä katsella ja mitä pitäisi näkyä.

hurjatar

Saatto olla muuten laitimmainen kerta ku mä käyn kunnallisessa terveyshuollossa. Ei kele mitä toimintaa. Menin hoitajalle ku oon täynnä pientä kutiavaa näppyä, kuumeisena, yskien ja kaiken kukkuraks meinasin tuupertua sen tätin syliin. Diagnoosi: tyhmä, laiska, viisasteleva kakara, joka luulee olevansa kipeä. Huomenna yksityiselle ja tulos tod.näk. mykoplasmainfektio. Ihan niinkuin mun koko perheellä, jonka kanssa olin viikko sitten oikein reilusti tekemisissä. Kuumetta oli yli 38 ja pitäs kuulemma mennä hakemaan buranaa ja zyrteciä sekä lähtee oikein reippaalle juoksulenkille. On kuulemma oikein normaalia, että käsistä ja jaloista häviää sillontällön tunto ja ne on alati jääkylmät. Samoin jatkuva posliinin halailu, loputon yskä ja kuumeilu sekä äärettömät pää- ja vatsakivut. Lisäks mulla on juuri tänään puhjennu siitepölyallergia. Tarkistettuaan mun selän ja kehuttuaan mun naaman näyttävän kamalalle(täynnä vesikelloja), täti soitti lääkärille ja sano että mulla on hauiksessa ihottumaa. Siis voi aargh! Poislähtiessä se päätti piristää mua kertomalla että ulkona on oikein kaunis ilma ja että niillä on ollu kotona paljon pakkasta.

Kyllä vain, Suomi ja suojatyöpaikat.

Ryhis

Lainaus käyttäjältä: hurjatar - maaliskuu 17, 2011, 18:00:05 ip
Saatto olla muuten laitimmainen kerta ku mä käyn kunnallisessa terveyshuollossa. Ei kele mitä toimintaa.

Näin juuri, itse en ole käynyt julkisen puolen "terveydenhoito"laitoksissa asiakkaana vuosikausiin.

Oma terveys on niin vakava asia, ettei sen kanssa kannata mennä pelleilemään arvauskeskuksiin.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

hessi

Pienoinen on juu...
kun auto taas hinattiin pois ja vahinkotarkastukseen ja korjaamolle odottamaan vuoroaan :(
just marraskuun lopulla sain peltikorjaamosta, kun tuli tehtyä tuttavuutta peuran kanssa joka ei osannut
blondia väistää  ;D
Viime yönä olikin lähellä tuttavuus kallion kanssa, onneksi lunta on ollut ja on edelleen tienposkessa runsaasti ja matka päätyi lumivalliin eikä kallioon.
Nämä saariston tiet on niin kuoppasia ja jäisiä näin keväisin kun Böndet yrittää tehdä näistäkin varhasiperunapeltoa  ::)
Hassu Hessi löi päänsä melkoisen mojovasti ja toivoo että palikat loksahti paikalleen eikä lisää paikaltaan pois  ::)
Nyt onkin edessä taas pienoinen ongelma, millä työmatkoja matkaa ja kun tuohon messu sumaan ei ole enää kuin reilut kaksi viikkoa niin.....  >:(

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

biblo

No onneksi sentään suuremmilta vahingoilta vältyttiin. Autoja kun saa uusia.
"Grow food, not lawns"