tammikuu 08, 2025, 22:06:57 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Normaalia vitutusta ilmassa..

Aloittaja Caderusso, heinäkuu 18, 2010, 11:33:18 ap

« edellinen - seuraava »

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - heinäkuu 10, 2012, 20:20:12 ip
Lainaus käyttäjältä: Bruce Willis - heinäkuu 10, 2012, 19:18:19 ip
Totta on että monet poliisit tekevät mitä tahtoo, kun on kusta päässä niin on kusta päässä!

Esimerkkinä voin kertoa erään tarinan kun olin eräissä juhlissa ja isäntä kävi minuun kiini ja mukioi minua nyrkein..noh,Tottakait löin takaisin ja hetken tapeltuamme paikalle tulivat poliisit jotka ilmanmuuta pidättivät minut ja laittoivat autoon. En mukisematta autoon mennyt ja kun siinä kaksi poliisia minut sinne väkisin laittoi niin onnistuin jotenkin päälläni koppaamaan toiselta poliisilta nenän auki. ( sen jälkeen oli kyyti muuten kylmää! ja tuli hiukka osumaa itsellekkin)  puhalsin asemalla 2.84 promillea.

Syytehän siitä napsahti.. mutta hauskinta oli seuraava aamu. Putkasta pois päästyäni mietin millä menen kotiin kun ainoat kengät on mallia kusiluistimet intistä ja pakkasta oli 13 astetta. Poliisiasemalta kotiini ei ollut kuin 12 kilometriä mutta olisi pitänyt kävellä teepaidassa ja verkkareissa. JA lisäksi asuin tuosta juhlapaikasta noin 2 kilometrin päässä mutta kotiin ei minua voitu viedä..silloin illalla

sain kamani takasin kämpästä johonka ne olivat jäänneet tuttuni avustuksella.. mutta olipahan seikkailu. Onneksi eräs tuttu heitti minut kotiin asemalta..

Riippuu hyvin paljon possuista, niiden mielialoista ja kuinka käyttäytyy heitä kohtaan. Itse sain viimeksi hyvää palvelua kun oli epäselvyyttä jostain 4v vanhoista sakoista. Hakivat kotoa, muutaman kilometrin päähän Kisahallille hakemaan laput ja sain vielä kyydin takaisin kotiin vaikka ratikka kulki vierestä.
Tein tosin jo alkuun selväksi että tämmöisestä 55kg anorektikosta tuskin on vaaraa...

-P-

On mulla niinkin käynyt että nuorempana olin kerran maistellut hiukan uhojuomaa ja riehuin Vaasan keskustassa, soitin suutani poliiseille ja tyyliin nanosekunnissa makasin hangessa peukalo ja käsirautojen koristelemina. 4 hovimestaria mua kanto autoon ja ei tehnytkään enään mieli olla isompi kuin todellisuudessa on..
Meillä määrää Nainen!

Bruce Willis

Tuo on totta,  itse kyseisessä tilanteessa sain kaasua ja pamppua, sekä lopulta olivat etälamauttimella tökänneet minut aisoihin.(se tehosi)
Kaasu on jotain vitun pippurisumutetta joka vain aivastuttaa, se ei pysäytä ketään mutta odotas kun kaksi isoa poliisia huitoo pamppuineen ja lamauttimineen niin aika rambo olet jos vastaan voit laittaa......

Kokemuksen äänellä EN suosittele, edes teleskooppipamppu reidessä ei tee yhtä pahaa kun etälamautin, se muuten sattuu oikeasti!!
Ja tehoaa ihan jokaiseen..älä edes kuvittele tekeväsi mitään jos posliini uhkaa ko laitteella. OIKEASTI

hoffi

Niin. Itseä jäi vituttamaan asiassa juuri tuo, että asia mistä sitten pidättivät oli ihan naurettava ja ilman laillista perustaa. Syytäjänvirastolla kun asiasta keskustelin, niin antoi ymmärtää että käräjille asia on turha viedä, koska siellä poliisi voittaa aina. Lisäksi itsellä vielä työn takia olen 6 viikkoa poissa kotoa ja sitten 6 viikkoa lomilla, jolloin menee vaikeaksi päästä juuri oikeana päivänä käräjille todistajaksi.

Ajatuksena vituttaa maksaa sakot, koska poliisi pääsee sillä kuin koira veräjästä siitä, että väärinkäytti asemaansa ja luultavasti jopa rikkoi lakia.

masaiman

Tolkuton päänsärky, napit ei auta...

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: hoffi - heinäkuu 10, 2012, 21:52:04 ip
Niin. Itseä jäi vituttamaan asiassa juuri tuo, että asia mistä sitten pidättivät oli ihan naurettava ja ilman laillista perustaa. Syytäjänvirastolla kun asiasta keskustelin, niin antoi ymmärtää että käräjille asia on turha viedä, koska siellä poliisi voittaa aina. Lisäksi itsellä vielä työn takia olen 6 viikkoa poissa kotoa ja sitten 6 viikkoa lomilla, jolloin menee vaikeaksi päästä juuri oikeana päivänä käräjille todistajaksi.

Ajatuksena vituttaa maksaa sakot, koska poliisi pääsee sillä kuin koira veräjästä siitä, että väärinkäytti asemaansa ja luultavasti jopa rikkoi lakia.

Ainahan sä voit kuitata takasin ja maksaa tyyliin kympin kuussa, kuseen ei moisesta oo kukaan mun tuttu joutunut..

-P-
Meillä määrää Nainen!

Touko

Ranska ja sen maan valmistamat tuotteet pistää vituttamaan, pääasiassa 4 pyöräiset vekottimet vituttaa eniten.

Eniten vituttaa kaikki!
Elämä on reijässä rattoisaa

Ryhis

Lainaus käyttäjältä: Touko - heinäkuu 11, 2012, 22:49:23 ip
Ranska ja sen maan valmistamat tuotteet pistää vituttamaan, pääasiassa 4 pyöräiset vekottimet vituttaa eniten.

Eniten vituttaa kaikki!

Citikan omistaja?  ;D
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Touko

Lainaus käyttäjältä: Räyhis - heinäkuu 12, 2012, 10:58:13 ap

Eniten vituttaa kaikki!

Citikan omistaja?  ;D

Huti meni!

jaolsten

Renault Clio. Toukohan sopii sinne mitenpäin vain, eli kaksinkerroin. Tulee taas mielikuva Poliisiopistosta (Hightower)  :D
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Touko

heinäkuu 12, 2012, 13:21:01 ip #1949 Viimeisin muokkaus: heinäkuu 12, 2012, 15:55:37 ip käyttäjältä Touko
Lainaus käyttäjältä: jaolsten - heinäkuu 12, 2012, 12:19:42 ip
Renault Clio. Toukohan sopii sinne mitenpäin vain, eli kaksinkerroin. Tulee taas mielikuva Poliisiopistosta (Hightower)  :D

Lähelle meni, mutta ei ollu Clio. Megane. On se kyl mun omistuksessa viel ainakin tän viikon.

Kohta tämän voikin siirtää "mikä tänään naurattaa" ketjuun. Löysin Rekisteröintirodistuksen 2 osan.
Huomenna aloitan jo juhlimisen  ;D  ja sitä juhlitaankin koko viikonloppu!

Punainen Polte

En arvosta ihmisiä, jotka puhuvat kanssakeskustelijoilleen alentuvasti silloin kun ovat itse eri mieltä keskusteltavasta asiasta.
"Dusting is a good example of the futility of trying to put things right. As soon as you dust, the fact of your next dusting has already been established." - George Carlin

masaiman

heinäkuu 12, 2012, 22:47:56 ip #1951 Viimeisin muokkaus: heinäkuu 12, 2012, 22:56:04 ip käyttäjältä Mattson
Lainaus käyttäjältä: Räyhis - heinäkuu 12, 2012, 10:58:13 ap

Eniten vituttaa kaikki!

Citikan omistaja?  ;D

Itteä alkoi lopullisesti V-tuttamaan toi sysipaska Epsonin mustesinko "printteri", vannoin pyhästi ettei tähän talouteen kuuna kullan valkeana enää moinen työkoneen irvikuva rumaa muotoaan raahaa, nappasin takin naulasta ja marssin kauppaan hakemaan parempaa. Pakko oli taas tyytyä kompromissiin, Värilaaserin olisin tahtonut, mutta sellaisen takia olisi joko a) joutunut uhraamaan skanneripöydän ja näinollen kopiomahdollisuuden, tai b) rakentamaan työhuoneeseen laajennuksen printteri-skanneri-kopiokone-faksi-jääkaappi-kahvinkeitin-pyykkikone-mikrouuni-kalanperkain-popcornikone-omnipotentti-multihirvitykselle, joten oli pakko ottaa tarjolla olleista vaihtoehdoista Brother DCP-7055, joka on vielä kaiken lisäksi vaalea, tumman olisin tahtonut, mutta se ei liene kovin oleellista toiminnan kannalta...

Jani M

Mullahan meni epsonin multifailiprintteri tukkoon pudonneista chilinkukista. Ja toki huomiseksi pitäis printtailla muutamiakin lappusia, että ei muuta kuin meisseli (ruuvimeisseli, huom) käteen ja hommiin.

ChIlIDoG

Itse olen hylännyt kaikki musteroiskijat käytöstä jo vuosia sitten. Laser on ainoa mitä enää ostan. Nyt on suunnitelmissa hankkia monitoimi värilaser laitos wlanilla.

TunturiTiger

Vituttaa, kun tajuaa kuinka helvetin rapakunnossa sitä todellisuudessa onkaan ja kuinka paljon huonommassa on ollutkaan. Tämmönen talipallo erittää melko helvetisti hikeä pelkällä 5km lenkillä, mutta toisaalta jaksan jo hölkätä siitä yli puolet.

masaiman

Kasvihuoneen vesisysteemi on täys paska. Täytyy huomenna kehitellä joku helvetin makee patenttimodaus siihen jos sais ees jotain pelastettua, palkoja täynnä oleva Homera lienee mennyttä kalua...

Huru-ukko

Helevetti kun vituttaa kun ei oo mitään mistä purnata.....Muijakin otti koirat ja meni mökilleen :).

wille

Antennin suuntaaminen syö mielenterveyttä oravan lailla. Stana.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

wille

Itse itselleni vastaten: Fuck the antenna!

Tää sade se vasta kupoliin ottaakin. Ulkomaalaus on kiinni alle kahdestakymmenestä neliöstä, mutta ei. Vettä tulee. Tänään piti olla puolipilvistä ja osittain aurinkoista, tai ainakin pilvipoutaa, mut eeeiii. Sataa sataa ropisee. Eipähän tartte kurkkuja kastella perkele. Paitsi ehkä omaa. Njäh.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

TunturiTiger

Kesäinen lenssu koko perheellä. Se se oli, mikä mua alko väsyttää niin pirusti yövuoroissa. Lenkilläkään ei oo voinu kunnolla käydä, kun henki ei kulje kuin persiin kautta ja sieltäkin vain toisen suuntaan.