tammikuu 10, 2025, 22:53:37 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Yleinen offtopic, tyhmät kysymykset, aviopierut sun muu.

Aloittaja Ryhis, syyskuu 10, 2010, 22:00:35 ip

« edellinen - seuraava »

sorrii

Kesti hetken mullakin tajuta tuo sininen...
Ne paremmat pillerit kun on keltaisia! Sinisillä pillereillä tarkoitettiin ennen Diapamia! Taisivat ne 10-milliset olla sinisiä ...
Nykyään seisoo ilman pillereitäkin...
..tää pää  ::) ..
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Whili

Tukiseisotukset meni tälläkertaa ihan pillereittä  8)  ;D ;D
..mutta joo, Suami seisoo ja pesukoneen kahdentunnin ohjelma oli pualessatoistatunnissa valmis  :o :o  (OT)

...ja joo, sinistä tälläkertaa on 33cl pakkauksissa  8)

Whili

Nyt ei uskalla mennä enään lakanakauppaankaan...   8)

narttu

Mitäs mä nyt teen? :-\ Minähän käsittelen lakanoita päivittäin. ;) Otanko loparit vai odottelenko kiltisti poliiseja oven taakse.?  :-\
"Sometimes you have to be a bitch to get things done." <br />― Madonna

Whili

Lainaus käyttäjältä: narttu - syyskuu 29, 2015, 08:47:15 ap
Mitäs mä nyt teen? :-\ Minähän käsittelen lakanoita päivittäin. ;) Otanko loparit vai odottelenko kiltisti poliiseja oven taakse.?  :-\
Pitää varmaankin SuPo:lta kysyä lakanankäsittelylupa  ;D

Whili

sorrii

Pakkoko on valkoisia lakanoita käyttää ?!? Siinähän joutuu joka viikko käymään suihkussakin, kun ne on niin arkoja ...
..verikin näkyy ikävästi  ???
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Whili

Ezmo

Miten on, laitanko laskuihin tämän yhdeksi vai kahdeksi podiksi? :D

akselsson1

Chilihulluutta jo vuodesta 2011

NPhoBiaz

Ensimmäistä kertaa kokkailen tuoreella Fataliilla... Pitäisiköhän lähestyä varovasti? :D

sorrii

Anna mennä äläkä tyttöile  8) 8)

Mä kokeilin ekakerran tositulisia maistamalla parin millin (*1cm) siivun Trinidad Scorpion Morougaa. En uskaltanut muita tulisia maistella kait 3 vuoteen sen jälkeen.
Sittenkun sain hyvän sadon Nagaa, oli pakko: sehän maistui sitten vähän kirpeämmälle mansikalle ... hah ..

Tuli muuten tänä vuonna pari hassua pikkupodia C Reaperia. Menivät pakkaseen siltä varalta että tulee vieraita kylään ...  :D

NPhoBiaz

Lainaus käyttäjältä: sorrii - lokakuu 25, 2015, 19:20:54 ip
Anna mennä äläkä tyttöile  8) 8)

Joo, rouskaisin 1/4 podia maistiaisiksi. Todella hyvän makuinen, voimakas chinensearomi, mutta perkele kun poltti. :D Helpolla siitä ei selvinnyt. Mutta kokonainen podi jauhelihakastikkeeseen ei ole lainkaan ylimitoitettu annos, tuli oikein hyvää wokin kylkeen.

Ezmo

Ei oikein onnistu muuten viestiä sioittaa, niin pistetään tänne. DP vähän esitteli omaa rattipoljin telinettä, niin ajattelin pistää kuvaa omasta jo pilkotusta systeemistä. Reilu kolme vuotta sitten tein vain penkkiin rungon johon tuli ratti ja polkimet. Vuosien saatossa tuli pari erillaista versiota lisänappi systeemistä ja käsijarrusta, jonka jälkeen tein h-kaavio vaihdekepin, johon yhdistin nuo lisänapit. Lopulta vielä tein vaihdekepistä kakkosversion ja lisäsin näytön telineeseen. Tässä kuva telineestä koodinimellä "morsian" v.1.5, tässä ei vielä ole päivitetty vaihekeppin ja lisänappien kotelointia. Tällä hetkellä menossa päivitys 2.0 versioon.

NPhoBiaz

Siika

De samma! Repullinen karkkia varattu eteiseen ja ovikellon patterit vaihdettu........ 8) 8) 8)
Tärkeintä ei ole voitto, vaan paras palkinto.

sorrii

LainausEi oikein onnistu muuten viestiä sioittaa, niin pistetään tänne. DP vähän esitteli omaa rattipoljin telinettä, niin ajattelin pistää kuvaa omasta jo pilkotusta systeemistä

Mitäs tuolla oot ajellut??

Mä oon viime aikoina sahannut PC'llä DiRT Rally (early acces) pelkällä XBox-ohjaimella. Kyllävaan on rallipeli kehittynyt. Alkaa ihan oikeesti pelkäämään kyydissä  8)
Vaikea on, mutta käyttäytyy hyvin aidosti. Yöpätkilläkin on tunnelma hyvin realistinen, mutta hauska. On niin raskasta ajella että mä panen pelin tauolle yleensä 2-4 pikataipaleen jälkeen.
Toki vaatii uudehkon, tehokkaan koneen myös ...

Ezmo

Viimme talvena ajelin Dirt 3, Grid 2 ja f1 13. Puolen vuoden tauko ollu, kun kesällä ei jouda pelailemaan. Steamin alennukset on sen verran pahoja, niin pelivalikoimaa alkaa olemaan aika paljon ja levyversiot unohtuu hyllyyn. Shift ykköstä pelasin aika paljon, mutta siitä seriaali hukku jonnekkin, niin piti ostaa Grid Autosport, joka on vielä lataamatta ja uusin Dirtkin pitää jossakin vaiheessa ostaa.

DP

Vittumainen kyl tuo dirt rally... Ekalla käynnistyksellä tuli jotain et steam serverit on liian kiireisiä jne. ja että koita myöhemmin uudelleen. Vaan eipä tuohon auttanu ku pelin poistaminen ja uudelleen lataus.. Nyt se sitten vajaa 10h pelailujen jälkeen peliä käynnistellessä valittaa jotta "DiRT Rally Executable lakkasi toimimasta". Eikä tähän oo vielä auttanu mikään, joka kerta ku peliä koittaa käynnistää niin tulee tuo. Enkä oo tuonkaan ongelman kanssa vissiin yksin..  ???

sorrii

Mulla Dirt Rally toimii ihan ok, mutta Sorrii ei ihan meinaa pysyä vauhdissa...  8)
Onhan meinaan vähän haastavampi peli ajella kuin aikaisemmat. Siinä saa tosissaan keskittyä ajamaan jos meinaa päästä maaliin vaikka vähän hiljempaakin ...

Oon nyt ajellut jo Pro sarjan mestaruudest. Kun jollain pätkällä oon ajanut mielestäni täydellisen ajon, niin sijoitus pyörii 4-6. sijoilla .. Saa vielä vähä reenata  :-\