Encona Cajun Hot Pepper Sauce? - Onko kukaan maistanut?

Aloittaja kalmusto, toukokuu 01, 2004, 02:46:33 ap

« edellinen - seuraava »

kalmusto

JustMe

Hieman liian löysää, meinaa valahtaa pullosta liikaa kerralla. Maku on pehmeä ja makeakin. Sopii hyvin moneen ruokaan, mutta erityisesti itämaisiin. Pizzan päälle suosittelen Encona Originalia, jossa on scotch bonnetia ja habañeroa. Perinteinen tabascokastike kun ei oikein riitä mihinkään.

Neljää erilaista Enconan kastiketta saa Punnitse ja säästä -kaupoista 2e/kipale.

kalmusto

Saako noita myös Helsingin Punnitse ja Säästästä? On näköjään sijainti niin mahdottomassa paikassa, ettei sinne turhan takia viitsisi mennä. Hinta on kyllä asiallinen, jos en väärin muista oli Tapiolan Sokoksella Encona Original n. 4 euroa.

Kalle

theBro

Voisin koittaa joku päivä pyörähtää vakoilemassa, mitä on tarjolla. Ei vaan näyttäny olevan mitään aukioloaikoja. Jos on perinteisen erikoisliikken ajat, ni vaikeaks menee.

Liana7

Mä oon ollu cajun-ruokien ystävä, erityisesti äyriäiset, että mistäs noista cajun-maustekastikkeita oikee sais pks-seudulla. Soittelin pari vuotta sitte Stockalle ("josta saa mitä tahansa") ja tyyppi puhelimen päästä kävi oikee kattelemassa ja kyselemässä mut: Ei oo meillä mitään sellasia.

Kuulosti aika oudolta. :O

kalmusto

Lainaus käyttäjältä: "Liana7"Mä oon ollu cajun-ruokien ystävä, erityisesti äyriäiset, että mistäs noista cajun-maustekastikkeita oikee sais pks-seudulla. Soittelin pari vuotta sitte Stockalle ("josta saa mitä tahansa") ja tyyppi puhelimen päästä kävi oikee kattelemassa ja kyselemässä mut: Ei oo meillä mitään sellasia.

Kuulosti aika oudolta. :O

Tabascoa saa joka kaupasta :)

Kalle

Liana7

Hih hih  :laugh:  kyllähän Tabascoa saa joka kaupasta, on saanu viimeset kymmeniä, ehkä satoja, ehkä tuhansia vuosia, mut tarkotin lähinnä sellasia valmiita cajun-sekotuksia kuten
esim: Tennessee Sunshine Hot Pepper Sauce, Cajun Poultry Magic, Hickory Liquid Smoke ja muita vastaavia.
Tukholmasta saa kyllä. Joo, joo, meen sinne...

theBro

Lainaus käyttäjältä: "theBro"Voisin koittaa joku päivä pyörähtää vakoilemassa, mitä on tarjolla. Ei vaan näyttäny olevan mitään aukioloaikoja. Jos on perinteisen erikoisliikken ajat, ni vaikeaks menee.

Aukioloajat on nyt selvitetty, mutta tuotteista ei oo vieläkään mitään sen syvällisempää tietoa. Eli arkisin 10-17 luvataan olla auki. Ehkä kesän mittaan vielä jonain päivänä on tohon aikaan vapalla, ni voi kurkata sisällekkin.

theBro

Ei ollu Cajun-soossia tarjolla. Mutta semmosta tietoa tuli, että suunnittelevat muuttavansa keskustaan, kunhan löytyy sopivat tilat. Sit kasvaa tuotevalikoima moninkertaseks...