tammikuu 08, 2025, 22:12:25 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Kivikylän makkarat

Aloittaja Rundari, marraskuu 27, 2010, 23:44:15 ip

« edellinen - seuraava »

wille

Mulla on vielä tulitikut maistamatta. Täytyisi keretä pistäytymään Kouvolan betonisessa sydämessä noita stidejä hankkimassa.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

InkRose

Tai keksit tekosyyn tulla Kausalaan asti, täällä ainakin on K-marketissa molempia hyllyssä. Loppuviikosta pitäs löytyä myös Srirachaa ja joitakin Blair'sin sooseja kesäkaudeksi. Varmaan jotain pysyykin hyllyssä jos menekkiä riittää. Ja voinhan mä vaikka kaffetkin keittää. ;D

wille

Lainaus käyttäjältä: InkRose - toukokuu 30, 2011, 12:57:48 ip
Tai keksit tekosyyn tulla Kausalaan asti, täällä ainakin on K-marketissa molempia hyllyssä. Loppuviikosta pitäs löytyä myös Srirachaa ja joitakin Blair'sin sooseja kesäkaudeksi. Varmaan jotain pysyykin hyllyssä jos menekkiä riittää. Ja voinhan mä vaikka kaffetkin keittää. ;D

Voisihan sitä joskus ajellakkin kaffelee ja käydä samalla pikallista K-yrittäjää sponsoroimassa, jotta saadaan tuotteita pysymään hyllyssä! Ylihuomenna alkaakin sopivasti loma, eli jossain vaiheessa luulisi olevan aikaa ajella!
Uniformu ukkosesta
Kiehuvaa pikeä poletit

InkRose

Lauantaina meillä ompi menoa, mutta muuten järjestynee. :) Loppuviikosta pitäis olla muutamakin kypsä Biquinho myös, jos et ole vielä sitä ehtinyt maistaa. Tai vaikka olisitkin, tietenkin, ei se kypsyminen sentään siitä ole kiinni. :P

Jahvetti

Tänään Riihimäen cittarissa oli loppu sekä tulitikku että lemon chilli.

Voimmeko tästä päätellä että on maistunut magurat ihmisille? (koirille)
Luulisin, että jos olisi jäänyt myymättä ja siten mennyt päiväysvanhoiksi,
niin myös hinta/nimikelaput olisi poistettu.

Mä en ymmärrä pääsääntöisesti mitään mitä muut puuhaa! (copyright Räyhis)

Kerran olin niin selvinpäin, että aloin nähdä suoraan eteenpäin. (copyright Räyhis)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10863.0 Kausi 2012
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12830.0 Kausi 2013

ottulo

Keskiviikkona ostin muutaman paketin Tulitikkuja ja Lemon-Chilliä Salon Cittarista, ja illalla maistatin muutamalla ei-chilihurahtaneella kaverilla. Tulitikut aiheuttivat kummasti juomisen lisääntymistä hetkeksi, mutta palautteen mukaan olivat kuitenkin parempia. Lemon-Chillit olivat hyviä, mutta "ei ollut ollenkaan tulisuutta" ja maistuivat paprikalta, eivät "lemon-chilliltä". Tämä siis tyypeiltä, jotka eivät syö chiliä kuin joskus harvoin, ja silloinkin näitä etikkaversioita Hollannista. Tulisuutta ja makua saisi siis olla enemmänkin ainakin miedoissa vaihtoehdoissa!

Kehiz

Tuli tuossa itsekkin Salon Citymarketista haettua Tulitikkuja näin melko pienellä chilikokemuksella. Kylmiltään söin molemmat nakit putkeen. Polte alkoi vasta oikeastaan kun oli syömisen lopettanut. Pikkuhiljaa polte alkoi nousta korkeammaksi, mutta siedettävällä tasolla mennään. Nagaa ei makkaran joukosta paljoakaan löytynyt.

Hyvä perusmakkara lämmittävällä vaikutuksella. Suosittelen herkemmillekin suille!

LupeKani

Salon Cittarista niitä itsekin hain, toivottavasti pysyy jatkossakin myynnissä. Ainakin pakkaseen pitää muutama paketti hakea..
Ensimmäistä kertaa tänään maistoin Tulitikkuja ja maku sekä koostumus oli aivan ensimmäistä luokkaa. Aivan loistava tuote tuo Tulitikku. Eipä ollut kyllä huonoa lemon chilikään, tuletonta vain :)

Miksu77

Mikkelin citymarketista kysyin ensin netin välityksellä. Sitten kävin paikalla henkilökohtaisesti kyselemässä tulitikuista.
Jätin soitto pyynnön pari viikkoa sitten, saako vai ei, vastausta odotellaan vieläkin.
Ja eipä ole tikkuja näkynyt. :-[

PP

Sain viimeinkin testattu Tulitikut. Tulta oli riittävästi ja ehkä jopa enemmän kuin Savuhovin Kiukku-nakeissa. Naga maistui Tulitikuissa selvästi enemmän ja maku oli muutenkin hyvä, mutta Kiukut ottaa silti voiton tässä vertailussa.

Jahvetti

Tulitikut on sentään saatu maisteltua. Omaan makuuni ihan riittävästi poltetta, maku ja rakenne teollisuusmakkaraksi ihan ok.
Lemon Chilliä vaan ei vieläkään ole löytynyt, joku chilipää ostanu kaikki?

Mä en ymmärrä pääsääntöisesti mitään mitä muut puuhaa! (copyright Räyhis)

Kerran olin niin selvinpäin, että aloin nähdä suoraan eteenpäin. (copyright Räyhis)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10863.0 Kausi 2012
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12830.0 Kausi 2013

InkRose

Lemon-Chilihän on noista se jota Jorma Taviskin saattaa ostaa jopa toisenkin kerran. Itse en sitä tuliseksi luonnehtisi, mutta ihan mukava pikku jälkilämpö siitä löytyy. Sen pointti on enemmän se aika reippaasti tavan magarasta poikkeava mausteratkaisu. Minusta kyllä makunautintona Lemon-Chili päihittää Tulitikun, vaikka se Naga varsin nätisti sieltä esiin pääseekin.

Kaviaari

Tulitikkuja löytyy nyt myös K-Supermarket Kulinaari Espoon keskus. :)

Rundari

Tulitikkuja bongattu rauman sittarista, kuin myös lemonchiliä.

calm

Tulitikut ja Lemon-Chilit saatavissa myös Tyrnävän K-Marketin hyllystä.

Whili

Hyviä ovat molemmat, mutta laadunvaihtelua aika reippaasti varsinkin lemonissa.
Viimeksi ostettu satsi oli tuletonta eikä lemon droppi maistunut yhtään.
Toivoisin isompia lenkkejä ja tasaista makua.

Miksu77

kesäkuu 22, 2011, 19:49:19 ip #176 Viimeisin muokkaus: kesäkuu 22, 2011, 19:53:48 ip käyttäjältä Miksu77
Nyt löytyi Mikkelinkin Citymarketista tulitikkuja.
Nakki oli koostumukseeltaan ja maultaan loistava.
Mutta poltetta ei ollut oikeastaan lainkaan, vaihteleekohan valmistus erien tulisuus miten paljon?¨

wille

Nyt on tulitikkuakin maisteltu ja onhan se hyvää. Siinähän ihan oikeasti maistuu se Naga Morichin tyypillinen hiukka ananaksinen maku. Thumbs Up!
Uniformu ukkosesta
Kiehuvaa pikeä poletit

Perhonen_Kärpänen

Vain yksi kysymys: Saako näitä täältä Oulusta mistään?!

calm

Lainaus käyttäjältä: Perhonen_Kärpänen - kesäkuu 24, 2011, 21:40:48 ip
Vain yksi kysymys: Saako näitä täältä Oulusta mistään?!

Huhujen mukaan Välivainion Supermarketista voisi löytyä. Mutta eiköhän ne omaan lähi-K-kauppaasi saa vain kauppiaalta pyytämällä.

Juhannuksena nakit olivat menestys, sekä lemon-chilille että tulitikulle löytyi raju kannatus ystäväpiiristä. Osa tykkäsi toisesta ja osa toisesta ja vielä osa ristiin molemmista.