tammikuu 09, 2025, 22:55:21 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Kivikylän makkarat

Aloittaja Rundari, marraskuu 27, 2010, 23:44:15 ip

« edellinen - seuraava »

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: ragor - huhtikuu 23, 2011, 19:51:15 ip
No nyt tuli eksyttyä jämsän torille ja sieltä jäi kainaloon nejä pakettia noita tulitikkuja. Nyt pari pakettia evästäneenä ihmetyttää ettei niitä sitten enempää voinut ostaa... Mutta loistava tuote ja poltettakin oli aloittelevalle chilipäälle ihan riittävästi!!! Niin, eka postaus  ;D

Tervetuloa mukaan puuhiin! :)

Herra 47

Hyviä nakkeja ovat :)
ja onneksi tuossa 4 km päässä on kauppa jossa tulitikut vakio myyntikamaa :) niin ei ole muuta saatavuusongelmaa kuin kaupan aukioloajat... oneksi :)
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen

ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

Soggoth

Tänään kaveri toi huittisista kivikylän myymälästä tulitikkuja, lemon chili nakkeja ja fataliin säilöttyjä aji cristaleita. Maistoin heti aji cristalia ja oli yllätyksekseni todella maukkaita! Tulisuutta ei ollut hirveästi, joten tämä purkillinen menee tod. näk. hetkessä! Illalla testiin tulitikku ja lemon chili.

trevori

Täytyy sanoa että kivikylän tuotteet on hyviä :P Tuli aamulla haettua autolta tulitikkuja 10 pakettia ja tietty muitakin tuotteita ja on hintansa arvosia

Aji Inferno

Koskahan saadaan tänne hevon kuuseenkin (= Vantaalle) kauppoihin tulitikkuja niiden iänikuisten hulluntuhtien lisäksi. Tavallisia grillimagaroita on kaupoissa jo ihan tarpeeksi, tuumaa hän... :)

trevori

Ei täälläkään (Lahti) oo kaupoissa näkyny ku huiluntuhtia ja nakkeja. Auto käy perjantai ja lauantai ni sieltä saa ostettua.

Lihamestari

Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - toukokuu 06, 2011, 13:58:15 ip
Koskahan saadaan tänne hevon kuuseenkin (= Vantaalle) kauppoihin tulitikkuja niiden iänikuisten hulluntuhtien lisäksi. Tavallisia grillimagaroita on kaupoissa jo ihan tarpeeksi, tuumaa hän... :)
Jaa-a!
Suosittelen kysymään tuota suoraan kivikylältä!

Mä sain vastaukseksi, kun soittelin muutama kuukausi sitten, että eivät toimita tännepäin...
"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn

Maniscalco

Lainaus käyttäjältä: Lihamestari - toukokuu 06, 2011, 20:21:19 ip
Jaa-a!

Mä sain vastaukseksi, kun soittelin muutama kuukausi sitten, että eivät toimita tännepäin...

Ei kun  kylmäkuljetuskalusto kaupoille ja hakemaan... ;D ;D ;D

Lihamestari

Lainaus käyttäjältä: Maniscalco - toukokuu 06, 2011, 22:09:58 ip
Lainaus käyttäjältä: Lihamestari - toukokuu 06, 2011, 20:21:19 ip
Jaa-a!

Ei kun  kylmäkuljetuskalusto kaupoille ja hakemaan... ;D ;D ;D
Ja asiakas maksaa!! ;D ;D ;D

Jahvetti

Mä en ymmärrä pääsääntöisesti mitään mitä muut puuhaa! (copyright Räyhis)

Kerran olin niin selvinpäin, että aloin nähdä suoraan eteenpäin. (copyright Räyhis)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10863.0 Kausi 2012
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12830.0 Kausi 2013

Maniscalco

toukokuu 06, 2011, 22:38:11 ip #110 Viimeisin muokkaus: toukokuu 06, 2011, 22:42:07 ip käyttäjältä Maniscalco

Palvelua pitää olla...             ...Artisti maksaa... 8)

Lihamestari

Ei siinä sit mitään!
Kuka haluaa tilata, mä lähden hakemaan! ;D ;D

döderö

Kivikylän huiluntuhti ja juustotuhti on parhaita!
Parasta makkaraa mitä kaupasta saa, saisipa tännekkin tulitikkuja...

Herpiili

Lainaus käyttäjältä: döderö - toukokuu 13, 2011, 23:22:05 ip

Olen itse ollut juuri pari päivää sitten yhteydessä Kivikylään. Tulitikkuja pitäisi olla tästä viikosta lähtien tilattavissa k-kauppojen valikoimiin, lähetäpä siis palautetta omalle k-kauppiaallesi ja pyydä ottamaan valikoimiin :)

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: Herpiili - toukokuu 13, 2011, 23:34:50 ip
Lainaus käyttäjältä: döderö - toukokuu 13, 2011, 23:22:05 ip

Olen itse ollut juuri pari päivää sitten yhteydessä Kivikylään. Tulitikkuja pitäisi olla tästä viikosta lähtien tilattavissa k-kauppojen valikoimiin, lähetäpä siis palautetta omalle k-kauppiaallesi ja pyydä ottamaan valikoimiin :)

...Kuuuuuuleeeeeko Lihamestariiiiiiiiiii...........???  ;D

Lihamestari

toukokuu 14, 2011, 06:11:32 ap #115 Viimeisin muokkaus: toukokuu 14, 2011, 16:21:46 ip käyttäjältä Lihamestari
Kuultu on ja viesti mennyt eteenpäin!
Se tuleeko koskaan valikoimiin, on nyt meidän makkaramestarin käsissä!

Jos haluatte vauhdittaa tuotteen saapumista hyllyyn suosittelen pommittamaan sähköpostilla!
Tuorepuolen vastaava/2. Myymäläpäälikkö kimmo.malmstrom@citymarket.fi
Kauppias pekka.lintumaki@citymarket.fi

Noihin vaan ahkerasti viestiä!! Mä en juurikaan pysty muuta enää näitten hyväksi tekemään... :(

ihis81

toukokuu 14, 2011, 12:50:50 ip #116 Viimeisin muokkaus: toukokuu 14, 2011, 12:58:04 ip käyttäjältä ihis81
Kävin eilen paikan päällä hakemassa taas kaikenlaista.
Ja jäipä mukaan viitisen pakettia naganakkeja. SIIS prkl... ei nämäkään ole samoja nakkeja kuin aluksi.

Ja näkyypi olevan nakkien pakkauksiakin kahta erilaista.
Paikallisesta S-marketista saa läpinäkyvässä pakkauksessa jossa 2kpl nakkeja, ja nämä kivikylästä paikanpäältä ostetut ovat erilaisia paketteja.

Eli kummassakin on 2 kpl nakkeja mutta toisen pakkaus on kokonaan läpinäkyvä jossa tuoteselostetarra, ja toisen pakkauksen tausta ei ole läpinäkyvä, vaan rusehtavan raidallinen.
Eli taitaa olla nykyään paketit tuota rusehtavan raidallisella taustalla.
Koska kumpiakin olen ostanut paikanpäältä.

Eli VihtoriMatti meni tämän tuotteen kehitys.
Samaa harmaata tasapaksua makkaramassaa nämäkin. IHME TOUHUA!!!
-Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla-

http://www.youtube.com/watch?v=MLWSb6h6ltk

Herpiili

Lainaus käyttäjältä: ihis81 - toukokuu 14, 2011, 12:50:50 ip
Ja jäipä mukaan viitisen pakettia naganakkeja. SIIS prkl... ei nämäkään ole samoja nakkeja kuin aluksi.

Eli VihtoriMatti meni tämän tuotteen kehitys.
Samaa harmaata tasapaksua makkaramassaa nämäkin. IHME TOUHUA!!!

Syytä kuule nagamurskan toimittajaa. Voit ehkä arvata mistä nagamurska on peräisin.

Lainaus käyttäjältä: jartsa - toukokuu 08, 2011, 22:34:12 ip
nagaa tulitikuissa saman verran,,kuin alussa,mutta valmistaja silppuaa chilin paljon hienommaksi kuin alussa.massanvalmistuksessa menee vielä pienemmäksi,eli tästä johtuu palojen väheneminen,mutta määrä sama.

Muuttunut kuulemma siis nagamurskan rakenne, aikaisemmin oli isompia paloja, nykyään murska on paljon hienompaa.
Mitäs ihis81 ehdotat korjaustoimenpiteeksi, jotta nakit olisivat samanlaisia kuin ne sinun aiemmin ostamat?

linker

toukokuu 14, 2011, 14:04:01 ip #118 Viimeisin muokkaus: toukokuu 16, 2011, 14:47:02 ip käyttäjältä linker
Olen neljä kertaa ostanut tulitikkuja; tammikuussa, maaliskuussa, huhtikuussa ja toukokuussa. Kerran autolta, kerran huittisten myymälästä, ja kerran
"pääkallonpaikalta" Lapista. Joka kerta samanlaista, ja saman makuista. Paketeista en muista kun en niistä niin kiinnostunut ole, mutta naga on ollut
kaikissa pieninä hippuina ja maku TUOREEN nagan -ei missään tapauksessa jauheen eikä varsinkaan uutteen.
Jos nakista on löytynyt isompia paloja, niin varmaankin silppurin ohi mennitä sattuma-kappaleita.

ihis81

Lainaus käyttäjältä: Herpiili - toukokuu 14, 2011, 13:45:58 ip

Syytä kuule nagamurskan toimittajaa. Voit ehkä arvata mistä nagamurska on peräisin.

Muuttunut kuulemma siis nagamurskan rakenne, aikaisemmin oli isompia paloja, nykyään murska on paljon hienompaa.
Mitäs ihis81 ehdotat korjaustoimenpiteeksi, jotta nakit olisivat samanlaisia kuin ne sinun aiemmin ostamat?

No voihan se olla noinkin. Huomasin itsekkin että esim nagamurska joka on pikku lasipurkeissa, on muuttunut ihan vesimäiseksi. Joten kait se sitten muuttuu myös kivikylälle tuotavassa nagassa tuo koostumus.
Mutta kuten sanoin, isommat chilinpalat saivat tämän tuotteen erottumaan muista perinteisistä suomalaisista harmaastamassasta tehdyistä makkaratuotteista.

Mitä tuohon korjaukseksi... jaa,a, laittaisivat vaikka tavallista paprikaa LISÄKSI.

Herpiili, ihan rauha maassa ;D Ei revitä pelihousuja, purin vain OMAA turhautumistani, kun niin ihastuin nakkeihin jollaisia olivat aluksi.
Maku on edelleen hyvä, sitä ei käy kieltäminen.

Ei tästä täällä enempää.
-Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla-

http://www.youtube.com/watch?v=MLWSb6h6ltk